AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Jeg skal teste hvordan håret blir uten shampo...har hørt om mange som slutter med det, og håret blir visst veldig fint...Hittil har det gått en uke med kun skylling av håret, og håret er helt fint det. Føles litt tungt bare. Flere som har prøvd dette?Anonymous poster hash: c6716...db5 1
Gjest Funky Punk Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Gjorde det i 3 uker når jeg var på hytta og glemte shampoflasken hjemme. Funket ok. Håret ble litt tungt som du sier, og det floket seg lettere.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Det finnes utrolig mange tråder om samme emne. Bruk søkefunksjonen. Anonymous poster hash: 66fbf...166
Infinite Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Minuset er vel at da kan man heller ikke bruke andre hårprodukter? Jeg får hvertfall ikke vasket ut hårsprayen av håret uten å bruke shampoo.
Gjest lillelarve Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Jeg fikk fett hår. Jeg bruker shampo fordi jeg føler det gjør hodebunnen min helt ren, og så blir ikke håret så fett heller. Men så har man jo forskjellig hår. Noen får lett tørt hår, mens andre får fort fett hår.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Ja hvorfor ikke slutte å vaske seg med såpe i det hele tatt. Gris. Vask håret ditt med shampo, og slutt og tro at håret blir fint uten. Det lukter, og ser fett ut, og de stakkarene som tar tog eller buss med deg, eller jobber med deg, kjenner stanken selv om du ikke kjenner det selv..Anonymous poster hash: 38da6...bb4 2
Mrs Smith Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 Æsj, du får jo ikke ut fettet av håret+ div forurensing osv.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #8 Skrevet 21. april 2014 Jeg skal teste hvordan håret blir uten shampo...har hørt om mange som slutter med det, og håret blir visst veldig fint...Hittil har det gått en uke med kun skylling av håret, og håret er helt fint det. Føles litt tungt bare. Flere som har prøvd dette?Anonymous poster hash: c6716...db5 Håret blir fint men mange opplever kviser i hodebunnen når de prøver det som ikke går bort. Anbefales ikke, har fremdeles ikke klart å bli kvitt mine 2 år etter at jeg prøvde. Anonymous poster hash: 412a3...a0d 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #9 Skrevet 21. april 2014 Æsj, du får jo ikke ut fettet av håret+ div forurensing osv. Noen som har blitt lurt av reklamene ja. Anonymous poster hash: 412a3...a0d 2
Mrs Smith Skrevet 21. april 2014 #10 Skrevet 21. april 2014 Noen som har blitt lurt av reklamene ja. Anonymous poster hash: 412a3...a0d hvis du mener det så går det helt fint for meg
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #11 Skrevet 21. april 2014 Jeg vasker aldri håret med sjampo. Det er verken fett, illeluktende eller skittent av den grunn. Men nå ruller jeg meg ikke rundt i hårprodukter og forurensing heller. Anonymous poster hash: 77783...1f0
Nuttery Skrevet 21. april 2014 #12 Skrevet 21. april 2014 Jeg har begynt å vaske håret betydelig mindre og merker det blir sjeldnere fett. Likevel vasker jeg det typ 1 gang i uka. Syntes det er en smule uhygienisk å la være.
Skilpadden Skrevet 21. april 2014 #13 Skrevet 21. april 2014 Det tar tid for hodebunnen å justere seg etter forandringen, derfor blir det det så fettete Det beste er å droppe sjampoen, og erstatte dette med eggplomme eller kaffe. Dette har jeg lært fra mamma, og hun gikk fra å ha ekstremt tørt hår til skinnende og glatt og fint. Når hun bruker eggplomma så bruker hun naturlig yoghurt som balsam. Også tar hun litt vanlig balsam slik at det tar lukten vekk fra yoghurten. Ellers kan du prøve å vaske håret med eggplomme som shampo, også tilsetter du kaffe i balsamen din i tillegg og påfører det i tuppene og i lengden. Nei, det stinker aldeles ikke Eneste som luktet var yoghurten, og derfor har jeg nå begynt å heller bruke litt balsam. Og etter at du har vasket håret ditt med ''sjampo'' så kan du også prøve å skylle det ut med litt vineddik. Også balsamere på vanlig måte. Det finnes veldig mye man kan bruke på håret som er mye sunnere og bedre både for håret og hodebunnen! Men husk at det tar tid å se resultater. Som alt annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå