AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Jeg har akkurat blitt singel. Var ute på byen med et par venner i kveld, og nå føler jeg meg crap. Omtrent alle jeg kjenner er i forhold, de fleste med barn. Og i kveld oppdaget jeg at flere av de jeg har sett på som single og aktuelle kandidater for dater har ting på gang med noen. Jeg føler meg så sinnsykt alene. Noen som har noen trøstende ord til meg?Anonymous poster hash: b1436...87e
dillyduzit Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Det virker kanskje ikke så sant nå; Men det blir bedre Om det får deg til å føle deg noe bedre så har du min historie her: - Jeg fant ut at kjæresten var utro (han var mesteparten i Norge og jeg i utlandet, men selvfølgelig var han utro når han var på besøk hos meg, flott fyr) jeg slo opp og følte meg ensom og helt forvirret etter å ha avsluttet et forhold på 4 år med en jeg fint kunne ha giftet meg med. Tok noen uker, men plutselig dukket det opp en fyr og det viste seg å være mannen jeg faktisk vil dele resten av livet med (vi møttes på matbutikken) Så før du vet ordet av det så kan det hende du treffer "din" fyr uten at du egentlig vet det selv.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 men plutselig dukket det opp en fyr og det viste seg å være mannen jeg faktisk vil dele resten av livet med (vi møttes på matbutikken) Så før du vet ordet av det så kan det hende du treffer "din" fyr uten at du egentlig vet det selv. Ikke TS, men respekt å klare å bli kjent med noen på matbutikken. Til TS, kjipt å nettopp bli singel, men du må vel se på hva du har. Du har venner(og sikkert mye mer!) og er vel ingen grunn til å tro at du ikke finner deg en ny kjæreste. Anonymous poster hash: ff9a0...97f
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Det virker kanskje ikke så sant nå; Men det blir bedre Om det får deg til å føle deg noe bedre så har du min historie her: - Jeg fant ut at kjæresten var utro (han var mesteparten i Norge og jeg i utlandet, men selvfølgelig var han utro når han var på besøk hos meg, flott fyr) jeg slo opp og følte meg ensom og helt forvirret etter å ha avsluttet et forhold på 4 år med en jeg fint kunne ha giftet meg med. Tok noen uker, men plutselig dukket det opp en fyr og det viste seg å være mannen jeg faktisk vil dele resten av livet med (vi møttes på matbutikken) Så før du vet ordet av det så kan det hende du treffer "din" fyr uten at du egentlig vet det selv. Fint å lese historier med happy ending Anonymous poster hash: b1436...87e
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Ikke TS, men respekt å klare å bli kjent med noen på matbutikken. Til TS, kjipt å nettopp bli singel, men du må vel se på hva du har. Du har venner(og sikkert mye mer!) og er vel ingen grunn til å tro at du ikke finner deg en ny kjæreste. Anonymous poster hash: ff9a0...97f Ja, jeg er veldig glad jeg har vennene mine. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten.Anonymous poster hash: b1436...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå