Gå til innhold

Vaskedame som ikke kommer - hvor lenge vente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ettersom vi skal ha noen folk her i helgen og både jeg og hun jeg bor med er ganske mye opptatt, bestilte hun en vaskedame for to timer idag, slik at vi kunne få det skinnende rent til helgen.

Det var min venninne (jeg bor med) som bestilte via en hun kjenner og hun ga vaskedamen mitt nummer. Hun er på jobbtur i utland og opptatt, jeg får ikke tak i henne nå og har ikke nummeret til vaskedamen.

Vi var enige i at jeg skulle bli her for å slippe henne inn og senere kan dra ut og ordne tingene jeg skulle. Nå skulle hun ha kommet for 25 min siden.

Hvor lenge skal jeg vente? Har andre ting å ordne. Dersom hun kommer og ringer meg senere er jeg ikke altfor langt unna, men hun kan bli stående og vente på at jeg skal komme og slippe henne inn. Dersom det hele ender med at det tar en time ekstra, kan hun kreve ekstra penger da?

Anonymous poster hash: b5672...83e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke ringe henne opp?

Hun sier jo at hun ikke har nr til vaskedamen og ikke får tak i venninnen som har hatt kontakt med henne

Anonymous poster hash: 8258a...e78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun ikke finner frem?

Anonymous poster hash: 3e5bf...994

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helligdag i dag, så mulig hun ikke kommer av den grunn, men tenker "neste fredag". Idiotisk å ikke ha kontaktinfoen hennes.

Anonymous poster hash: c26c0...96b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun ikke finner frem?

Anonymous poster hash: 3e5bf...994

Da ringer man vel?

Uansett, har gått nesten tre timer. Jeg bare vasker selv ikveld så godt jeg kan og forklarer for roomien imorgen.

• Liker 1
Gjest bustyvel
Skrevet

Imponerende at man må ha vaskekjerring for å rydde opp etter besøk :P Du bruker jo mer tid på å vente enn du ville ha brukt på vasking for egen maskin!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Imponerende at man må ha vaskekjerring for å rydde opp etter besøk :P Du bruker jo mer tid på å vente enn du ville ha brukt på vasking for egen maskin!

Etter? Vi SKAL ha gjester. Og roommaten min ville ha en med spesialmidler ettersom det er enkelte ting vi har skrubbet men ikke fått rene.

AnonymBruker
Skrevet

Lenge siden det sist ble tatt en grundig rengjøring?<br />Hva er det dere ikke får skrubbet rent da?<br />Sikkert noen her som har noen tips!

Anonymous poster hash: d17bb...02b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...