AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 God kveld alle. Visste ikke hvor jeg skulle skrive dette. Vel det er ei jente, som jeg var veninne med før. Nå er det helt andre tilstander. For å si det kort er hun veldig sjalu, så en gang ga kjæresten hennes meg en klem, uten å legge noe i det selvfølgelig. Hun klikket i vinkel etter det for å si det sånn, selv nå etter flere måneder er hun sur. Men over til problemet mitt: hun er da så sint på meg nå, så når vi går ut eller er på forspiel eller evt nachspiel ber hun dem vi er hos om å kaste meg ut. Jeg får ikke lov å være der rett og slett, og selv om jeg kjenner vennene hennes eller de jeg er hos, gir dem etter. Hun har overtaket, og jeg blir kastet ut. Uansett om jeg forsvarer meg eller sier noe. Prøver å si meningen min og har fortalt at det var en helt anminnelig klem og at det ikke betydde noe som helst. Dette er da så kjipt for meg, uansett om jeg sier noe teller ikke ordene mine i det hele tatt. Og nå er jeg drittlei. Har dere noen tips til meg ang. hvordan jeg kan håndtere dette på en skikkelig måte? Det er jo rimelig kjedelig å bli kastet ut fra hver fest, eller faktisk ikke bli invitert i det hele pga henne. Anonymous poster hash: 4966d...f91
Gjest Geit Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Hun virker jo helt forstyrret. Er dere voksne mennesker? Høres ut som hun går på ungdomsskolen, og knapt nok det. Jeg kan ikke forstå hvorfor folk i omgangskretsen deres går med på å stenge deg ute bare fordi hun ikke vil ha deg der. Det er ganske tafatt, og dårlig gjort mot deg. Forstår jeg det riktig, så er det snakk om deres felles venner, og da ville jeg faktisk tatt en prat med disse og spurt om hvorfor hun har anledning til å bestemme hvem de inviterer på fest, av totalt irrasjonelle grunner. Du bør si til henne at du ikke bryr deg om hun vil være venn med deg mer, men at hun må slutte å dra inn andre mennesker i dramaet sitt, og heller holde seg borte selv siden hun ikke tåler deg etter at du gjorde den store feilen å gi kjæresten hennes en klem. Hun hemmer deg jo sosialt og får deg utestengt fra vennekretsen. Du bør heller ikke unnskylde den klemmen noe mer. 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Vi er 21år. Fatter ikke hvorfor hun kan være så langsur. Skal definitivt følge rådet ditt og snakke med "mine såkalte venner". Før har de unnskyldt det med at hun bare er sånn, tror de er redd for henne, da hun har et veldig stort temperament! Takk for tipset ihvertfall! TsAnonymous poster hash: 4966d...f91 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå