AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Jeg har falt for en kollega, og problemet er at han er gift og har barn. Jeg ønsker ikke å forfølge dette, men vil bare komme meg videre. Jeg ønsker å fortelle han hva jeg føler. I håp om å belyse dette så vil jeg kunne bearbeide dette og gå videre. Jeg håper at han vil si at han ikke føler det samme. Er dette galt av meg? Trår jeg over en grense?Anonymous poster hash: f81ba...51f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Nei, det skal du ikke gjøre. Ja, det er galt av deg. Ja, du trår over en grense. Anonymous poster hash: 12950...1d5 33
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Nei, da er du med på å potensielt gjøre han usikker ovenfor egen familie. La han være.. Anonymous poster hash: 5816e...d56 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 Kjærlighet er en sjelden og vakker opplevelse. Får du sjansen å oppleve den så vil jeg si du burde gå for den. Så lenge du ikke... sover sammen med han så har du heller ikke gjort noe galt. Ikke i den forstand. Anonymous poster hash: 7d2f3...043 1
la Flaca Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Tror du bør erkjenne overfor deg selv at du har lyst til å fortelle han for å se om det er interesse der, ikke for å komme videre. Ønsker du bare å gå videre så forteller du selvfølgelig ikke! 17
Ylva Virvla Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Tror ikke det er lurt å fortelle ham det. Ikke ødelegg en familie. Kanskje er han heller ikke så bra som du tror.
tussi84 Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 Ville ikke fortalt han om følesene du har da mannen mest sannsynlig ikke gjengjelder følesene. Og skulle han gjort det så er han gift og vil i de fleste tilfeller ikke gjøre noe med dette. Hva du oppnår med å fortelle det er egentlig ingenting og jeg tviler på at dette er veien å gå for å få det ut av systemet. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #8 Skrevet 19. april 2014 Tror du bør erkjenne overfor deg selv at du har lyst til å fortelle han for å se om det er interesse der, ikke for å komme videre. Ønsker du bare å gå videre så forteller du selvfølgelig ikke! Må si meg enig der. Du forteller han dette med et håp om at han gjengjelder, ellers er ikke vits i å fortelle dette er det vel....Anonymous poster hash: 283d9...d63 6
Gjest Tris Skrevet 19. april 2014 #9 Skrevet 19. april 2014 Nei du bør holde dette for deg selv. Jeg skjønner at du tror at det vil hjelpe deg på veien videre, men du jobber sammen med han og mest sannsynligvis vil han sky deg som pesten etterpå. Hvis han da ikke er typen som prøver seg på deg. I tillegg vil han nok lure på hvorfor du forteller han det og hva du vil oppnå med det. Er ikke situasjonen din vanskelig nok? 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #10 Skrevet 19. april 2014 Det jeg håper er at han vil si at han ikke har de samme følelsene for meg, fordi jeg trenger en skikkelig vekker. Hvis det viser seg at det er tilfelle så blir det lettere for meg å se fremover. Hvis jeg ikke gjør noe så er jeg redd jeg kommer til å gå med disse følelsene i lang tid. Anonymous poster hash: f81ba...51f
Ylva Virvla Skrevet 19. april 2014 #11 Skrevet 19. april 2014 Se for deg hvordan han ser ut når han bæsjer. Gjenta hver gang tankene på han melder seg. 1
tingeling Skrevet 19. april 2014 #12 Skrevet 19. april 2014 Hvis en av mine kollegaer hadde fortalt meg at han var forelsket i meg hadde jeg opplevd det som kleint, pinlig og svært vanskelig. Det ville gjort det problematisk å jobbe sammen og jeg ville unngått ham etter beste evne. Det kan bli resultatet. Eller så ser han muligheten for et sidesprang og så har du det gående. Inntil noen finner ut av det og alle begynner å snakke om det. Forhold på jobben, særlig hvis det er med en opptatt person, er en svært dårlig idé. 11
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #13 Skrevet 19. april 2014 En på jobben kom med noe sånt til meg. Det er BARE KLEINT! Du kommer til å gjøre det kjempevanskelig for han å omgås deg. Hvis du vil gå videre, så bare gjør det, ikke dra den stakkars mannen inn i fantasiene dine. Anonymous poster hash: a76d0...4a5 6
Gjest Tingelinling Skrevet 19. april 2014 #14 Skrevet 19. april 2014 Det jeg håper er at han vil si at han ikke har de samme følelsene for meg, fordi jeg trenger en skikkelig vekker. Hvis det viser seg at det er tilfelle så blir det lettere for meg å se fremover. Hvis jeg ikke gjør noe så er jeg redd jeg kommer til å gå med disse følelsene i lang tid.Anonymous poster hash: f81ba...51f ...og dersom han har de samme følelsene, men ikke er interessert i å gå fra konen, så vil du selvsagt klare å se fremover? 3
Wolfmoon Skrevet 19. april 2014 #15 Skrevet 19. april 2014 Utrolig dårlig idé, uansett hvordan man vrir og vender på det. 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #16 Skrevet 19. april 2014 Jeg hadde syntes det var vanskelig å jobbe sammen med deg, og ville begynt å unngå deg - selv om jeg synes du var en topp person og ikke isolert sett hadde noe imot at du var ærlig. Det passer seg bare ikke i jobbsituasjon, og spesielt ikke når jeg da var gift/hadde barn i tillegg. Hadde virkelig ønsket at du lot være. Anonymous poster hash: 81340...9bb 4
maria b Skrevet 19. april 2014 #17 Skrevet 19. april 2014 Hva ønsker du egentlig å oppnå ved å fortelle ham det? Ser ikke helt logikken i at det da blir lettere for deg å komme deg videre. 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #18 Skrevet 19. april 2014 Ingen kan nekte deg å kjempe for det du vil ha! Vil du ha han, kjemp for ham! Anonymous poster hash: d8b35...43f 1
tussi84 Skrevet 19. april 2014 #19 Skrevet 19. april 2014 Ingen kan nekte deg å kjempe for det du vil ha! Vil du ha han, kjemp for ham! Anonymous poster hash: d8b35...43f så det er greit å legge seg etter folk som er opptatte og ødelegge et forhold pga ren egoisme? Ikke greit i mine ører uansett hvor mye forelsket man er. Er den du er forelsket i gift samboer eller bare kjæreste hold deg unna. 6
Kattugla Skrevet 19. april 2014 #20 Skrevet 19. april 2014 Ingen kan nekte deg å kjempe for det du vil ha! Vil du ha han, kjemp for ham! Anonymous poster hash: d8b35...43f Hvilken kamp skal TS ta opp? Denne mannen er ikke ledig på markedet og dermed ingen "kamp" å ta opp - i hvertfall ikke så lenge man er et normalt menneske med empati og respekt for andres liv. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå