Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en med fotfetisj?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, sånn skikkelig hekta. Som en nærmest obligatorisk del av sexlivet, stort sett hele tiden men med varierende intensitet.

Hva sier dere andre jenter?

Anonymous poster hash: 39197...39a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne ikke vært det, men det er fordi jeg har en fobi mot føtter

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømmer om å finne en. Å bli kilt under bena, slikket mellom tærne o.l. er så utrolig deilig. (Men jeg er ikke så glad i å gjøre det selv, så det er kanskje turn-off for en mann med samme fetisj?)

Anonymous poster hash: f75c1...f0f
Skrevet

Nei, er ikke noe fan av føtter, og liker ikke at noen rører de, så ville blitt problematisk for meg.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kunne sikkert vært sammen med en med fotfetisj, men ikke en som er så hekta som du beskriver. Det ville nok blitt kjedelig over tid.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømmer om å finne en. Å bli kilt under bena, slikket mellom tærne o.l. er så utrolig deilig. (Men jeg er ikke så glad i å gjøre det selv, så det er kanskje turn-off for en mann med samme fetisj?)

Anonymous poster hash: f75c1...f0f

Anonymous poster hash: 1fde5...2ff

AnonymBruker
Skrevet

Mente egentlig å si at we need to hook up... ;)

Er imidlertid ikke egentlig så opptatt av føtter, mer av sko... Men bare som "krydder", ikke som noe som må være til stede... Er også glad i å kjøpe sko... ;)

Kunne vært artig å høre om hva dere tenker om hva som er lettest/vanskeligst å akseptere/tolerere av de to tingene, føtter eller sko...?

Gjest New_Girl
Skrevet

Helst ikke, hvert fall ikke om han MÅ inkludere føtter hver gang.

• Liker 1
Skrevet

Nei bevares.. Hva blir neste tråds tema?

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg kunne sikkert vært sammen med en med fotfetisj, men ikke en som er så hekta som du beskriver. Det ville nok blitt kjedelig over tid.

Det kan jeg love deg at det gjør. Jeg var sammen med en sånn, og jeg hadde, i følge han, de fineste føttene han hadde sett. Sexlivet hans dreide seg stort sett om mine føtter, så jeg følte meg både lite tilfredsstilt og lite interessant, kan man si. Helt ok med fetisjer, men de kan ikke ta helt over.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jeg love deg at det gjør. Jeg var sammen med en sånn, og jeg hadde, i følge han, de fineste føttene han hadde sett. Sexlivet hans dreide seg stort sett om mine føtter, så jeg følte meg både lite tilfredsstilt og lite interessant, kan man si. Helt ok med fetisjer, men de kan ikke ta helt over.

Forstår deg godt...

Men alle dere kvinner her, fulle av nestekjærlighet og omtanke/omsorg som dere er, hva med den personen som er så "uheldig" å ha en så ekstrem fetisj at han kun tenner på dette... Jeg går utifra at ingen her ønsker å være sammen med ham/henne, hva skal han/hun da gjøre...?

Skrevet

Forstår deg godt...

Men alle dere kvinner her, fulle av nestekjærlighet og omtanke/omsorg som dere er, hva med den personen som er så "uheldig" å ha en så ekstrem fetisj at han kun tenner på dette... Jeg går utifra at ingen her ønsker å være sammen med ham/henne, hva skal han/hun da gjøre...?

Da finner man en som er like opphengt i fetisjen som du er. bare på motsatt side (Liker du å gi, finner du noen som liker å motta). Fetlife kan jo være en plass å starte letingen.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Forstår deg godt... Men alle dere kvinner her, fulle av nestekjærlighet og omtanke/omsorg som dere er, hva med den personen som er så "uheldig" å ha en så ekstrem fetisj at han kun tenner på dette... Jeg går utifra at ingen her ønsker å være sammen med ham/henne, hva skal han/hun da gjøre...? Anonymous poster hash: 1fde5...2ff

Det var helt andre grunner til at det ble slutt mellom meg og han, selv om et egosentrisk sexliv også bidro. Selv om man har en ekstrem fetisj, kan man vel ikke tro og forvente at denne skal bli tilfredsstilt hver eneste gang man har sex? Og at det ikke er så nøye om partneren synes at sexlivet er bra.

AnonymBruker
Skrevet

Da finner man en som er like opphengt i fetisjen som du er. bare på motsatt side (Liker du å gi, finner du noen som liker å motta). Fetlife kan jo være en plass å starte letingen.

Akkurat det er i mange tilfeller ikke mulig, siden mange fetisjer er rimelig ensidige...

AnonymBruker
Skrevet

Det var helt andre grunner til at det ble slutt mellom meg og han, selv om et egosentrisk sexliv også bidro. Selv om man har en ekstrem fetisj, kan man vel ikke tro og forvente at denne skal bli tilfredsstilt hver eneste gang man har sex? Og at det ikke er så nøye om partneren synes at sexlivet er bra.

De fleste vil nok klare å "regulere" sin fetisj, men per definisjon (tror jeg) så er vel fetisj egentlig noe som MÅ være til stede for at man skal tenne... Ikke hensiktsmessig i et forhold, helt enig, men jeg vil tro like uforskyldt som homofili...

Skrevet

Akkurat det er i mange tilfeller ikke mulig, siden mange fetisjer er rimelig ensidige...

Ikke for å være kjip, men da sliter man om man ikke klarer å la fetisjen være en liten del av sexlivet, om det blir prioritert over det meste innen sex så ender man opp med en partner som føler seg ignorert og som et objekt for den andres fetisj (som Whitestirpes for eksempel). De fleste ønsker et gjensidig sexliv hvor begge får leve ut sine seksuelle sider.

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Forstår deg godt...

For å si det brutalt, det er heldigvis ikke mitt problem. Du mener vel ikke at man selv skal gi opp et tilfredsstillende sexliv fordi man syns synd på noen?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være kjip, men da sliter man om man ikke klarer å la fetisjen være en liten del av sexlivet, om det blir prioritert over det meste innen sex så ender man opp med en partner som føler seg ignorert og som et objekt for den andres fetisj (som Whitestirpes for eksempel). De fleste ønsker et gjensidig sexliv hvor begge får leve ut sine seksuelle sider.

Vel, mitt poeng var jo akkurat at da "sliter" man...

For å si det brutalt, det er heldigvis ikke mitt problem. Du mener vel ikke at man selv skal gi opp et tilfredsstillende sexliv fordi man syns synd på noen?

Nei, ikke ditt problem... Oser jo omtanke av det svaret.

Få se om noen kommer på et alternativ som ville fungere, vil foreløpig ikke hinte mer enn det... ;-)

Gjest New_Girl
Skrevet

Vel, mitt poeng var jo akkurat at da "sliter" man...

Nei, ikke ditt problem... Oser jo omtanke av det svaret.

Få se om noen kommer på et alternativ som ville fungere, vil foreløpig ikke hinte mer enn det... ;-)

Jeg kan ikke bli kjæreste med alle jeg har omtanke for.

• Liker 4
Skrevet

Og du venter i spenning på at noen skal nevne sexkjøp som et flott alternativ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...