AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Det har seg sånn, at ja, jeg er og singel, og det har vært siden ifjor april (når jeg tenker over det, så er det faktisk akkurat ett år siden nå). Jeg har møtt en mann, ja, for han er strengt tatt noen år eldre enn meg, og jeg er totalt grønn på det området. Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke signalene, ei vil jeg være desperat eller innpåsliten, da jeg vet hvor plagsomt det er for den andre personen. Vi har snakket daglig på telefon, sendt meldinger og generelt holdt kontakten, men når det kommer til å møtes, er han alltid opptatt, til tross for at det er han som ringer oftest, spør om vi skal finne på noe, men avslutter med "ja, _kanskje_ vi kan få til noe i dag", dette plager meg, da jeg liker ikke å sette livet mitt på hold (ikke at jeg har så fryktelig mye å gjøre per dags dato). Jeg bare klarer ikke helt å forstå, er han ikke så into me, eller er han det? Hvis han ikke hadde vært det, hvorfor i alle dager skulle han ringt så ofte som han gjør, og avtalt noe halvveis? Hjelp en jente i nød som ikke aner hvordan hun skal tolke signaler fra menn og som er totalt grønn på det "markedet" ....legger til at jeg har kommet med forslag selv, og han har virket villig, han har og foreslått å møtes, så det er ikke sånn at det kun går en vei, men fy søren, da, hvorfor han vi ikke bare møtes?? Anonymous poster hash: 27d1a...d87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå