AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Jeg er 20 år og singel. Og det er det sikkert mange som er.... Men de fleste av vennene mine har kjæreste, eller går en kortere periode singel og finner en ny. Virker så lett for de! Det virker heller ikke som de tar den første og beste, men faktisk liker personen godt. I tillegg har et par venninner flyttet sammen med kjærestene, og noen har begynt å planlegge dette. Jeg føler meg så SINGEL. Det er ikke det at jeg må ha en kjæreste, men jeg savner det. Jeg har hatt en kjæreste før, men det var kun "halvveis" seriøst. Jeg prøver å bli kjent med gutter, men jeg synes det er litt vanskelig. Jeg møter jo gutter via venninner osv., men det blir liksom ikke til at jeg møter noen igjen. Og det er ofte fordi det er på fester eller på byen jeg møter dem. Og da blir ikke alltid alt tatt seriøst. I tillegg tenker ofte gutter på bare en ting på byen... Jeg er ikke kresen og har ikke noen spesielle krav til gutter. Så det er nok ikke derfor! Synes bare det er så urettferdig at det går så lett for alle andre! Jeg er jo glad på deres vegne, men synes det er litt leit når de hele tiden forteller om kjæresten, hva de har gjort, planer osv. Og jeg vet heller ikke hvordan jeg kan finne gutter på andre måter...Jeg vet jo at nettet er en mulighet. Men helt ærlig, så tror jeg ikke at jeg tør å møte noen! I tillegg liker jeg ikke helt nett-opplegget. Ja, huff! Jeg måtte bare få det ut. Og ønsker gjerne tips om mulige steder jeg kan "finne" gutter. Og gjerne tips til hvordan jeg skal oppføre meg i nevnt situasjon når jeg møter greie gutter på byen (venners venner), slik at jeg kan bli tatt seriøst. Anonymous poster hash: 486a6...b50
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Jeg forstår godt hva du mener! Angående dette med de som er single i korte perioder før de finner en ny, så tror jeg faktisk at det er veldig enkelt for dem. Jeg syns man ser igjen det samme på de samme personene, noen utstråler bare "kjæresteemne". Kanskje noe med at de er trygge på seg selv som kjæresteemne og gir motparten litt å jobbe for. Jeg vet ikke, men noe jeg har tenkt på før. Dette besvarte ikke hva du skrev da dessverre. Jeg er selv tjue, og ingen typisk kjærestejente, men fikk meg kjæreste for et par mnd siden. Jeg føler nå at det er omvendt! Alle venninnene mine er liksom så single og på et stadie der de vil feste og være på tinder, men ikke jeg. Jaja:) kan aldri bli happy. Anonymous poster hash: bc987...e86 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Vent til du bikker 30 og det fortsatt er sånn. Sukk. Anonymous poster hash: e6434...f46 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Vent til du bikker 30 og det fortsatt er sånn. Sukk. Anonymous poster hash: e6434...f46 Second that. Voksenlivet ditt har såvidt begynt. Jeg har vært i to forhold fra 20 til 30, og nå sitter jeg alene igjen. Fokuser heller på å pleie seg selv og dine interesser, så skal du se at det dukker opp noen etterhvert. Anonymous poster hash: 8466a...dce
Gjest Steamboat Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Fokuser heller på å pleie seg selv og dine interesser, så skal du se at det dukker opp noen etterhvert. Anonymous poster hash: 8466a...dce Kanskje bedre å jobbe aktivt for å få kjæreste om man faktisk vil ha det enn å fokusere på å "pleie seg selv". 1
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Kanskje bedre å jobbe aktivt for å få kjæreste om man faktisk vil ha det enn å fokusere på å "pleie seg selv". Vil man ha en å være glad i, eller vil man ha kjæreste for en hver pris.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Er det slik at gutter aldri ber deg ut? Sjekker de deg opp i det hele tatt? Det er mange menn som vil ha et forhold, og de drar også ut på byen og på fester. Men let litt oppover i alder, ikke rundt din egen. 20 er ungt, og de fleste ender ikke opp med den de dater der og da. IKKE fortvil over de som flytter inn med partnere, mange har årevis foran seg med forhold som ikke leder noe sted og vanskelige brudd. Du burde ha fokus på å date, treffe menn og finne ut hva du liker. Hvis du ikke får oppmerksomhet fra gutter i det hele tatt, er det der problemet ligger. Anonymous poster hash: 9d435...1c4
Gjest Corto Maltese Skrevet 20. april 2014 #8 Skrevet 20. april 2014 Jeg synes synd på mennesker som er i forhold
pratsom Skrevet 20. april 2014 #9 Skrevet 20. april 2014 Største "problemet" med å være singel er jo ensomheten. Jeg har vært singel i 3år, har det egentlig heilt ok, men jævlig kjedelig å måtte legge seg alene. Har funnet ut det samme som anonym lengre opp her, fokuser på deg selv, så dukker det nok opp noen er ikke noe poeng i å skaffe seg en kjæreste, bare for å ha en kjæreste
Gjest Tris Skrevet 20. april 2014 #10 Skrevet 20. april 2014 Den beste løsningen er å slutte med å lete. Faktisk. Nyt livet, og vær deg selv. Snakk med andre mennesker, bli kjent med de, og plutselig er det en der. 3
Gjest Steamboat Skrevet 20. april 2014 #11 Skrevet 20. april 2014 Vil man ha en å være glad i, eller vil man ha kjæreste for en hver pris. Spørsmålet er vel om man ønsker en kjæreste eller bare vil ha en om det tilfeldigvis dukker opp en. Ingen som har sagt noe om å få kjæreste for enhver pris.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #12 Skrevet 20. april 2014 Kjenner meg igjen...Bortimot ingen som tar kontat med meg på sukker.no Nærmer meg 30, og for tiden ser det ut til å gå mot "forever alone" Nesten så jeg starter å tvile på om jeg egentlig er noe særlig til kar. Hjelper ikke så mye på selvtillitten at x-dama mente jeg så mindre pen ut på bilder Anonymous poster hash: 9a329...8ad
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #13 Skrevet 20. april 2014 Jeg er i samme båt som deg og på samme alder. Jeg følte meg så ensom før og det er alltid rundt høytidene at den følelsen blir forsterket. Nå har jeg kommet til avgjørelsen at JEG er problemet og at jeg må fikse på personligheten for å gjøre meg mer attraktiv på guttefronten. Jeg har bra utseende så for min del må jeg fikse på det som skremmer menn (vil ikke ha en gutt ) vekk jeg avgir en ''ikke snakk til meg'' vibe, sjenerthet, nervøsitet og generell rarhet). På denne måten vil jeg tro at det blir enklere å møte en potensiell partner og ikke minst holde på det forholdet. Vi er begge unge og ja, det er synd at vi ikke har kjæreste av og til, men nyt det! Nyt å flørte med andre menn. Ta på deg sexy (men ikke horete) klær og nyt oppmerksomheten. Du kan reise hvor du vil, du kan ha på deg hva du vil, du kan komme hjem så sent du vil, uten av du har en fyr som ber deg om å legge om på dine vaner. Han kommer en dag. Anonymous poster hash: 249e7...0e0 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #14 Skrevet 20. april 2014 Jeg synes synd på mennesker som er i forhold Utdyp gjerne!Anonymous poster hash: bc987...e86
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #15 Skrevet 21. april 2014 Er det slik at gutter aldri ber deg ut? Sjekker de deg opp i det hele tatt? Det er mange menn som vil ha et forhold, og de drar også ut på byen og på fester. Men let litt oppover i alder, ikke rundt din egen. 20 er ungt, og de fleste ender ikke opp med den de dater der og da. IKKE fortvil over de som flytter inn med partnere, mange har årevis foran seg med forhold som ikke leder noe sted og vanskelige brudd. Du burde ha fokus på å date, treffe menn og finne ut hva du liker. Hvis du ikke får oppmerksomhet fra gutter i det hele tatt, er det der problemet ligger. Anonymous poster hash: 9d435...1c4 Jeg har blitt bedt ut et par ganger. Dessverre så har jeg takket nei, siden jeg ikke har vært interessert (altså, jeg viste såpass mye om de at jeg viste at jeg ikke ville noe mer). Jeg har også selv tatt intiativ til å date (eller finne på noe, kaller det gjerne ikke for date når jeg spør - mulig jeg kanskje derfor blir misforstått?). På byen har jeg opplevd at gutter er ute etter en ting. Men nå er ikke jeg så ofte på byn på de rolige stedene (type sitte seg ned, prate og drikke noen glass). Kanskje det er en annen "type" gutter de stedene? Og jeg er enig i å lete litt opppover i alder. De er vel ofte mer seriøste når de går inn i forhold. Men jeg finner ingen andre steder det er mulig og naturlig å sjekke opp gutter. Føler meg gjerne litt tryggere om jeg er på byen og har tatt et par glass. Er ikke typen til å gå rett bort til en edru på treningssenteret feks. TS Anonymous poster hash: 0fa5e...7a4
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2014 #16 Skrevet 21. april 2014 Spørsmålet er vel om man ønsker en kjæreste eller bare vil ha en om det tilfeldigvis dukker opp en. Ingen som har sagt noe om å få kjæreste for enhver pris. Ingen har sangt det nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå