Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som blir irritert når folk her skriver om kravstorheten blant kvinner. Det ser ut til å være en missforatåelse ute å går, det er ikke vanlig folkevett å ikke være med drittsekker, utro menn, folk som har ingen respekt eller sans for rettferdighet i forholdet.

Det er jo snille og gode folk det er prat om. Selv om alle har dårlige tidspunkt. Så hvorfor har kvinner blitt mindre aksept for slike, så kravstore? Tven? Oppdragelse? Hva tror du?

Anonymous poster hash: 54724...f83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skriver på mobil, ble mye dårlig rettskriving.

Gjest New_Girl
Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet jeg?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill og omformuler, slik at spørsmålet blir tydelige :)

Anonymous poster hash: 58a70...ca3

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er kvinner blitt så kravstore? Det er ikke snakk om vanlig folkevett, som å ikke ville være med folk som nevnt i HP. Men ellers, mot vanlige gode folk.

Skrevet

Hvorfor er kvinner blitt så kravstore? Det er ikke snakk om vanlig folkevett, som å ikke ville være med folk som nevnt i HP. Men ellers, mot vanlige gode folk.

Tror du må presisere mer hva disse store kravene går ut på.
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Individualismen i vesten kombinert med Narssissismen i kulturen, pluss for mange såper på TV og en altfor pedagogisk korrekt oppdragelse basert på sosiologiske rødfargede teorier. Man mistet selvinnsikten på veien, realitetsorienteringen og ikke minst forståelsen av hva livet krever, når man inntok dette heksebrygget over flere generasjoner. Noen vil kalle det et feministisk heksebrygg, men feminismen alene har ikke skylden for alt dette. Vi oppdrar våre barn med at de er så fantastiske og unike, og de får alt de peker på. Det er ingen sunn situasjon, for når barna blir umulige, hvem skal oppdra foreldrene?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Individualismen i vesten kombinert med Narssissismen i kulturen, pluss for mange såper på TV og en altfor pedagogisk korrekt oppdragelse basert på sosiologiske rødfargede teorier. Man mistet selvinnsikten på veien, realitetsorienteringen og ikke minst forståelsen av hva livet krever, når man inntok dette heksebrygget over flere generasjoner. Noen vil kalle det et feministisk heksebrygg, men feminismen alene har ikke skylden for alt dette. Vi oppdrar våre barn med at de er så fantastiske og unike, og de får alt de peker på. Det er ingen sunn situasjon, for når barna blir umulige, hvem skal oppdra foreldrene?

For noe babbel. Hvilke umenneskelige krav er det disse kvinnene stiller?

Anonymous poster hash: 987b4...14d

• Liker 7
Gjest New_Girl
Skrevet (endret)

Føler ikke at jeg har noen krav til en partner som gjør at jeg kan kalles kravstor.

Tror mange ikke gjør forskjell på preferanser og krav. Man kan lage seg en liste herfra til månen over ting man ønsker hos en partner, men når man treffer noen det klaffer med så er det få ting som virkelig er dealbreakere.

Endret av New_Girl
  • Liker 7
Gjest Whitestripes
Skrevet

For min egen del har jeg ingen krav, men noen ønsker har jeg selvfølgelig. Nå er det en gang sånn at man ikke får alt man ønsker seg her i livet, så å kreve de oppfylt blir utopisk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For noe babbel. Hvilke umenneskelige krav er det disse kvinnene stiller?Anonymous poster hash: 987b4...14d

. Er å kalle det babbel det eneste motargumentet du har?

AnonymBruker
Skrevet

Langt å gå, ingen fitte å få? Eller..?

Anonymous poster hash: bcccd...d15
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror du må presisere mer hva disse store kravene går ut på.

Det ha så høye krav er selvforklarende.

AnonymBruker
Skrevet

Det er snakk om at mange kvinner i dag manglet selvinnsikt. De stiller for høye krav til en partner i forhold til hva de selv har å tilby en kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

:fise:

Anonymous poster hash: 9279d...83e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle, kvinner som menn, ønsker å oppleve "den store kjærligheten". Et høyt krav, for all del. Men ikke på noen måte et urimelig krav.

Anonymous poster hash: 85395...c7e
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns at du ts bør klare å skrive ned et mer tydelig innlegg der du forteller hvilke krav kvinner stiller som blir kritisert av menn.

Ellers blir bare denne tråden enda en dum krig imellom personer som har en agenda med tråden og kvinner som forklarer og forklarer sine valg uten å bli hørt. Og der har vi problemet. Mange menn vil ikke lytte til kvinner, og da får de ta det på egen kappe når de ikke får det som de vil.

Kan dere ikke for guds skyld glemme kjønn for en stund og heller fokusere på hva som må til for at livet skal være godt å leve, alene eller sammen med andre mennesker??

• Liker 9
Skrevet

Jeg applauderer hovedinnlegget ditt. Snakk om å tåkelegge fakta sånn at menigmann får tolke det som de vil. Brilliant.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er kravene for høye når man kan få seg en mann som er sånn?

Anonymous poster hash: 3fd4a...fa6
Skrevet

En man finner fysisk og mentalt tiltrekkende, har kjemi med og deler noenlunde samme verdier og holdninger med. Det er kravene til de fleste jeg jeg kjenner, menn som kvinner.

Det er ikke spesielt kravstort etter min mening.

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...