AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Jeg har visst om det hele tiden, og jeg elsker han akkurat som han er. Jeg lever helt fint med at han skifter til kvinneklær innimellom. Og, skjønner virkelig ikke hvorfor andre kvinner har problemer med dette. Han er perfekt for meg. Jeg anser dette som en bagatell. Det jeg egentlig lurer på er: Hvorfor i alle dager kvinner har så store problemer med å godta menn som de er? Hvis mannen er perfekt for deg, hva spiller det for rolle om han har en liten fetishisme, er transe e.l. ? Ta dere sammen kvinner! Er jo ikke rart dere aldri treffer "Den rette"!Anonymous poster hash: 0d71b...7cf 9
happiest Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Synes han er heldig som har deg! Er nok ikke alle jenter som ville reagert slik og fremdeles elsket han slik han er! 10
Gjest alegria Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 (endret) Fint for deg at du godtar det, men du kan vel ikke forvente at andre damer liker at mannen deres er transe? Jeg ville aldri blitt sammen med en mann jeg visste var det, fra starten av, men det er meg. Hadde nok vært annerledes om jeg fant ut av det om vi allerede var sammen Endret 19. april 2014 av alegria 4
Cathrine88 Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 Nå har ikke jeg personlig noe imot transer, og kunne godt vært sammen med en. Men for en kvinne som finner det avtennende vil jo ikke mannen være perfekt for henne, og da hjelper det veldig lite at mannen din er perfekt for deg. 7
Gjest Coolaid Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Det er vel fordommer mot det meste som er noe uvanlig eller vanskelig å forstå. Å akseptere andre mennesker er noe veldig mange kan bli mye bedre på.
Gjest Linneah2013 Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Jeg har visst om det hele tiden, og jeg elsker han akkurat som han er. Jeg lever helt fint med at han skifter til kvinneklær innimellom. Og, skjønner virkelig ikke hvorfor andre kvinner har problemer med dette. Han er perfekt for meg. Jeg anser dette som en bagatell. Det jeg egentlig lurer på er: Hvorfor i alle dager kvinner har så store problemer med å godta menn som de er? Hvis mannen er perfekt for deg, hva spiller det for rolle om han har en liten fetishisme, er transe e.l. ? Ta dere sammen kvinner! Er jo ikke rart dere aldri treffer "Den rette"!Anonymous poster hash: 0d71b...7cf Dette var da en merkelig ting å si, vi er alle forskjellige, noen liker tynne, noen overvektige osv. jeg for min del er ikke typen til å kunne leve sammen med en mann som kler seg i kvinneklær. Det betyr ikke at jeg synes den ene er mer verdt enn den andre.
Gjest alegria Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 Det er vel fordommer mot det meste som er noe uvanlig eller vanskelig å forstå. Å akseptere andre mennesker er noe veldig mange kan bli mye bedre på. Veldig stor forskjell på å akseptere at noen er transe enn å ville være sammen med en da 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #8 Skrevet 19. april 2014 Fetisher og menn som er transer er mine minste bekymringer. Er faktisk mer et problem om mannen er "fotballidiot," og sitter med øyeballene klint fast på tv skjermen for hver kamp:P Er bare en av disse tingene jeg vet jeg ikke ville taklet i lengden, sært som det er Anonymous poster hash: 21eb6...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #9 Skrevet 19. april 2014 Fint for deg at du godtar det, men du kan vel ikke forvente at andre damer liker at mannen deres er transe? Jeg ville aldri blitt sammen med en mann jeg visste var det, fra starten av, men det er meg. Hadde nok vært annerledes om jeg fant ut av det om vi allerede var sammen Ville du da bare sluttet å elske han? Som å slå av en bryter? Kanskje han faktisk ikke visste om det selv. Eller iallfall trodde han kunne leve uten det, men oppdaget etter hvert at det ble umulig. Ville du dumpet han, hvis han ellers var din soulmate? Anonymous poster hash: 0d71b...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #10 Skrevet 19. april 2014 Flott at han har funnet deg Jeg hadde ikke klart det selv, hadde fryktet at han ville endt opp som Espen Esther Pirelli Benestad (hvis han ikke var slik i utgangspunktet, og da hadde jeg ikke blitt sammen med han) eller plutselig vil skifte skjønn, eller plutselig kommer ut av skapet som homofil/bifil. Har ikke noe i mot homofile el bifile men vil ikke være sammen med en av de. Vil heller ikke ha en som Espen Esther fordi det vil bli for komplisert og ubehagelig hjemme. Hva andre syns bryr jeg meg ikke om. Om samboer KUN kledde seg i dameklær en gang i blant og ikke gjorde så big deal ut av det så hadde jeg taklet det, men hadde ikke stolt på at fremtiden kun inneholder det å kle seg en gang i blant. Anonymous poster hash: 7b8f5...bf3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #11 Skrevet 19. april 2014 Dette var da en merkelig ting å si, vi er alle forskjellige, noen liker tynne, noen overvektige osv. jeg for min del er ikke typen til å kunne leve sammen med en mann som kler seg i kvinneklær. Det betyr ikke at jeg synes den ene er mer verdt enn den andre. Eh, ja.... Kjæresten min er da også enten tynn eller overvektig, så hva er det som er merkelig å si? Jeg har ikke sagt at noen er verdt mer enn andre. Jeg sa vel egentlig at kvinner må slutte å være så pripne, og kanskje godta en kink eller to. Anonymous poster hash: 0d71b...7cf
Gjest alegria Skrevet 19. april 2014 #12 Skrevet 19. april 2014 Ville du da bare sluttet å elske han? Som å slå av en bryter? Kanskje han faktisk ikke visste om det selv. Eller iallfall trodde han kunne leve uten det, men oppdaget etter hvert at det ble umulig. Ville du dumpet han, hvis han ellers var din soulmate? Anonymous poster hash: 0d71b...7cf Les hva jeg skriver du. Jeg sa det ville vært annerledes om jeg allerede var sammen med fyren.
