AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Tenkte at jeg skulle ha en stol man kan sitte på for å ta på sko i gangen. Tror dere det kan bli kult? Hvilken av disse hadde du valgt? http://www.room21.no/no/artiklar/about-a-chair-22-sennep_eikben.html eller http://www.room21.no/no/artiklar/about-a-chair-22-hvit_eikben.html Anonymous poster hash: 39360...975
Gjest Evans Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 (endret) Det kommer jo an på hvordan stil dere har ellers hjemme - hvis stolene passer til stilen, er det kult Det er uansett kule stoler, men jeg vet ikke helt hvordan det er som "sko-stoler" - jeg ville nok valgt en som er litt flatere og rettere til dette formålet. ser for meg at man detter litt bak og nedover, og det er jo ikke noe særlig når man skal ta på sko Hvis det er en god "sko-stol" ville jeg gått for den hvite Endret 19. april 2014 av Evans
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 Aner ikke om det er en god skostol, har faktisk aldri prøvd den i virkeligheten. Tenkte det bare kunne være praktisk. Bruker aldri stol når jeg tar på sko selv, men har besøk av en som er avhengig av det fra tid til annen, så tenkte det kunne være greit å ha. Begge fargene passer godt inn, men heller mot den hvite selv. Fare for å bli litt lei av den gule. Takk for svar. Anonymous poster hash: 39360...975
Grønt blad Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Jeg ville gått for den med farge, altså den gule, da jeg er blitt lei av at alt skal være hvitt, og jeg synes man bør ta noen sjanser. Forutsetter selvfølgelig at begge passer godt til resten av interiøret.
Kong Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Syns den var veldig fin i grå jeg, men det var kanskje ikke et alternativ?
Nephthys Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 Den gule definitivt! Hvitt er gresselig kjedelig syns jeg! Men det kommer jo an på om du har en fargerik entre eller ikke forsåvidt! Men den gule var kul!
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #8 Skrevet 19. april 2014 Jeg har i grunnen ingenting ennå, har akkurat kjøpt leilighet og skal også kjøpe inn alt av møbler i den sammenheng. Det eneste jeg vet er at jeg vil ha grå vegger (lyse), har ikke bestemt meg for gulv eller noe ennå, men heller mot noe lyst. Gult kommer til å passe inn med andre ting jeg planlegger, så det bør gå greit sånn sett. Synes også den grå er fin, men lurer på å en annen farge da det er fargen jeg skal ha på veggen. Er ellers glad i farger, men pleier heller å ende opp med tilbehør i farger og hele møbler i enkle farger. Takk for meninger! Anonymous poster hash: 39360...975
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #9 Skrevet 20. april 2014 Du må være sikker på at stolen er liten nok til å være i entreen, hvis ikke vil du bare bli irritert av den "overfylte" følelsen det kan gi. Anonymous poster hash: edbe5...568 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #10 Skrevet 20. april 2014 Det er egentlig en spisestuestol, så det bør gå fint basert på målene som oppgis. Regner med at det skal være plass nok, entreen er ikke så trang, men takk for tips! Anonymous poster hash: 39360...975
Gjest gjest17 Skrevet 20. april 2014 #11 Skrevet 20. april 2014 Jeg ville valgt den hvite. Visu stolen til Muuto hadde nok også vært stilig i en entree :-)
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #12 Skrevet 20. april 2014 Jeg ville kjøpt Hee dining chair. About a Chair er så vanlig, føler jeg.. Anonymous poster hash: c37f4...f60
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 20. april 2014 #13 Skrevet 20. april 2014 Litt usikker hvem jeg ville gått for. Hvit er jo det som er det "trygge" valget, men synes faktisk den gule var litt kul også. (Er ikke veldig begeistret for gult). Så om du tør ville jeg våget meg på sistnevnte altså
Grønt blad Skrevet 20. april 2014 #14 Skrevet 20. april 2014 Med grå vegger ville jeg uten tvil gått for gult. Gult er kult mot gtå vegg. Hvitt blir kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #15 Skrevet 20. april 2014 Takk for svar. Hee synes jeg ikke at er noe særlig for min del og Muuto sin Visu tror jeg at jeg skal ha som spisestoler, så da blir det litt voldsomt. Gult ER kult, men jeg er redd for at jeg går fort lei. Har nemlig en tendens til det. Anonymous poster hash: 39360...975
Lady Lovelylocks Skrevet 20. april 2014 #16 Skrevet 20. april 2014 Man bør alltid velge gult hvis det er et alternativ! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå