Gå til innhold

Utenlandsbryllup - Glemte du noe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal mest sannsynlig gifte oss i utlandet (et varmt sted) med nærmeste familie. Hotellet arrangerer vielsen og festen.

Lurer på om det er andre som har gjort det samme, og om det var noe du glemte eller vill gjort annerledes? Ting som du skulle ønske du visste/ tenkte på før du dro hjemmefra?

På forhånd takk for svar! :)

Anonymous poster hash: 50ac7...3d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke bryllupet vært enda, men en ting jeg ble gjort oppmerksom av brudesalongen. Om du har kjole som ikke kan ligge i kofferten så er det lurt at du avklarer med flyselskapet at den kan henge "fremme" i flyet.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Hvor skal dere gifte dere?

Skrevet

Tror ikke vi glemte noe veldig viktig, men mannen var litt stressa dagene før bryllupet fordi han enda ikke hadde klær å ha på seg... To dager før vielsen gikk han til en lokal skredder!!

Noe jeg er veldig glad for at jeg husket var at jeg tok hensyn til varmen da jeg kjøpte kjole! I 40 grader og stekende sol er du takknemlig for lette stoffer! ;)

Vi giftet oss i Roma.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fri bar. Når folk skal reise så langt er det frekt å forvente at de skal være med å betale på noe som helst i bryllupet.

Noen jeg kjenner glemte å ordne med toastmaster og musikkk.

Anonymous poster hash: 0b3f1...390
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bryllupsfesten vår blir veldig uformell, da vi kun skal ha nærmeste familie med, og hverken jeg eller brudgom liker formelle tilstelninger. Toastmaster blir derfor overflødig og elt unødvendig. Fri bar er selvsagt. En lett kjole også, da vi skal til varmere strøk.

Ellers takk for tips!

Skrevet

Vi skal heller ikke ha toastmaster. Men kjolen blir ikke så lett ;)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fri bar. Når folk skal reise så langt er det frekt å forvente at de skal være med å betale på noe som helst i bryllupet.

Noen jeg kjenner glemte å ordne med toastmaster og musikkk.

Nå koster alkohol veldig lite i de fleste utland, så det å ikke ha fri bar, er veldig spesielt.

Anonymous poster hash: cdd1b...afd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå koster alkohol veldig lite i de fleste utland, så det å ikke ha fri bar, er veldig spesielt.

Anonymous poster hash: cdd1b...afd

Det er det jeg også mener. Likevel har jeg vært ute for det.

• Liker 2
Skrevet

vi giftet oss i utlandet i sommer. Brudgommen glemte og barbere seg. Eller det vil si han viste han burde gjøre det men hadde ikke barberskum så jeg ble litt overasket når jeg kom ned gulvet under vielsen og så var han sjeggete. Ellers glemte vi og sette av nok tid til de ulike tingene på programmet så ble endel stress både for oss og gjestene.

Ellers hadde vi en fin dag med mange gode minner.

AnonymBruker
Skrevet

Haha! Barberskum *noterer*

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...