Gjest alegria Skrevet 19. april 2014 #13 Skrevet 19. april 2014 Eh, ja.... Kjæresten min er da også enten tynn eller overvektig, så hva er det som er merkelig å si? Jeg har ikke sagt at noen er verdt mer enn andre. Jeg sa vel egentlig at kvinner må slutte å være så pripne, og kanskje godta en kink eller to. Anonymous poster hash: 0d71b...7cf Men la nå andre kvinner få like hva de vil. Det finnes helt sikkert ting du heller ikke ville godtatt hos en partner. Slutt å kall folk pripne fordi de ikke ville vært sammen med en transe. Fint for deg at du vil det, men ikke la andre få dårlig samvittighet for at de ikke vil det.
Cathrine88 Skrevet 19. april 2014 #14 Skrevet 19. april 2014 Eh, ja.... Kjæresten min er da også enten tynn eller overvektig, så hva er det som er merkelig å si?Jeg har ikke sagt at noen er verdt mer enn andre. Jeg sa vel egentlig at kvinner må slutte å være så pripne, og kanskje godta en kink eller to.Anonymous poster hash: 0d71b...7cf Hvorfor må de det? Skal man tvinge seg til å like noe man finner avtennende? 5
Gjest Linneah2013 Skrevet 19. april 2014 #15 Skrevet 19. april 2014 Eh, ja.... Kjæresten min er da også enten tynn eller overvektig, så hva er det som er merkelig å si? Jeg har ikke sagt at noen er verdt mer enn andre. Jeg sa vel egentlig at kvinner må slutte å være så pripne, og kanskje godta en kink eller to.Anonymous poster hash: 0d71b...7cf De fleste av oss som finner en partner, godtar en kink eller to, som du kaller det, ingen av oss er da perfekte. Men det er opp til hver enkelt av oss hva vi kan/vil leve med å bestemme.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #16 Skrevet 19. april 2014 Men la nå andre kvinner få like hva de vil. Det finnes helt sikkert ting du heller ikke ville godtatt hos en partner. Slutt å kall folk pripne fordi de ikke ville vært sammen med en transe. Fint for deg at du vil det, men ikke la andre få dårlig samvittighet for at de ikke vil det. Alle får like hva de vil. Det er jo nettopp slik det burde være. Har du lest mange tråder her om alt hva som er "galt" med menn, så skjønner du nok hva jeg mener. Det er ikke rent få damer som dumper kjæresten på grunn av en bagatell. Hvor de siden klager over at alle menn er håpløse... Anonymous poster hash: 0d71b...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #17 Skrevet 19. april 2014 Jeg er ikke enig i folk som går igjennom kjønnskifteoperasjoner. Syntes det er galt å tukle så mye med kroppen sin. Med det sagt, har jeg ingenting i mot transer (kan godt være venn med en), men jeg kunne aldri vært i et forhold med en. Anonymous poster hash: 53d5c...31e
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #18 Skrevet 19. april 2014 Fordelen med en sånn mann er at han er så nøye med hygienen at en slipper bremsespor. Anonymous poster hash: a9103...9f4
Bettina82 Skrevet 19. april 2014 #19 Skrevet 19. april 2014 De fleste av oss som finner en partner, godtar en kink eller to, som du kaller det, ingen av oss er da perfekte. Men det er opp til hver enkelt av oss hva vi kan/vil leve med å bestemme. Enig, og transe hadde vært en for stor "kink" å godta for min del.
Cathrine88 Skrevet 19. april 2014 #20 Skrevet 19. april 2014 Jeg er ikke enig i folk som går igjennom kjønnskifteoperasjoner. Syntes det er galt å tukle så mye med kroppen sin. Med det sagt, har jeg ingenting i mot transer (kan godt være venn med en), men jeg kunne aldri vært i et forhold med en. Anonymous poster hash: 53d5c...31e Kjæresten hennes er transvestitt, ikke transseksuell, så det pågår ingen 'tukling.' 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå