Miss-X Skrevet 9. juni 2004 #1 Skrevet 9. juni 2004 Heisann Trenger man egentlig ansiktsvann? Holder det ikke med rens og fuktighetskrem? Har alltid brukt det selv, fordi det liksom har vært en del av serien ( Biotherm). Har tenkt å bytte til Dermalogica nå. Spørsmålet er om jeg bør kjøpe ansiktsvannet til serien, eller om jeg like godt kan spare de pengerne.
Gjest Étoile Skrevet 9. juni 2004 #2 Skrevet 9. juni 2004 Du behøver ikke ansiktsvannet. Jeg bruker det av og til fordi det er forfriskende å deilig, men ikke hver dag. God rens og fuktighetskrem holder!
Gjest Ethereal Skrevet 9. juni 2004 #3 Skrevet 9. juni 2004 Du kan spare deg pengene på det normale ansiktsvannet til Dermalogica; det svir på huden og jeg merket ingen spesiell effekt av det. Hvis du vil ha ansiktsvann, ville jeg heller finne et annet merke.
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2004 #4 Skrevet 9. juni 2004 Da jeg var hos hudpleier sa hun at jeg ikke hadde behov for ansiktsvann...(og det var ikke fordi jeg hadde fin hud, for den var grusom) Vet deriomt ikke hvorfor hun sa det... Clea
Miss-X Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2004 Hmm merkelig, må jo være en grunn til at det finnes. Men hvis jeg kan spare pengene og ha like fin hud, er det selvfølgelig det beste!
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2004 #6 Skrevet 9. juni 2004 Jeg merket kjempeforskjell når jeg begynte med ansiktsvann (fra Clinique). Huden blir mye mykere, er ikke plaget med blank panne lengre..og best av alt, har fått mye mindre porer
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #7 Skrevet 9. juni 2004 Jeg merket kjempeforskjell når jeg begynte med ansiktsvann (fra Clinique). Huden blir mye mykere' date=' er ikke plaget med blank panne lengre..og best av alt, har fått mye mindre porer [/quote'] Hvilken serie fra Clinique er det du bruker? Passer den for normal hud? Hva ligger prisene på ca.? Håper du gidder å svare, for jeg vil også ha mindre porer!
Gjest Étoile Skrevet 9. juni 2004 #8 Skrevet 9. juni 2004 Jeg merket kjempeforskjell når jeg begynte med ansiktsvann (fra Clinique). Huden blir mye mykere' date=' er ikke plaget med blank panne lengre..og best av alt, har fått mye mindre porer [/quote'] Jeg vil tro at det har mer med regelmessig rens og pleie av huden, enn ansiktsvannet i seg selv.
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2004 #9 Skrevet 9. juni 2004 Jeg vil tro at det har mer med regelmessig rens og pleie av huden' date=' enn ansiktsvannet i seg selv. [/quote'] Det tror ikke jeg, da jeg alltid har renset huden min. Slik synsing er egentlig nokså slitsomt.. Til gjest; du må selvsagt kjøpe den serien som passer din hud, de aller fleste velger altfor sterke produkter. Clinique er ikke så veldig dyrt. Kan forresten også anbefale pore minimizer serien, den fungerer
Gjest Étoile Skrevet 9. juni 2004 #10 Skrevet 9. juni 2004 Synsing og synsing... Prøvde Clinique en periode, men det fungerte ikke for meg, og synes heller ikke at porene mine ble noe mindre. Det som derimot har fungert, er regelmessig pleie av huden over tid, noe som har ført til komplimenter fra hudpleier om at jeg er flink til å ta vare på huden min, og at porene mine er mindre enn før. Og jeg bruker som sagt ikke ansiktsvann lenger. Mye fordi de fleste jeg har prøvd tørker ut og gjør meg stram, og fordi jeg har lest en artikkel av hudlege som sier at det ikke har noen hensikt, man bare skyver urenhetene rundt i ansiktet.
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2004 #11 Skrevet 9. juni 2004 Skal ikke betvile dine erfaringer, og hadde vel satt pris på om du fulgte mitt eksempel.. Forskjellig hud trenger forskjellig pleie, og det jeg prøvde å få frem er at det fungerte for MEG..som har, som sagt, renset huden i mangfoldige år uten å få de resultatene som Clinique gir meg. Hvis huden din tørker ut av renseprodukter, så bør du velge en mildere serie...
Gjest StoreSky Skrevet 9. juni 2004 #12 Skrevet 9. juni 2004 MIN erfaring: Ansiktsvann svir og jeg blir MER blank og får mer kviser... Muligens for sterk, så da bruker jeg vanlig vann, og får ingen kviser!! Leste (kk, det nye??) at ansiktsvann var bare tull. Det man trenger er dyprenseende vask/gele og eventuelt fuktighetskrem. Helst med innhold av salicylic acid som er bakterie drepende og sårhelende. Det sa en eller annen hudlege. For interesserte, så bruker jeg l'oreal sin purezone serie, nr. 1 (rensegel) og nr. 2(fuktighetskrem). Men kun sjeldent, feks når jeg føler at huden har blitt fet. Bortsett fra det sverger jeg til vaske hver morgen og kveld med rent vann og klut (klut virker mildt peel'ende)
Gjest Lilleulv Skrevet 11. juni 2004 #13 Skrevet 11. juni 2004 Hva heter ansiktsvannet du bruker fra clinique da? *kjøper*
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2004 #14 Skrevet 11. juni 2004 Hva heter ansiktsvannet du bruker fra clinique da? *kjøper* Clarifying Lotion. Finnes i 4 forskjellige varianter, ikke kjøp for sterk. http://www.clinique.co.uk/
Gjest Lilleulv Skrevet 11. juni 2004 #15 Skrevet 11. juni 2004 Clarifying Lotion. Finnes i 4 forskjellige varianter, ikke kjøp for sterk.http://www.clinique.co.uk/ Takk takk Denne skal jeg jammen prøve. Tenkte kanskje den som het 1 kunne passe meg... Hvilken har du?
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2004 #16 Skrevet 11. juni 2004 Jeg har nr 2..jeg har jeg hud som tenderer mot fet, plaget med litt småkviser av og til.
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #17 Skrevet 11. juni 2004 Jeg trodde at hensikten til ansiktsvann er å lukke porene etter å ha renset huden......men har også hørt at man oppnår samme effekten ved å bruke kaldt vann.
Søtpotita Skrevet 23. februar 2005 #18 Skrevet 23. februar 2005 Tek opp igjen denne tråden, fordi eg vurderte leeenge idag om eg verkeleg treng ansiktsvatn...Kjøpte min favorittvaskegel frå Dior, og lurte litt på om eg skulle kjøpa ansiktsvatnet også (det var forresten to sånne "vannflasker" ein med refreshing lotion og ein som såg meir ut som vanlig ansiktsvatn, blei litt forvirra av det...). Er det nokon her som brukar Dior sine renseprodukt og kan gi meg tilbakemelding om kva dei brukar og synes? Eg pleier kun å bruka vaskegel (morgon og kveld) og av og til ansiktsvatn (har til no kun brukt billige frå loreal) og deretter krem (lancome). Og ein gong i veka brukar eg ansiktsmaske frå make up store. Kva består din "reingjeringsprosess" av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå