Gå til innhold

Iste

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Har skjønt jeg ikke skal be deg i te-selskap altså :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Har skjønt jeg ikke skal be deg i te-selskap altså :wink:

Nei, helst ikke. :ler:

Skrevet
Har ikke brukt sukker i teen på årevis så har nok vendt meg til sukett-smaken :wink: ingen bitter smak der nei.

Også er jo Mylian så og si avhengig av søtningsmiddel da :ler:

Liker best teen uten no i jeg, evnt. en sitronskive.

Skrevet

Nei, i hvert fall ikke du :ler:

Gjest Myumi
Skrevet

PM med oppskrift er sendt til Lizbet. De andre som vil ha den kan søke på ordet darjeeling så kommer den opp med en gang.

Gjest Frk.Støyva
Skrevet

Ikke her, Mezzaluna, hva er galt?

Skrevet
JEg elsker iste, men synes skjeldent at hjemmelaget iste er godt.

Derimot Fun Lights saft med istesmak, den er super! :-)

ja, rett og slett genial! Har alltid en mugge med kaldt vann stående i kjøleskapet, hvor jeg har så i en dråpe eller to med safta - trenger ikke mer, bare så det blir en god smak på vannet liksom. Forfriskende og godt!

Skrevet

ja, rett og slett genial! Har alltid en mugge med kaldt vann stående i kjøleskapet, hvor jeg har så i en dråpe eller to med safta - trenger ikke mer, bare så det blir en god smak på vannet liksom. Forfriskende og godt!

Har de fersken-smak på den isteen også? Jeg har bare sett sitron og det liker jeg ikke.

Gjest the imp
Skrevet

De har ferskensmak også ja. Har ikke prøvd den, men likte ikke den med sitronsmak. Synes ikke det smakte iste.

Skrevet
Synes ikke det smakte iste.

Det er det jeg også tror, derfor har jeg ikke giddet prøve den ennå. Men hvis jeg finner fersken skal jeg kanskje ta sjansen.

Skrevet
De har ferskensmak også ja. Har ikke prøvd den' date=' men likte ikke den med sitronsmak. Synes ikke det smakte iste.[/quote']

Anbefaler den med ferskensmak. Jeg falt iallefall for den. Har ikke smakt sitron, doh.

Skrevet

Sitronsmak var ikke noe godt :-?

Men fersken derimot :-)

Den smaker akkurat som ice tea peach.

Skrevet

Ok, dere har overtalt meg. Fun Light iste med ferskensmak skal kjøpes i morgen. :)

Skrevet

Har akkurat oppdaget noe nytt på tefronten. Jeg har mynte i urtehagen min og prøvde en dag å ta fem-seks blader trekke i kokende vann. Det ble en fantastisk god te! Trenger ikke sukker en gang. OG jeg fikk min kjære til å smake og det første han sa var: "denne er sikkert kjempe god kald" og det var den!

Skrevet

Jeg lager alltid store mugger med peppermynte-te som jeg har i kjøleskapet om sommeren.

Det er ikke nødvendig med sukker bare den er skikkelig iskald.

Veldig forfriskende (og billig hvis man går på apoteket og kjøper de store hvite urte-dunkene med peppermynte)!

Skrevet
Har akkurat oppdaget noe nytt på tefronten. Jeg har mynte i urtehagen min og prøvde en dag å ta fem-seks blader trekke i kokende vann. Det ble en fantastisk god te! Trenger ikke sukker en gang. OG jeg fikk min kjære til å smake og det første han sa var: "denne er sikkert kjempe god kald" og det var den!

Det hørtes godt ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...