Gå til innhold

Avslutning av middagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt lyst til å lage en fin avslutning på middagen. Har tenkt litt på den hvor gjestene tenner telys og plasserer dem på speilplate foran brudeparet. Noen som har andre ideer?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Eg syns ein song eller ein takk for maten-tale er litt meir på sin plass når det gjeld :kvalm:

Skrevet

Jeg syns den lystenningsgreia er så selvdiggende........

Vi hadde bare en søt liten takk for maten tale. Ikke noe fiksfakserier, bare en grei avslutning. Folk har som regel fått nok etter diverse søte taler......

Skrevet

Jeg ville aldri satt igang slik lys greie selv, men jeg har vært i bryllup hvor en av forloverne har gjort det som en overraskelse. Det var koselig, for brudeparet ble veldig rørt.

Gjest Odense
Skrevet

Synst at ting blir så selvhøytidelige når en skal begynde å tenne lys for brudeparet til avslutningen av middag eller hele festen for den skyld. Alle vet jo som regel at det err brudeparet som står bak dette å da blir det nesten litt latterlig..Greit visst det er en overaskelse, men alikavell..Hadde forloveren min sagt at nå skulle alle sammen tenne lys foran oss hadde jeg blii direkte flau :oops:

Skrevet

Enig med de andre her at det å planlegge at andre skal tenne lys for en selv er....tja...ikke veldig sjarmerende.

Da liker jeg mye bedre en enkel takkformatensang eller -tale.

Skrevet
Enig med de andre her at det å planlegge at andre skal tenne lys for en selv er....tja...ikke veldig sjarmerende.

Da liker jeg mye bedre en enkel takkformatensang eller -tale.

Enig med Isiselin....som vanlig :wink:

Gjest Madley
Skrevet

Hehe..da jeg kommenterte at det var selvhøytidelig å drive med disse lysseremoniene for et par måneder siden ble jeg nesten halshugget her inne... :ler:

Skrevet

jeg har aldri vært i et bryllup med lystennings-seremoni..men jeg tenker at det kan bli litt for mye...

Og i de fleste bryllup er det noen "gamle tanter" som synes det er slitsomt å skulle begynne å reise seg opp og gå mellom trange stoler for så å tenne et lys.....

Takk-for-maten tale eller sang pleier da alltid å funke det!....

middager bruker å være så langdrøye i seg selv (med alle talene og greier), så da passer det bedre å spare litt spesielle ting til kaffen...(lystenning er fortsatt litt merkelig)....

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg syns dere skal gjøre det dere føler for selv, og er det at gjestene tenner lys for dere, så er det det. :wink: Det er deres dag, og oppmerksomheten skal jo være rettet mot dere uansett.

Gjør det dere vil. :wink:

Gjest Poirot
Skrevet

Takk for maten tale holder i massevis. Putte lys i hjerte-sanger mm er ikke min stil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...