AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Barnefaren til mine barn, har funnet seg ei dame. Før var det han som dominerte. Altså i forholdet med meg. Nå er det hun som dominerer. Eksen blir bare værre og værre å snakke med. Han virker mer og mer i ubalanse ut. Men samtidig ser det ut til at han beundrer den psykopatiske damen for sine helt merkverdige meninger. Det er utrolig vanskelig å samarbeide med han nå. Blir bare værre og værre. Noen som har hørt om to psykopater i forhold. Jeg mener at de to gjør hveandre sykere sammen, tiltross for at de fungerer sammen på en roligere måte enn meg og eksen. Anonymous poster hash: 563d4...d6d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Har dere vært flinke til å samarbeide eller har bare du fått vilja di før og det gjør du ikke lengre? for å sette det i perspektiv er det greit å vite. Anonymous poster hash: f661e...456 1
Mons Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Jeg tror sjansjen for at du er en dårlig hobbypsykolog er større enn sannsynligheten for at to psykopater finner hverandre. 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 *verreAnonymous poster hash: 465e4...64b
Gjest alegria Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Kanskje de synes du er like psykopat slutt å vær en hobbypsykolog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå