AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Har en eks som ofte sender meg meldinger. Han ringer også, men bare for å legge på da jeg tar den. Trenger vel ikke å si at dette er slitsomt, spesielt mtp at han var lite hyggelig. For å si det med rene ord var han en manipulerende drittsekk. Han har flere barn (4),-alle med forskjellige mødre. Pluss at han tilsammen har syv samboerforhold bak seg. Vi var ikke sammen så mange måneder, ca åtte, da ting kom mer og mer frem. Det er nå ett år siden jeg dumpa ham, og siden har han jevnlig sendt meld og ringt. Så i går kveld fikk jeg nok. Han gir seg jo aldri selv om jeg lar være å svare, hvilket jeg har gjort lenge. Meld kan være alt fra truende til med sliprig innhold. Så jeg ringte den nye samboeren hans (fikk vite hvem hun er), og spurte om hun kunne vær så snill og be ham slutte å kontakte meg. Fortalte hvor mye han fortsatt tok kontakt. Det første hun sa, var at dette var hun ikke klar over. (Nei,selfølgelig ikke!). Hun hørtes sjokkert ut. Jeg fikk fryktelig dårlig samvittighet, men sa til henne at nå var jeg lei. Hun summet seg litt og sa at hun skulle konfrontere han med det. I natt ser jeg at hun har ringt meg to ganger. Skal jeg snakke mer med henne hvis hun ringer? Var det veldig dårlig gjort av meg å kontakte henne? Ble bare så inderlig lei alt tull han skriver. Han skal være ute av mitt liv.Anonymous poster hash: 094d8...5eb
MissEi Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Synes det var godt at hu.æn fikk beskjed, så kan hu komme seg ut av det forholdet før hun pluseligt er gravid med han hun også 3
Gjest Linneah2013 Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Har en eks som ofte sender meg meldinger. Han ringer også, men bare for å legge på da jeg tar den. Trenger vel ikke å si at dette er slitsomt, spesielt mtp at han var lite hyggelig. For å si det med rene ord var han en manipulerende drittsekk. Han har flere barn (4),-alle med forskjellige mødre. Pluss at han tilsammen har syv samboerforhold bak seg. Vi var ikke sammen så mange måneder, ca åtte, da ting kom mer og mer frem. Det er nå ett år siden jeg dumpa ham, og siden har han jevnlig sendt meld og ringt. Så i går kveld fikk jeg nok. Han gir seg jo aldri selv om jeg lar være å svare, hvilket jeg har gjort lenge. Meld kan være alt fra truende til med sliprig innhold. Så jeg ringte den nye samboeren hans (fikk vite hvem hun er), og spurte om hun kunne vær så snill og be ham slutte å kontakte meg. Fortalte hvor mye han fortsatt tok kontakt. Det første hun sa, var at dette var hun ikke klar over. (Nei,selfølgelig ikke!). Hun hørtes sjokkert ut. Jeg fikk fryktelig dårlig samvittighet, men sa til henne at nå var jeg lei. Hun summet seg litt og sa at hun skulle konfrontere han med det. I natt ser jeg at hun har ringt meg to ganger. Skal jeg snakke mer med henne hvis hun ringer? Var det veldig dårlig gjort av meg å kontakte henne? Ble bare så inderlig lei alt tull han skriver. Han skal være ute av mitt liv.Anonymous poster hash: 094d8...5eb Det blir ihverfall helt feil av deg å ikke ta tlf når hun ringer, det var du som tok kontakt med henne, da er det din jobb å følge opp og la henne få svar på det hun trenger.
Gjest Tingelinling Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Hun har sikkert behov for noen svar. Det er en viss sannsynlighet for at den historien du har fortalt henne og den din eks når har fortalt henne, ikke stemmer overens. Sannsynligvis er det STORE forskjeller på historiene. 3
Hypnotica Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Ja, svar på det hun trenger. Stakkars dame. Men om du føler hun retter et sinne mot deg (at han har manipulert henne), så legger du på. Men ville snakket med henne hvis hun oppriktig uttrykte bekymring for forholdet, da kan du være god å ha til å kunne svare på hva som egentlig foregår. Lykke til uansett Btw: Du kan jo "bare" blokkere nr hans fra mobilen? Mange apper som gjør det Blokkering av mail er også veldig enkelt. 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Takk for svar! Jeg skal snakke med henne om hun ringer igjen. Fikk bare så fryktelig dårlig samvittighet ved å gi henne dette sjokket. Samtidig så tror jeg at hun er tjent med å vite. Det gjør kanskje ekstra vondt å få vite på denne måten. Jeg regner med at hun ringer igjen. Anonymous poster hash: 094d8...5eb 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #8 Skrevet 20. april 2014 Høres ut som min ekssamboer dette. Men han hadde bare to barn. Men siden dette er såpass mange år siden, så kanskje han har fått noen flere Uansett så synes jeg du gjorde det rette ved å fortelle henne. Men ikke vær redd for å snakke med henne videre nå. Hun fikk nok et lite sjokk, men hun vil nok sette pris på det etter hvert når hun skjønner hva slags krek denne mannen er. Anonymous poster hash: f096b...4f9 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #9 Skrevet 20. april 2014 Høres ut som min ekssamboer dette. Men han hadde bare to barn. Men siden dette er såpass mange år siden, så kanskje han har fått noen flere Uansett så synes jeg du gjorde det rette ved å fortelle henne. Men ikke vær redd for å snakke med henne videre nå. Hun fikk nok et lite sjokk, men hun vil nok sette pris på det etter hvert når hun skjønner hva slags krek denne mannen er.Anonymous poster hash: f096b...4f9 Det ville kanskje vært bedre om hun fikk vite det av andre. Men har hun spørsmål, kan jeg ihvertfall svare henne ifh om andre fortalte. Anonymous poster hash: 094d8...5eb
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #10 Skrevet 20. april 2014 Hvorfor har du ikke bare blokkert han fra telefonen?Anonymous poster hash: e3149...a56 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #11 Skrevet 20. april 2014 Hvorfor har du ikke bare blokkert han fra telefonen?Anonymous poster hash: e3149...a56 Har ikke visst hvordan jeg gjør det jeg da. Men nå opererer han med flere nr, så vet ikke om det hadde hjulpet.Anonymous poster hash: 094d8...5eb
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #12 Skrevet 20. april 2014 Er det sannsynlig at han lar deg være i fred nå da? Om hun dumper han ser jeg for meg at han blir sint og kommer til å plage/true deg mer. Anonymous poster hash: b1c0f...6dd
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #13 Skrevet 20. april 2014 Har hatt en samtale med samboeren hans nå. Hun har selfølgelig hatt mistanker til ham, for har tatt han i løgn osv. Han ble rasende da hun fortalte jeg hadde ringt, men kunne ikke akkurat nekte iom hun sa jeg hadde sendt over meld. Jeg har ikke gjort det, men han innrømmet i alle fall. Kalte jo meg det ene og det andre, og påsto han kontaktet meg for "hevn"?! Velvel. Hun trodde ikke mye på det, og han skal ut i dag. Hun virket ikke så lei seg, men følte seg dum som ikke hadde sett mer hvordan han var. Jeg er ikke redd han gjør meg noe fysisk. Han har endelig fått fast jobb, så tror ikke han vil ha flere anmeldelser på seg (han har hatt en del pga vold).Anonymous poster hash: 094d8...5eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå