AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Hei alle sammen. Trenger noen gode råd i dag jeg:( En fyr jeg har drivi litt med gjennom en periode og som jeg har likt veldig godt, har nå dratt med fly for å besøke en "venninne" eller venninne.. Den siste tiden har det vært ganske stille fra ham, da jeg for en stund siden spurte han om hva han vil for noe med oss, da sa han at han trengte lenger tid for å komme seg etter sist forhold osv, han har ikke vært singel så lenge. han har gitt meg blanda følser, da han kan virke intr og plutselig så skifter han, han har sagt til meg at han ikke vet hva han vil, men like vel har han vist at han har brydd seg om meg! Denne jenta ser jeg han har likt bilde til i ny og ne. Jeg tenker jo at dette kan være mer en enn venninne da jeg har så dårlig mage følse på dette. Blir neste kvalm av han nå føler jeg, jeg er litt skuffet og sint også. Jeg spurte han ikke om det var mer enn en venninne da jeg følte at jeg ble for masete eller virka for nyskjerring. Men jeg velger heller å tro det værste;) Saken er jo den at han dessverre jobber like ved meg i butikk så det er jo lett å bare stikke innom han der i hverdagen, noe jeg kanskje ikke burde?! jeg er litt i tvil om jeg skal slette han fra snapchat og instagram også, for å viste at jeg ikke gidder han mer og for min egen psyke som jeg kjenner har nådd ett punk med han nå, men facebook vet jeg ikke helt om jeg klarer å slette han fra enda! jeg er bare så dritt lei hele dating greiene, for føler at det alltid er jeg som driter meg ut, noe jeg ikke har gjort nå, da jeg klarte å vise han at jeg hevde meg over det når han sa han skulle til hu å være der til begynnelse av uka.. Har noen noen gode tips på hva jeg bør og ikke bør gjøre nå? Anonymous poster hash: a056e...43d Anonymous poster hash: 1ffb8...48f
Sandie Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 (endret) Saken er jo den at han dessverre jobber like ved meg i butikk så det er jo lett å bare stikke innom han der i hverdagen, noe jeg kanskje ikke burde?! jeg er litt i tvil om jeg skal slette han fra snapchat og instagram også, for å viste at jeg ikke gidder han mer og for min egen psyke som jeg kjenner har nådd ett punk med han nå, men facebook vet jeg ikke helt om jeg klarer å slette han fra enda!jeg er bare så dritt lei hele dating greiene, for føler at det alltid er jeg som driter meg ut, noe jeg ikke har gjort nå, da jeg klarte å vise han at jeg hevde meg over det når han sa han skulle til hu å være der til begynnelse av uka.. Har noen noen gode tips på hva jeg bør og ikke bør gjøre nå? Ut i fra det du skriver her, så virker du som en person med god selvinnsikt fordi du ser at denne situasjonen ikke er bra for deg. Siden du ikke vet sikkert enda hva som har skjedd mellom han og venninnen, hadde jeg kanskje ventet litt med å slette ham. Men: Jeg hadde ikke tatt kontakt mer fra nå av. Hvis det han sier stemmer og han virkelig trenger mer tid etc, så vil han ta kontakt med deg igjen senere om han er interessert. I mellomtiden hadde jeg ikke ventet på ham, men heller prøvd å bli kjent med noen andre. Hvis det går uker uten at han tar kontakt hadde jeg slettet ham fra alt. Endret 20. april 2014 av Sandie 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Ut i fra det du skriver her, så virker du som en person med god selvinnsikt fordi du ser at denne situasjonen ikke er bra for deg. Siden du ikke vet sikkert enda hva som har skjedd mellom han og venninnen, hadde jeg kanskje ventet litt med å slette ham. Men: Jeg hadde ikke tatt kontakt mer fra nå av. Hvis det han sier stemmer og han virkelig trenger mer tid etc, så vil han ta kontakt med deg igjen senere om han er interessert. I mellomtiden hadde jeg ikke ventet på ham, men heller prøvd å bli kjent med noen andre. Hvis det går uker uten at han tar kontakt hadde jeg slettet ham fra alt. Jeg føler meg bare så dum egentlig, er så skuffa over han, av alle gutter så trodde jeg at han var en snill og god gutt, men der tok jeg feil igjen! Synes bare han har forandra seg veldig, det er nesten som han setter opp en mur for meg, vi har hatt kontakt i 1år og kjemien har vært der hele veien. Vet ikke hva jeg skal tro eller føle nesten:( Anonymous poster hash: 1ffb8...48f
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Jeg føler meg bare så dum egentlig, er så skuffa over han, av alle gutter så trodde jeg at han var en snill og god gutt, men der tok jeg feil igjen! Synes bare han har forandra seg veldig, det er nesten som han setter opp en mur for meg, vi har hatt kontakt i 1år og kjemien har vært der hele veien. Vet ikke hva jeg skal tro eller føle nesten:( Jeg er veldig frista til å slette han fra face, snap og instagram, fordi jeg sjekker der hele tiden, men jeg vil ikke at han skal tro at jeg sletter han fordi han dro til hu vist du skjønner? Anonymous poster hash: 1ffb8...48f Anonymous poster hash: 1ffb8...48f
Sandie Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Jeg føler meg bare så dum egentlig, er så skuffa over han, av alle gutter så trodde jeg at han var en snill og god gutt, men der tok jeg feil igjen! Synes bare han har forandra seg veldig, det er nesten som han setter opp en mur for meg, vi har hatt kontakt i 1år og kjemien har vært der hele veien. Vet ikke hva jeg skal tro eller føle nesten:( Anonymous poster hash: 1ffb8...48f Du har ingen grunn til å føle deg dum ihvertfall. Dette er noe veldig mange opplever før eller siden og det er forferdelig frustrerende. Enkelte får aldri bestemt seg, og noen er veldig av og på uten at det noen gang blir bedre. Men 1 år er ganske lenge. Jeg hadde ikke ventet på ham så mye lenger da..
usikkerjente Skrevet 20. april 2014 #8 Skrevet 20. april 2014 Du har ingen grunn til å føle deg dum ihvertfall. Dette er noe veldig mange opplever før eller siden og det er forferdelig frustrerende. Enkelte får aldri bestemt seg, og noen er veldig av og på uten at det noen gang blir bedre. Men 1 år er ganske lenge. Jeg hadde ikke ventet på ham så mye lenger da.. Ja vi ble kjent for 1år siden og var da bare venner, fordi han var i ett forhold. Så ble han singel i høst så da begynte vi å møtes å sånn. Han har jo sagt at han sliter mye med seg selv, og det er jo tydelig det;) Men bør jeg holde meg unna der han jobber også?
Sandie Skrevet 20. april 2014 #10 Skrevet 20. april 2014 Ja vi ble kjent for 1år siden og var da bare venner, fordi han var i ett forhold. Så ble han singel i høst så da begynte vi å møtes å sånn. Han har jo sagt at han sliter mye med seg selv, og det er jo tydelig det;) Men bør jeg holde meg unna der han jobber også? Hvis du holder deg unna jobben hans og i tillegg ikke tar kontakt ellers burde det ihvertfall være et tydelig hint om at du er i ferd med å gå videre, og kanskje det gjør at han tar kontakt. Hvis han sliter med noe er det veldig vanlig å trekke seg unna og oppføre seg avvisende.Har opplevd det selv. Men han bør uansett behandle deg skikkelig og ikke la deg gå rundt i uvisshet. Å investere følelser i en person som ikke vil, eller pga.problemer med seg selv ikke klarer å gi det samme tilbake, ender aldri godt. Da blir du bare sittende såret tilbake:(
hr.pinnsvin Skrevet 20. april 2014 #11 Skrevet 20. april 2014 Synes du har fått mange fine råd over her..jeg ville nok fulgt de. Men det kunne kanskje vært greit(for egen del og deres evnt forhold) og fått noen svar før man kaster dette til sjøs. Det er jo helt greit at mannen ikke er klar for å binde seg, og det er greit at han ikke vet hva han vil..MEN det er ikke greit å ikke kunne fortelle dette til deg! Han vet jo tydeligvis at du har følelser for han og da burde han vise såpass med empati at han kunne fortalt deg hvor landet ligger.Jeg hadde spurt rett ut..sørget for å få noen konkrete svar.
usikkerjente Skrevet 20. april 2014 #12 Skrevet 20. april 2014 Jeg har spurt han om hva som har skjedd med "oss" om hva han vil osv, da har han sagt at han ikke kan gi meg noe konkret svar på dette fordi han ikke vet selv. Han har vært i ett lenger forhold og det ble jo slutt i høst og han har hatt mye beskymringer ifht leilighet og slitt m seg selv etter dette, noe han har vært åpen om til meg. Men nå så er jeg bare sint å skuffa over han. Jeg er ikke mye keen på å sende han melding ang dette her og det kommer jeg ikke Til å gjøre. Tror jeg bare bør heve hodet høyere enn han og vist jeg hører noe mer så skal jeg si det som det er. Men jeg skal nok slette han fra snap og instagram!
hr.pinnsvin Skrevet 20. april 2014 #13 Skrevet 20. april 2014 Jeg har spurt han om hva som har skjedd med "oss" om hva han vil osv, da har han sagt at han ikke kan gi meg noe konkret svar på dette fordi han ikke vet selv. Han har vært i ett lenger forhold og det ble jo slutt i høst og han har hatt mye beskymringer ifht leilighet og slitt m seg selv etter dette, noe han har vært åpen om til meg. Men nå så er jeg bare sint å skuffa over han. Jeg er ikke mye keen på å sende han melding ang dette her og det kommer jeg ikke Til å gjøre. Tror jeg bare bør heve hodet høyere enn han og vist jeg hører noe mer så skal jeg si det som det er. Men jeg skal nok slette han fra snap og instagram! Ja men da har du jo fulgt magefølelsen, og resonert deg frem til en avgjørelse du kan stå for:) Bra. Og fordelen da er jo at du har et svar å gi han hvis han skulle ta kontakt og lure på hvor dere står! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå