AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 På jobben min er det dessverre blitt en trend å spise yoghurt på morgenen.. det er så kvalmt, jeg kaster opp! Yoghurt er det kvalmeste jeg vet, men kan jo ikke akkurat nekte folk å spise den forbanna yoghurten sin.. Det er konsistensen som er kvalm også takler jeg ikke den skrapelyden med skje. Er det flere som har noia for visse typer matvarer? Anonymous poster hash: c48cb...bd5 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Det hørtes sært ut dessverre. Som om noen skulle sagt at de blir kvalm av at andre spiser brødskive med brunost. Anonymous poster hash: 3398f...9cc 9
Frk Midnattsol Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 Ååå, er bare SÅ enig med deg.... Klarer ikke den jæv.... lukta engang av yoghurt, og skjønner ikke hvordan folk kan klare å spise det... Tror det eneste som er eklere er Biola
Gjest iGirl Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 pppfftt yoghurt er digg, brunost er digg og cottage cheese er digg! ..Er vel bare å snu seg bort da, hvis det er så ekkelt? 5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Cottage cheese minner meg om utflod og den derre Skyr ser ut som sæd.. jeg vet jeg kanskje er rar men. Dessverre kan jeg ikke forlate rommet heller, disse yoghurt/skyr-menneskene skal alltid spise denne dritten når vi har møter. Klarer nesten ikke konsentrere meg for jeg blir så kvalm. Anonymous poster hash: c48cb...bd5 1
Timza Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 (endret) Cottage cheese minner meg om utflod og den derre Skyr ser ut som sæd.. jeg vet jeg kanskje er rar men. Dessverre kan jeg ikke forlate rommet heller, disse yoghurt/skyr-menneskene skal alltid spise denne dritten når vi har møter. Klarer nesten ikke konsentrere meg for jeg blir så kvalm. Anonymous poster hash: c48cb...bd5 Ta deg en tur til en psykolog. Det kan da ikke være normalt å bli kvalm av slike ting, og særlig ikke at det på en måte ødelegger dagen sin på jobb? Da må jo noe gjøres. Hypnotisør kanskje? ^^ Endret 19. april 2014 av Timza 4
Gjest iGirl Skrevet 19. april 2014 #8 Skrevet 19. april 2014 Cottage cheese minner meg om utflod og den derre Skyr ser ut som sæd.. jeg vet jeg kanskje er rar men. Dessverre kan jeg ikke forlate rommet heller, disse yoghurt/skyr-menneskene skal alltid spise denne dritten når vi har møter. Klarer nesten ikke konsentrere meg for jeg blir så kvalm. Anonymous poster hash: c48cb...bd5 synes du skyr ser ut som sæd ? 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #9 Skrevet 19. april 2014 Cottage cheese minner meg om utflod og den derre Skyr ser ut som sæd.. jeg vet jeg kanskje er rar men. Dessverre kan jeg ikke forlate rommet heller, disse yoghurt/skyr-menneskene skal alltid spise denne dritten når vi har møter. Klarer nesten ikke konsentrere meg for jeg blir så kvalm. Anonymous poster hash: c48cb...bd5 Hvis utfloden din ser ut som cottage cheese foreslår jeg at du tar deg en tur til legen. Ta med deg alle gutta du har pult også, som har sæd med samme konsistens som skyr. Anonymous poster hash: b293c...fa3 36
Gjest iGirl Skrevet 19. april 2014 #10 Skrevet 19. april 2014 Hvis utfloden din ser ut som cottage cheese foreslår jeg at du tar deg en tur til legen. Ta med deg alle gutta du har pult også, som har sæd med samme konsistens som skyr. Anonymous poster hash: b293c...fa3 Den der tok jeg (soppinfeksjon?), men at skyr ser ut som sæd ?!
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #11 Skrevet 19. april 2014 Skjønner ikke hvorfor folk må spise denne dritten.. ser ut som sæd.. og sopp.. og nei jeg har ingen av delene. Anonymous poster hash: c48cb...bd5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #12 Skrevet 19. april 2014 Sitter på jobb og spiser yoghurt as we speak. Er riktig nok alene på jobb akkurat nå, men jeg merker at jeg håper litt at du er en av mine kollegaer som jeg plager med yoghurtspisingen min. Hadde kanskje skjønt det om jeg spiste smalahove eller blodpudding på jobben, men yoghurt? Seriøst? Uansett. Her må du nok bare innse først som sist at det er DU som har et problem. Dette er ikke dine kollegaer sitt problem. Jeg lærte når jeg var liten at man ikke sier at mat er "æsj" og "ekkelt", så hvis noen ba meg slutte å spise yoghurt på jobb fordi de blir kvalme av det, så trooor jeg kanskje jeg hadde bedd dem vokse opp. Det eneste du kan gjøre er jo å fremme forslag om at ingen spiser noe på møter, fordi du synes det er litt uhøflig med rasling i matgreier, men da må jo det gjelde all mat. Og utenom møter spiser jeg yoghurt som jeg vil, er jeg redd. Merkelige assosiasjoner dere har til yoghurt, forresten. Er det normalt, eller er dere litt opphengt i sånt? Anonymous poster hash: 5c261...cae 5
Gjest chisandra Skrevet 19. april 2014 #13 Skrevet 19. april 2014 På jobben min er det dessverre blitt en trend å spise yoghurt på morgenen.. det er så kvalmt, jeg kaster opp! Yoghurt er det kvalmeste jeg vet, men kan jo ikke akkurat nekte folk å spise den forbanna yoghurten sin.. Det er konsistensen som er kvalm også takler jeg ikke den skrapelyden med skje. Er det flere som har noia for visse typer matvarer? Anonymous poster hash: c48cb...bd5 Vi har alle vårt å stri med i hverdagen ser jeg.
AmandaVI Skrevet 19. april 2014 #14 Skrevet 19. april 2014 Skjønner ikke hvorfor folk ikke kan spise frokost hjemme. Hvis den dyrebare yoghurten deres tar så kort tid å spise kan de vel ta det hjemme? Jeg vet ikke hvordan det er på jobben din eller hva den består av men dere har vel faste pauser og et pauserom i en eller annen form? Du kan ta det opp og si at det er distraherende når folk spiser i arbeidstiden. Jeg er enig med deg - yoghurt er kanhende praktisk, men det er en støyende matvare. Knitring med yoghurtlokk, plasten rundt skjeen... Og folk klarer ikke å bare putte skjeen nedi begeret og ta opp en munnfull. Nei, de må rote rundt etter korn eller fruktbiter og skrapeskrapeskrape for å få med seg alt. Spis i pausen, folkens 1
Pingting Skrevet 19. april 2014 #15 Skrevet 19. april 2014 Om du synes Skyr ser ut som sæd, så ville jeg vurdert en telefon til tidligere sexpartnere. Er mulig de er syke. Alle sammen. Jeg synes ikke noen type mat er spesielt ekkelt sånn i seg selv, men jeg får litt noia av at folk snakker mens de spiser banan. Det lager innmari ekkel lyd. Og hundre ganger verre: de som dæljer bestikket opp i tennene. Lyden av metall som skraper over deler av hodeskalle. *grøss* ...men jeg kan liksom ikke si det går noe spesielt ut over livskvaliteten min det her. 6
Gjest avocadoen Skrevet 19. april 2014 #16 Skrevet 19. april 2014 Om jeg er mett og kjenner matlukt så brekker jeg meg. Kan derfor ikke sitte ved matbordet etter jeg har spist i selskap, og når jeg lager mat i leiligheten min må jeg kaste den eller legge den i boks i kjøleskap når jeg har spist ferdig slik at jeg ikke lukter det. Helt utrolig slitsomt å være så overfølsom for matlukt.. 2
Gjest Tris Skrevet 19. april 2014 #17 Skrevet 19. april 2014 Ts, hva med blomkålsuppe da? Kvalmende? 2
Gjest Tris Skrevet 19. april 2014 #18 Skrevet 19. april 2014 Om jeg er mett og kjenner matlukt så brekker jeg meg. Kan derfor ikke sitte ved matbordet etter jeg har spist i selskap, og når jeg lager mat i leiligheten min må jeg kaste den eller legge den i boks i kjøleskap når jeg har spist ferdig slik at jeg ikke lukter det. Helt utrolig slitsomt å være så overfølsom for matlukt.. Jeg tror jeg kan forstå hvordan det er. Når jeg har laget fårikål feks, så sitter den lukten i så lenge at jeg blir helt arg. Maten er fantastisk, men den lukten.. Og det samme med lukten av smalahove. Grusomt, grusomt, grusomt!
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #19 Skrevet 19. april 2014 Ts, hva med blomkålsuppe da? Kvalmende? Jeg spiser ikke hvit mat. Og suppe minner meg om snørr... Anonymous poster hash: c48cb...bd5
Gjest avocadoen Skrevet 19. april 2014 #20 Skrevet 19. april 2014 Jeg tror jeg kan forstå hvordan det er. Når jeg har laget fårikål feks, så sitter den lukten i så lenge at jeg blir helt arg. Maten er fantastisk, men den lukten.. Og det samme med lukten av smalahove. Grusomt, grusomt, grusomt! Hehe, ja! Jeg spiser ikke hvit mat. Og suppe minner meg om snørr... Anonymous poster hash: c48cb...bd5 Hvorfor spiser du ikke hvit mat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå