Gå til innhold

Hvem kjører bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter vielsen, når vi skal til fotografen, hvem skal egentlig være med i bilen vi kjører (foruten oss selv da)? Er det meningen å kjøre selv? Ha med en sjåfør? Eller er forloverne også med i bilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn tradisjonelt sett er det vel brudgommens forlover som er sjåfør denne dagen, men dette er jo noe du kan velge helt selv. Vil du at det bare skal være dere pluss en ukjent sjåfør så leier dere bare en ukjent person som kan kjøre, vil dere heller at dere skal være sammen med forloverene så velger dere det...

Vi skal gjøre det siste.

Skrevet

Kommer vel ann på litt av hvert det..

Hvem sin bil det er, hvor langt dere skal.. Om dere har brudebarn som skal med, osv...

Vi fikk låne bil av svigerfaren til en kollega av mannen, så det var denne kollegaen som kjørte oss to. Så kjørte forloveren til mannen, den andre forloveren og brudepiken satt på der. Brudesvennen vår var bare to år, så han måtte ha med pappa og bil med barnesete, derfor var vi tre biler.

Skrevet

Som oftest har man en sjåfør og at forloverene er med til fotograf. Hva med at den mannelige forloveren er sjåfør? ( ikke å anbefalle hvis parkering er et problem.) En vil jo gjerne ha bilder der forloverene er med. Men dette velgen en jo selv. Hvis dere ikke skal ha fotograf bilder av dere med forlover trenger de nødvendigvis ikke være med. Men det er jo litt greit å ha med en hjelper for kjolen sin del...

Skrevet

Vi hadde leid limo til den store dagen og han henta meg og min forlover hos frisøren.....kjørte så til vielsen - etter vielsen kjørte vi >min kjære, hans forlover, min forlover, vår datter og min mor til fotografen.

Bildene ble tatt - - også kjørte han oss til festlokalet :)

Forresten fått bildene og de ble såååååååååå bra!!! :D

Skrevet

Vi skal låne bilen til en kamerat (cadilac - 1965), og han skal kjøre oss. Forloverne kjører egen bil. Det er barna til forloverne våre som skal være brudepiker, så disse sitter på der.

Skrevet

Vi skal ha min pappas bil og det er også pappa som skal kjøre oss.

Skrevet

Pappa kjørte vår bil åsså (Det var hans veteran saab)! Han kjørte oss til fotografen, så hentet mamma han der, så kjørte min nybakte ektemann oss til middagen etterpå :)

Gjest Tabby
Skrevet

Jeg tror det blir brudgommens forlover hos oss. Han har i hvert fall sagt seg villig til det.

Skrevet

Det er min bror som skal kjøre oss. Vi skal nemlig bruke hans (superstilige!) bil, og jeg tror han syns det er veldig stas å skulle være sjåfør for lillesøsteren sin på bryllupsdagen hennes. :wink:

Forloverne kjører sammen i egen bil.

Skrevet

Hvis vi ender opp med bilen vi har planlagt til nå, blir det nok sambo siden det er en toseter ;) Isåfall kommer forlovere og brudepikene til å kjøre egen bil...

Skrevet

Før vielsen kjørte pappa meg. Etter vielsen var det en overraskelse hvilken bil vi fikk, men det ble en sportsbil for to så da ble det oss to.... Vi var vel innstilt på at forloverne skulle være med hvis det var plass til flere.

Gjest Madley
Skrevet

Vi skal køre selv vi!

Tror nok ikke at noen får legge labbene på bilen vår, heller ikke på en sånn dag :ler:

Skrevet

Vi hadde leid limo, dvs. det var gave fra en venn og han var sjåfør også. Forloverne kjørte egen bil. Var veldig kos å sitte bak i der alene som nygifte og dele litt champagne. :hjerter:

Skrevet

Forloveren hans skal kjøre bilden, forloveren min fremme med han og vi to i baksetet! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...