Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå trenger jeg hjelp. Jeg har prøvd ulike solkremer i ansiktet og alt svir og brenner. Selv ansiktskrem som har solfaktor.

Noen tips og forslag? Vanskelig å holde seg unna sol hele tiden.

Anonymous poster hash: 915cf...02a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Dermalogica med faktor 50 for sensitiv hud? Det er en egen solkrem som er beregnet for ansiktet. Ganske dyr, men den varer lenge. Dessuten kan du få prøvepakke gratis for å teste den ut:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er hyperallergisk for solkrem (for alt av kremer og sånt faktisk..), og det eneste jeg faktisk kan bruke er karotensolkremer fra Spania, Hellas og slike steder. Sikkert ikke så enkelt å få tak i i butikkene, men kanskje på nett? Ville uansett ikke testet kremene i ansiktet, men på innsiden av håndleddet eller noe slikt den første gangen. Og i tillegg testet den ut der i sol. Jeg reagerer noen ganger ikke på solkremene før de eksponeres for sol... Lykke til!

Anonymous poster hash: bcd80...361
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerte faktisk så intenst på solkrem underveis på en ferie at jeg endte på legevakten... Utslett over hele kroppen.

Tester meg litt frem, men min første innskytelse er at du kanskje kan forsøke en solkrem med fysisk filter, i stedet for kjemisk. Gå på helsekosten så har de er par.

Min løsning har vært å teste solkrem fra samme merke som min sensitive hud tåler Hudpleie fra-nemlig Matis. Og det går utmerket! Har også en økologisk uten parabener på listen, men ikke rukket å teste.

Anonymous poster hash: 8a0a4...627

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker zinkkrem.

Anonymous poster hash: 10d97...637

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...