AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 For en uke siden var jeg på et arrangement med jobben, og jeg fikk et godt øye til en av de som ledet arrangementet. Vi delte mange blikk og snakket litt, men ble ikke ordentlig kjent. Har ikke klart slutte å tenke på han siden. Jeg husker hva han heter og lurer litt på om jeg skal legge han til som venn på Facebook. Vil dette virke for desperat? Er litt redd for at han kanskje ikke la merke til meg på den måten, og for at han vil syntes det er rart at jeg legger han til. Etter hva jeg kan se på Facebook (Ja, jeg har stalket han..) så har vi utrolig mange like interesser. Hilsen desperat og betatt jente på 20.. Anonymous poster hash: 14346...0a4
Spaghetti Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Å legge noen til på Facebook blir ikke sett på som en romantisk ting eller slikt. Det er helt uten mening. Null betydning bak det i det hele tatt. Legg han til, da. Hvis han ikke ønsker å være venn med deg der så legger han deg ikke til. Hvis han vil, så legger han til. Hva har du å tape på det? Virker som om du tror at det å legge noen til betyr mer enn det gjør.
sylvestra Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 Kanskje han tenker det samme? Noen må ta første steg. Jeg sier bare: Go for it! 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Vi har ingen felles venner, og det kan jo faktisk hende han ikke kjenner meg igjen, han leder jo flere arrangementer daglig.. Fortsatt en god ide? Anonymous poster hash: 14346...0a4
Timza Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Legg han til. Jeg tenker aldri i de banene der når jeg får noen som legger meg til. 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 Jeg ville ikke gjort det .Syntes det er rart å plutselig få venneforspørsel fra noen jeg så vidt kjenner. Men dette er fra noen som ikke har mange FB venner og mottar maks 1 ny venn hvert år Og det virker kanskje litt desperat... Anonymous poster hash: 32bdb...d34
Gjest Lincoln Skrevet 19. april 2014 #8 Skrevet 19. april 2014 (endret) Vi har ingen felles venner, og det kan jo faktisk hende han ikke kjenner meg igjen, han leder jo flere arrangementer daglig.. Fortsatt en god ide?Anonymous poster hash: 14346...0a4 I så fall så får han sikkert en drøss av vennehenvendelser fra diverse folk hele tiden. Det slutter aldri å forundre meg hvor utrolig tafatte kvinnfolk flest er. Endret 19. april 2014 av Lincoln 1
Gjest Steamboat Skrevet 19. april 2014 #9 Skrevet 19. april 2014 Problemet er vel omvendt, du må være litt mer frempå enn å legge han til på facebook om du skal få noe ut av det. 1
Sandie Skrevet 19. april 2014 #10 Skrevet 19. april 2014 Legg han til du. Noen sjanser må man ta i livet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå