Gå til innhold

Kjæresten hentet badvekten i sinne og sa jeg skulle veie meg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen som jeg har vært ilag med i 6 år har utrolig kort lunte og tidligere i dag overhørte jeg han i telefonen med moren sin da hun ringte for å høre om vi skulle sitte på dem imorgen eller om vi skulle kjøre selv, så sa han til moren "det blir jo 100kg ekstra last i bilen deres om bare (meg) skal sitte på og med (han) i tillegg havner vi på 175kg ekstra, så vi kjører selv" sa han. Jeg ble lei meg og sa jeg syntes det var unødvendig å si til moren at jeg veier 100kg når jeg ikke gjør det. Jeg veier riktignok 81kg og er 176cm høy, så er litt kraftig men ikke feit. Han vet ikke hva jeg veier da..., men han klikka mongo og kalte meg for helvettes drittkjerring og sa hold kjeft og hut deg ut av huset. Jeg ble helt målløs og etter ca en halvtime kom han inn igjen etter å ha vært ute og spaserte inn på kjøkkenet med en badvekt og sa "så! Hut deg på vækta så får vi se!"

Anonymous poster hash: e92d6...271

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Usj, for en utrivelig fyr!!!

Anonymous poster hash: e150f...588

• Liker 31
Skrevet

Du er fortsatt kjæreste med han her?

• Liker 21
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor du gidder å være sammen med en sånn drittsekk???

Kast badevekta etter han, pakk en bag og gå fra han. Er det ditt hus/leilighet så hiv klærne hans i bagen og sett han på trappa og lås døra etter han.

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg sagt "Hut deg til helvete".

Anonymous poster hash: 89ed4...5eb
  • Liker 25
Skrevet

Hva er det som feiler han dritten egentlig? Om du har respekt for deg selv, så forlater du ham!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags uttrykk er "hut deg"?

Anonymous poster hash: 2ea3b...b49
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva betyr det? Er han utlending?

Hadde dumpa fyren lett. Han høres gæren ut. Og ikke på en positiv måte.

Anonymous poster hash: 67b83...67b

• Liker 1
Skrevet (endret)

"Hut deg ut" er et ganske norsk uttrykk som betyr noe ala "dra deg ut herifra", men med en sterkere betydning. Dra deg til pisis og til evigheten herifra f.eks...

Edit:

Hut deg på vekta=hiv deg på vekta

Endret av Pomperipossa
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Samisk. Jeg tror TS og typen hennes er samer. De er kjente for å ikke eie lunte. De blir sinte for ingenting.

Anonymous poster hash: c98ea...b6c

• Liker 8
Skrevet

Kast han ut og kast badevekta etter han (sikt på bakhodet).

• Liker 9
Skrevet

For en drittsekk! Har ikke ord engang... Aldri i livet om jeg hadde fortsatt med en sånn mann

• Liker 2
Skrevet

Samisk. Jeg tror TS og typen hennes er samer. De er kjente for å ikke eie lunte. De blir sinte for ingenting.

Tull og tøys. Hut deg ut er et gammelt uttrykk som blir brukt mange steder i landet.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Samer? Er de sinte fordi de er små?

Anonymous poster hash: 67b83...67b

• Liker 5
Skrevet

Hvis det var jeg som eide/leide leiligheten hadde jeg tatt alle klærne hans i søplesekker, kasta dem utafor døra og bedt han pelle seg til hælvete! Hvis det er hans hadde jeg tatt med meg det aller viktigste og dratt til foreldre, venner eller noen andre du kan være hos. For et rasshøl du er sammen med. Gjør han lignende ting ofte? Sier negative ting om deg? Da er det best å gjøre det slutt og komme seg bort, psykisk mishandling ødelegger deg hvis det ikke har gjort det allerede.

Gode ønsker og klem fra meg :)

• Liker 2
Skrevet

Komentaren til mora var igenting og overdramatisere. Han gjorde bare en grov beregning til mora si. Kanskje du skal slutte og avlytte telefonsamtaler?

• Liker 1
Skrevet

Han kan hute seg på tur med svigers uten deg. Jeg hadde blitt hjemme og pakket sakene hans så lenge.

:klemmer:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

c98ea...b6c

Haha nei er ikke samer selv om vi snakker nordnorsk. Han er skap-alkis og drikker hver dag, så når han har drukket blir han sånn og jeg må bare gå på rommet å legge meg for å unngå videre konflikter.

Jeg er redd for å bli alene og kjenner lite folk her og omgås ikke med noen så er liksom bare oss to så.

Anonymous poster hash: e92d6...271

Skrevet

Hadde du brukt energien på trening istedenfor tull, tøys og sinne så hadde det aldri blitt noe problem.

• Liker 4
Skrevet

Han hadde jeg dumpa, glatt...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...