AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Har sett meg lei av å bli behandlet dårlig av såkalte venner. De tar bare kontakt når de ønsker det og møtes bare når de har absolutt ingen andre å være med. Jeg har delt mye personlig med de, men nok er nok. Jeg vil ikke være desperat lenger. Jeg kan overleve uten deres ''vennskap'', men jeg vet ikke hvordan jeg burde avslutte venneforholdet. Bare å slutte å ta kontakt og slette dem fra FB? Slutte å svare på meldinger... jeg har lenge hatt lyst til å si noe til dem, men de kommer bare til syntes at jeg er enda mer patetisk enn de de allerede antageligvis mener om meg. Har gjort det en gang før med en av dem, og jeg fikk bare piss preik om hvor viktig jeg var i livet hennes, men hun viser det ikke. Anonymous poster hash: 73167...c8e
Gjest Blomst83 Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Har sett meg lei av å bli behandlet dårlig av såkalte venner. De tar bare kontakt når de ønsker det og møtes bare når de har absolutt ingen andre å være med. Jeg har delt mye personlig med de, men nok er nok. Jeg vil ikke være desperat lenger. Jeg kan overleve uten deres ''vennskap'', men jeg vet ikke hvordan jeg burde avslutte venneforholdet. Bare å slutte å ta kontakt og slette dem fra FB? Slutte å svare på meldinger... jeg har lenge hatt lyst til å si noe til dem, men de kommer bare til syntes at jeg er enda mer patetisk enn de de allerede antageligvis mener om meg. Har gjort det en gang før med en av dem, og jeg fikk bare piss preik om hvor viktig jeg var i livet hennes, men hun viser det ikke. Anonymous poster hash: 73167...c8e Så lenge du allerede vill kutte de ut så trenger du ikke å bry deg om hva de måtte tenke. Men det å avslutte et vennskap er ikke lett. Har vært der selv. Men det var før all denne teknologien,så da hadde man ikke noe annet valg enn å enten skrive brev eller ta det face til face. Men hvis du kjenner at du ikke vil greie det muntlig.Så kan du gjøre det som du skrev.Slette fra fb og ikke svare på meldinger.
embla1807 Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Ikke start med å slette de på face, svar avvisende og uinteressert på telefon/meldinger først, så vil nok vennskapet fade av seg selv, deretter sletter du de på Facebook. Hvis du sletter de med en gang kommer de bare til å mase og bli nysgjerrige på hvorfor. La det gå sin gang.. 2
Gjest Coolaid Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 (endret) Jeg hadde to kompiser som behandlet meg dårlig. Dette er kompiser fra ungdomstiden. Man merker fort når man ikke blir respektert og man ikke får noe ut av relasjonen. Det jeg gjorde var at jeg kuttet ut kontakten men bare lot det henge. Er fortsatt venner på fb men vi treffes nesten aldri mer. Treffes vi i det hele tatt skjer det på mine premisser og vi gjør noe som jeg syns er ok. Det beste er å la det dø ut. Finne nye venner og gjøre kjekke ting med de nye vennene / andre venner. Når summen av de negative tingene i et vennskap er flere enn de positive er det greit å la kutte ut. Om du ikke har behov for å markere deg ovenfor "vennene" dine så la det bare dø ut. Endret 20. april 2014 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Ikke vær en feig drittsekk og bare kutte de ut. Si i fra på en grei måte at du går videre. En SMS, e-post, brev, telefonsamtale er enkelt og realt. Anonymous poster hash: 683de...322
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå