Gå til innhold

Ung og gammel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 21 år og jeg har blitt interessert i ei mann som er ca.35 år gammel. Han viser også interesse i meg, og begge er nok mer seksuelt tiltrukket av hverandre enn noe annet. Han er ugift og ingen barn.

Jeg har alltid tenkt på hva jeg ville gjort om han hadde bedt meg ut. Hvis dere var i min situasjon, hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: ecc09...e3f
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

35? Herregud, fyren er jo nesten pensjonist, har han fortsatt alle tennene sine?

Dere er voksne begge to, så jeg ser ikke problemet.

Jeg forventet at tråden skulle handle om en åttiåring.

Endret av Cathrine88
  • Liker 3
Gjest New_Girl
Skrevet

Hva er problemet egentlig? Hvis du liker fyren så takker du ja. Eller være så gæren at du ber han med ut selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet egentlig? Hvis du liker fyren så takker du ja. Eller være så gæren at du ber han med ut selv.

Takk :danse:

35? Herregud, fyren er jo nesten pensjonist, har han fortsatt alle tennene sine?

Dere er voksne begge to, så jeg ser ikke problemet.

Jeg forventet at tråden skulle handle om en åttiåring.

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

En er ikke gammel når en er 35! Eldre enn deg, men gammel?!

Anonymous poster hash: 4916e...b56
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Hvis du liker ham er det vel bare å gi det en sjans og bli bedre kjent med ham?

Endret av Sandie
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En er ikke gammel når en er 35! Eldre enn deg, men gammel?!

Anonymous poster hash: 4916e...b56

Det er bare nasty. Han er gammel nok til å være faren hennes! Da jeg var 21 datet jeg ingen menn over 23.

Anonymous poster hash: 260f4...435

Skrevet

Jeg hadde gått ut med han, hvis jeg var intressert :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare nasty. Han er gammel nok til å være faren hennes! Da jeg var 21 datet jeg ingen menn over 23.

Og de fleste jenter jeg kjenner på rundt 21 dater nesten ingen gutter på sin egen alder (legg merke til at jeg skriver gutter) da de rett og slett er ufattlig umodne i den alderen. Som igjen skaper masse klaging fra de som gjør av type "åååå hvorfor finner jeg bare drittsekker!!"

Anonymous poster hash: 59141...199

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke la alderen avgjør her.

Jeg datet èn på 42 år for noen måneder siden. Er selv 28.

Anonymous poster hash: 6597b...d93
AnonymBruker
Skrevet

Og de fleste jenter jeg kjenner på rundt 21 dater nesten ingen gutter på sin egen alder (legg merke til at jeg skriver gutter) da de rett og slett er ufattlig umodne i den alderen. Som igjen skaper masse klaging fra de som gjør av type "åååå hvorfor finner jeg bare drittsekker!!"

Anonymous poster hash: 59141...199

De er ikke så veldig modne når de er eldre heller. Den største drittsekken jeg har vært sammen med var 34 og helt idiot. Fatter ikke de som liker gamle menn, bare fatter det ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er ikke så veldig modne når de er eldre heller. Den største drittsekken jeg har vært sammen med var 34 og helt idiot. Fatter ikke de som liker gamle menn, bare fatter det ikke.

Vel, det er jo individuelt. Eldre menn har alltid vært av min interesse fordi det er modenhet, livserfaring og ikke minst deres selvtillit som er tiltrekkende.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er jo individuelt. Eldre menn har alltid vært av min interesse fordi det er modenhet, livserfaring og ikke minst deres selvtillit som er tiltrekkende.

Utro drittsekker er de uansett om de er 20 eller 30. Modne blir de aldri.

AnonymBruker
Skrevet

Du har tydeligvis hatt mye dårlig erfaring med menn. :vetikke:

• Liker 2
Skrevet

Det er jo en betydelig aldersforskjell, men det er ikke gitt at det har så mye å si..

Hvis han får fingern ut og inviterer deg ut ville jeg blitt bedre kjent med han hvis jeg var i din situasjon.

Har datet et par damer som var ca 10 år eldre enn meg og det ble om ikke annet bra sex ut av det :)

Gjest Lincoln
Skrevet

Du liker jo tydeligvis eldre menn selv, så det fatter du nok helt sikkert. :filer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en betydelig aldersforskjell, men det er ikke gitt at det har så mye å si..

Hvis han får fingern ut og inviterer deg ut ville jeg blitt bedre kjent med han hvis jeg var i din situasjon.

Har datet et par damer som var ca 10 år eldre enn meg og det ble om ikke annet bra sex ut av det :)

Jeg blir bare kåt av at han viser meg oppmerksomhet, noe en jevnaldrende gutt ikke kan gjøre meg bare ved å vise interesse. Skal prøve å bli bedre kjent med han om han ber meg ut . :danse:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hva med at jeg er jente på 34 år og han jeg dater er 24? Er kjempeforelsket men samtidig veldig usikker....

Anonymous poster hash: 4d5b6...18e
  • Liker 1
Gjest alegria
Skrevet

Å herre... Du som virker umoden, spør du meg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...