Gå til innhold

Blir kvalm når folk spiser yoghurt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ja!

Hvorfor spiser du ikke hvit mat? :klo:

Det var en gang jeg drakk meg full på smirnoff ice. De hvite flaskene. Jeg spydde hvitt dagen etter og etter det fikk jeg bare noia for hvit mat og drikke.

Anonymous poster hash: c48cb...bd5

Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Det var en gang jeg drakk meg full på smirnoff ice. De hvite flaskene. Jeg spydde hvitt dagen etter og etter det fikk jeg bare noia for hvit mat og drikke.

Oi! Huffa

Skrevet

Jeg håndterer ikke at folk spiser ostepop, lukta er utrulig ekkel.

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke hva som er ekkelt med youghurt? :P

Det jeg har problemer med er makrell i tomet, leverpostei osv. Orker ikke sitte å spise forran noen som spier det!

• Liker 1
Skrevet

Makrell i tomat og kaviar synes jeg både ser og lukter veldig uappetittelig ut. Det plager meg ikke nevneverdig da, så lenge jeg ikke får det på hendene. Det skal sies at jeg aldri har smakt hverken makrell i tomat eller kaviar. Kyllingpostei synes jeg både ser og lukter som kattemat på boks.

AnonymBruker
Skrevet

TS: jeg tror du kommer bedre utav det om du tar tak i fobiene dine og evt går til terapi. For dette er komplett irrasjonelt.

Anonymous poster hash: 217ed...8da
  • Liker 3
Gjest avocadoen
Skrevet

Ser ikke hva som er ekkelt med youghurt? :P

Det jeg har problemer med er makrell i tomet, leverpostei osv. Orker ikke sitte å spise forran noen som spier det!

Da jeg var sammen med min eks spiste vi ting den andre hatet bare for å plage hverandre, så han satt og spiste tacosaus på brødskiva mens jeg spiste makrell i tomat :P Ble ikke noe kyssing etterpå altså :fnise:

Skrevet

Eneste jeg ikke liker er yoghurt med "klumper" i. Vaniljeyoghurt går bra, men brekker meg om det er frukt/bærbiter i den.

Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg sliter med makrell i tomat og salami.

Gjest Bitch Pudding
Skrevet

TS trenger sikkert en klem eller to. Kan'ke være lett å gå rundt å ha sånne problemer.

AnonymBruker
Skrevet

Oi. Jeg spiser yoghurt med blandet proteinpulver og frukt. ;)

Anonymous poster hash: 425ea...2be
Skrevet

Da jeg var sammen med min eks spiste vi ting den andre hatet bare for å plage hverandre, så han satt og spiste tacosaus på brødskiva mens jeg spiste makrell i tomat :P Ble ikke noe kyssing etterpå altså :fnise:

Æsj :fnise:

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Makrell i tomat. Spesielt hvis den har godgjort seg en stund i noens matpakke. Stinker død av det.

Ellers er det et eller annet med eple som gjør at jeg blir kvalm. Et eller annet med den søte lukta og den lyden når folk tar en bit.

Skrevet (endret)

På jobben min er det dessverre blitt en trend å spise yoghurt på morgenen.. det er så kvalmt, jeg kaster opp! Yoghurt er det kvalmeste jeg vet, men kan jo ikke akkurat nekte folk å spise den forbanna yoghurten sin.. Det er konsistensen som er kvalm også takler jeg ikke den skrapelyden med skje.

Er det flere som har noia for visse typer matvarer?

Hahahaha. Jeg spiser det nå jeg. Med vaniljesmak! ;)

Endret av Madelene B
AnonymBruker
Skrevet

Leste noe flr lenge siden at de som har blitt misbrukt og fortrengt det ofte har fobi for mat som kan minne om konsistensen osv til sæd...

Anonymous poster hash: 9b08d...8d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...