Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,
jeg er i en litt spesiell situasjon. Jeg er 20 og prater med en mann i godt opp i 30 åra, han har unge fra tidligere forhold. Vi har enda ikke møtt hverandre, men han virker usedvanlig interessert til at vi aldri har møttes. Vi har planer om å møtes, men begynner allerede nå og tenke meg om; en mann som er så godt voksen er så desperat etter en jente på min alder? Dere trenger ikke å fortelle meg at han bare vil ha fitta mi, fordi det vet han at han ikke kommer til å få.
Han skriver at jeg er jenta hans, og at han håper vi ender opp sammen, at han ser på meg som en kjæreste and the list goes on. Han er kjekk, og hyggelig men jeg undrer som sagt på hvordan i hel*ete en voksen mann ser fremtid med en 20 år gammel jente.

Noen innspill, bortsett fra "han vil ha fitta di", fordi som sagt vet han at dt er helt uaktuelt. Han virker veldig desperat....

Anonymous poster hash: 516b4...7ec
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Aldersforskjellen er vel ikke så relevant, men han ser på deg som kjæresten sin selv om dere aldri har møttes?? Hjelp..

Skrevet

Jeg er mer mistenkelig overfor måten han uttrykker seg på uten at dere har møtt hverandre enn for alderen. Akkurat det der ville fått det til å ringe bjeller i mine ører, rett og slett fordi ting ikke går så fort. Man må møtes, bli kjent og ha kjent hverandre en stund før man begynner å snakke om et fast forhold. Aldersforskjellen i dette tilfellet synes jeg ikke er så gærn.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Aldersforskjellen er vel ikke så relevant, men han ser på deg som kjæresten sin selv om dere aldri har møttes?? Hjelp..

Jeg er ikke spesielt opptatt av alder generelt, men vi er på helt ulike stadier i livet. Han har unge, jeg er ikke ferdig med utdanning engang. Og ja, det synes jeg var utrolig snålt og prøvde å snakke det bort.

Anonymous poster hash: 53897...0c2

• Liker 1
Skrevet

Noen innspill, bortsett fra "han vil ha fitta di", fordi som sagt vet han at dt er helt uaktuelt. Han virker veldig desperat....

Dette gjelder uansett alder, så det kan du ta med knusende ro.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mer mistenkelig overfor måten han uttrykker seg på uten at dere har møtt hverandre enn for alderen. Akkurat det der ville fått det til å ringe bjeller i mine ører, rett og slett fordi ting ikke går så fort. Man må møtes, bli kjent og ha kjent hverandre en stund før man begynner å snakke om et fast forhold. Aldersforskjellen i dette tilfellet synes jeg ikke er så gærn.

Han er ca 15 år eldre enn meg, og som nevnt ovenfor (vet du ikke så det før du skrev) så bryr jeg meg lite om alder, men ja det virker som han er der at han vil etablere familie igjen, flytte sammen og alt mulig. Jeg synes det er rart, at han er såpass desperat før vi har møttes. Han skriver ikke som en mann på 35, heller som en gutt på 18 skriver til sin første kjæreste..

AnonymBruker
Skrevet

Han høres pedofil ut. Da jeg var i 20-årene datet jeg aldri noen eldre enn meg. Fatter ikke at damer tenner på gamle griser gamle nok til å være faren deres.. æsj og æsj.

Anonymous poster hash: 141f1...ab2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn har vært lenge på nett og har blitt veldig utholdende og ganske flinke når det gjelder å erobre pikehjerter ved sterk, vedvarende interesse og fine ord. Det er veldig trolig at han vil ha det du ikke vil at vi skal si. Jo mere du stritter i mot, jo mere ønsker han å erobre. Anonymous poster hash: fe605...746

• Liker 5
Skrevet

Jeg syns det ikke er en positiv ting å si slikt som han sier før dere i det hele tatt har møtt hverandre. Det tyder på at han er veldig urealistisk til mye.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han høres pedofil ut. Da jeg var i 20-årene datet jeg aldri noen eldre enn meg. Fatter ikke at damer tenner på gamle griser gamle nok til å være faren deres.. æsj og æsj.

Gammel gris er han ikke. Han ser ung ut og er veldig kjekk, men dt er hvor fort det på en måte har "utviklet" seg for ham som får meg til å sitte igjen som et spmtegn.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Han høres barnslig ut... Folk som ikke klarer å vokse opp, tross mange år på baken, ville jeg holdt meg unna..

Anonymous poster hash: d22ec...cfd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn har vært lenge på nett og har blitt veldig utholdende og ganske flinke når det gjelder å erobre pikehjerter ved sterk, vedvarende interesse og fine ord. Det er veldig trolig at han vil ha det du ikke vil at vi skal si. Jo mere du stritter i mot, jo mere ønsker han å erobre.

Anonymous poster hash: fe605...746

Fult mulig at han vil ha det, men rar måte å prøve å "erobre" meg på ihvertfall.

Skrevet

Han er ca 15 år eldre enn meg, og som nevnt ovenfor (vet du ikke så det før du skrev) så bryr jeg meg lite om alder, men ja det virker som han er der at han vil etablere familie igjen, flytte sammen og alt mulig. Jeg synes det er rart, at han er såpass desperat før vi har møttes. Han skriver ikke som en mann på 35, heller som en gutt på 18 skriver til sin første kjæreste..

Det er mange mannfolk som ikke klarer seg alene, så det kan være her desperasjonen ligger. Han kan også tenkes å se det som en hevn mot eksen at han finner seg en som er ung og flott. Kan hende manndommen hans har fått seg en knekk ved bruddet.. Uansett Take care

• Liker 1
Skrevet

Han høres pedofil ut.

Typisk pedofile å gå etter 20-åringer, ja...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han fremstår desperat, så er han nok det. Og det er ikke unikt for menn som er mye eldre.

Anonymous poster hash: 9e2c6...1a5
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Typisk pedofile å gå etter 20-åringer, ja...

Når han er gammel nok til å være faren hennes så er han pedofil jo! Hvertfall lettere pedofil. Det er noe gæli med han. Fater ikke hva unge jenter ser i sånne gamle griser. Æsj ass.

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange mannfolk som ikke klarer seg alene, så det kan være her desperasjonen ligger. Han kan også tenkes å se det som en hevn mot eksen at han finner seg en som er ung og flott. Kan hende manndommen hans har fått seg en knekk ved bruddet.. Uansett Take care

Ikke hevn mot eksen, det er jeg 100% sikker på. Hvorfor jeg er sikker vil jeg helst ikke nevne her da jeg er redd for å bli igjenkjent. :)

Skrevet

Når han er gammel nok til å være faren hennes så er han pedofil jo! Hvertfall lettere pedofil. Det er noe gæli med han. Fater ikke hva unge jenter ser i sånne gamle griser. Æsj ass.

Åja, er det det som er definisjonen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi er litt i samme situasjon tror jeg. Skal egentlig møte en fyr som er i 30-åra. er selv 20. Veldig kjekk, men litt vel ivrig. Kan dog være fordi jeg bruker evigheter på å svare noen ganger og ikke så veldig på selv. Jeg er faktisk såpass satt ut av at han prøver litt hardt, til at jeg ikke vet om jeg vil møte ham lenger.

Anonymous poster hash: 2d309...6d0
AnonymBruker
Skrevet

Glemmer å sitere TS på svar, beklager at det ser rotete ut siden det er så mange AB her.
Han har gitt inntrykk av at han vil jeg skal møte familien også, jeg mener er det ikke rart at han tør å ta med en 20 år gammel jente hjem til mor? Og ikke minst introdusere meg for sønnen....

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...