Gå til innhold

bofellesskapsforelskelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, mennesker og god påske! Nå trenger jeg litt hjelp her.

I februar i år flyttet jeg inn i bofellesskap med to gutter, på 23 og 25. Alt var fint og flott, guttene er verdens beste og jeg trives veldig.

En av guttene, han på 23 er i tillegg svært kjekk, god til å lage mat, og vi har super kjemi. Bamm - der var jeg forelsket.

Ting gikk bra en stund. Vi pratet og jeg fikk klem når jeg skulle legge meg. Alt føltes veldig riktig helt til en lørdag, på byen.

Var full, kontrollløs og ville hjem til forelskelsen min. Han sov, så jeg tenkte det var likegreit å vekke han og legge meg i sengen hans. Han var kjempefull selv, og det hele førte til verdens dårligste sex, han sa hele veien at dette var dumt.

Etter dette har ting vært merkelig. Kjemien var ikke det samme lenger, han ble innesluttet mot meg, og hjemmefølelsen var litt rar.

Så jeg bestemte meg for å gi opp. Var mindre hjemme, fant på andre ting, klarte å legge fokus på andre ting og mennesker.

Helt til onsdagen. Gutt nr 2 er borte i ferien, jeg og gutt 1 har vært alene hjemme.

Onsdag kjøpte han påskegodteri og vi gikk tur.

Torsdag spanderte han påskemiddag, som vi lagde sammen.

Fredag reiste vi ut til et tjern, gikk tur, så på solnedgangen og spiste is.

Tilstanden er med andre ord helt annerledes. Men hvor tar jeg det herifra? Er så redd for å gjøre noe feil, for det å feile med noen man bor med var ikke kult. Måtte jo deale med konsekvensene hver dag jeg kom hjem fra jobb og ville chille!

Samtidig er jeg så sinnsykt forelsket.

Kjemien er perfekt, øynene hans er perfekte...

Men vil han bare være venner?

hvordan takler jeg situasjonen herifra?

Hva tror dere har foregått i hodet på gutten?

Tusen takk for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er forresten en litt spesiell, snill og sjenert gutt. Ikke typen jeg vanligvis faller for. Han her er langt fra frempå, og det forvirrer meg. Help me please? :)

Gjest Steamboat
Skrevet

Han du har vært med i påsken er det han samme som du har vært med tidligere eller han andre gutten?

Skrevet

Det er han jeg har likt fra starten, han på 23.

Skrevet

Han fikk kalde føtter etter det som hendte, men har oppdaget at han tydeligvis liker deg som mer enn en venn, og vil utforske det i rolig tempo for å se om det kan bli noe mer enn vennskap ut av det :).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dere burde snakke om det. Kommunikasjon.

Veldig dumt om forelskelsen din spinner enda lengre, dersom han bare kjeder seg i påska, eller har dårlig samvittighet for at det ble så kleint forrige gang.

Greit å vite at dere er på samme spor, f.eks om begge liker hverandre litt, og vil finne ut hvor det kan gå.

Min erfaring med sjenerte gutter, er at det er overraskende hvor lite sjenerte de egentlig er og hvor flinke de er til å fortelle hvordan de føler det, hvis du kanskje først tar intiativet til å snakke om det.

Han vet nok egentlig akkurat hva han føler og tenker ;) Men tør du å finne det ut? Det er vel egentlig spørsmålet. Veeldig lett å gå rundt grøten av frykt for å bli avvist. Men jo lengre du venter, jo verre er det jo å komme over han og?

Anonymous poster hash: 1d904...02e
Gjest Blomsterert
Skrevet

Det virker som om dere har hatt det fint!

Er ikke enig i at du må kommunisere noe om seriøsitet mellom dere. Gi det litt tid, la det utvikle seg videre som nå.

Men du må VISE interesse. Smil og vær nær uten å pushe. Når det har gått en stund, er det naturlig å snakke mer om forhold.

Så, med tid og stunder kan dere forlove dere ved tjernet :-)

Nei, men masse lykke til.

Skrevet

Tusen takk for svar, mennesker. Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøre på med "hva føler du egentlig om meg"-greia, igjen fordi jeg skal bo med han uansett hva svaret blir. Men å være søt og sjarmerende skader ikke.

Og - med mindre han er gay (kveldens tankespinn) bør det funke.

Forlovede ved tjernet hørtes koselig ut (:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...