Gå til innhold

Almondy-kaker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De selger diverse Almondy-kaker i de fleste matvarekjedene. Og hver gang jeg ser en ny type, blir jeg fristet, og bare smake.

De velger ut kakevarianter som skulle ha vært en soleklar suksess i min bok: Dajm-kake, Premium med mørk sjokolade og i dag prøvde jeg Philadephia ostekake med madelbunn.

Men, akk. Hver gang blir jeg like skuffet. De smaker alle helt forferdelig; smakeløse og fettete.

Er det bare jeg som syns de er helt talentløse når det gjelder å produsere gode kaker? Jeg er ganske altetende når det gjelder søte saker, men her går grensen. Aldri mer.

Er det bare jeg?

Anonymous poster hash: 9db1d...5ba
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker den suksessterten :)

Skrevet

Nei, du er ikke alene, alt for søtt og fett! Bedre å bake selv

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker den suksessterten :)

Da kan du ikke ha smakt hjemmebakt suksessterte. Jeg ville ikke spist almondy om jeg så holdt på å sulte ihjel.

Anonymous poster hash: 593b0...d05

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Daim-kaken er kjempegod, og jeg synes den faktisk er like god som hjemmelaget. Kaken er rett og slett noe av det beste av de ferdiglagede. Synes også sukessterten er god. Og joda, jeg har smakt hjemmelagede suksessterter, men synes ikke den fra Almondy sin er så ille. Faktisk synes jeg den er veldig god, men ikke like god som Daim-kaken. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest crazycatlady
Skrevet

Synd det er smør i dem, for de er faktisk glutenfrie. Men hjelper ikke når man ikke tåler smør/fløte heller. Skulle ønske daimkaken fantes uten smør.

Skrevet

Jeg syns den mandelkaken er fantastisk god. Farlig god.

• Liker 1
Skrevet

Smakte den Philadelphia cheesecake her til dagen.. spytta ut og resten gikk i søpla :-(

Skrevet

Da kan du ikke ha smakt hjemmebakt suksessterte. Jeg ville ikke spist almondy om jeg så holdt på å sulte ihjel.

Anonymous poster hash: 593b0...d05

Jo, det har jeg og jeg liker både den hjemmelagede og almondy sin:)

Skrevet

Jeg syns den mandelkaken er fantastisk god. Farlig god.

Enig:)

AnonymBruker
Skrevet

De er altfor søte! Jeg kunne like gjerne spist en pakke sukker med litt smør.

Anonymous poster hash: 277d5...8d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...