tøva Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Har lyst skaffe meg en huskanin er det mulig å få den renslig , bruke kasse som do?
Querido Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Selvsagt. Kaniner er meget renslige dyr. Hadde en Hermelingutt som gikk løs når han selv ville(hadde mulighet til å trekke seg tilbake pga katt og hund) og han tisset eller bæsjet aldri utenfor doen sin :-) Men du må huske at kaniner er veldig sosiale dyr. Selv om du kanskje ikke får deg en kanin som vil sitte på fanget hele dagen, så liker de å være med på det som skjer og hører ikke hjemme i små bur :-) (Dette skriver jeg fordi jeg har sett mange triste kanin skjebner, ikke fordi jeg ikke tror du er klar over det) Kaniner er utrolig koselige dyr! 1
Libertas Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Søskenebarnet mitt har to huskaniner som er løse innendørs, de går på do i kasse, har mulighet til å trekke seg tilbake dersom de vil det. Og det ser ut til å fungere kjempefint
tøva Skrevet 19. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2014 Takk for svar, da skal jeg lese meg litt opp om kaniner, så kaskje jeg kan få meg kanin til sommeren, Kommer ikke til å ha i bur liker ikke unødvendig burbruk.
dalmis123 Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Meld deg inn i "Den store kaninboka", en gruppe på facebook, og kjøp deg boken som heter det samme står alt du trenger å vite om stell av huskaniner, hvordan få den renslig og så videre og hvor fantastiske dyr det er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå