Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man "nekte" kjæresten å ha kontakt med eksen sin? De møtes ikke så vidt jeg vet, men har litt kontakt over nett/mobil.

Anonymous poster hash: 2cd69...edd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan du ikke nekta han det. Kan han være utro over nett, mener du?

Skrevet

nei, men du kan argumentere for at han ikke bør ha det, men til sjuende og sist så må slikt være frivillig

• Liker 1
Skrevet

Nei ,du kan ikke nekte en annen person å gjøre noe som helst, men du kan si hva du tenker om det og så ta et standpunkt utifra det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke nekte en voksen person for noe, men du kan si at du ikke liker det. Om du vil bli eller ikke er jo opp til deg.

Anonymous poster hash: 92879...7ab
Skrevet

Hvis de har barn, nei. Ellers kommer det veldig an på personligheten til typen.

Skrevet

Hvis de har barn, nei. Ellers kommer det veldig an på personligheten til typen.

Om hun kan nekte ham det kommer ikke an på noe som helst. Han er et fritt individ som kan ha kontakt med hvem han vil.

Hun kan si hun ikke liker det, men det blir noe helt annet.

Skrevet

Om hun kan nekte ham det kommer ikke an på noe som helst. Han er et fritt individ som kan ha kontakt med hvem han vil.

Hun kan si hun ikke liker det, men det blir noe helt annet.

Joda, hun kan nekte han dersom han forsøker å dra den kontakten videre til utroskap.

• Liker 2
Skrevet

Joda, hun kan nekte han dersom han forsøker å dra den kontakten videre til utroskap.

Hvordan vil det hjelpe?

• Liker 2
Skrevet

Hvordan vil det hjelpe?

Forhåpentligvis innser han dumskapen og slutter, eller så innser han at han må gjøre det slutt dersom han tenker mer på eksen enn dama.

Jeg sier ikke at han holder på med utroskap osv nå, jeg bare prøver å belyse temaet. Mulighetene for hva som kan skje.

Skrevet

Du kan strengt tatt ikke nekte noen å være utro heller. Du kan gjøre det klart at du vil gå dersom det skjer, men noe mer kan du ikke gjøre.

• Liker 3
Skrevet

Og hvordan skal du liksom konkludere med at det er det han prøver på?

Skrevet

Du kan strengt tatt ikke nekte noen å være utro heller. Du kan gjøre det klart at du vil gå dersom det skjer, men noe mer kan du ikke gjøre.

Sant det.

Skrevet

Og hvordan skal du liksom konkludere med at det er det han prøver på?

Jeg konkluderer ikke. Jeg sier det er en mulighet. Ellers ville ikke ts laget tråden. Noen klarer å ha vennskap med en eks, noen klarer ikke. Og med klarer ikke, mener jeg at gnisten fortsatt kan befinne seg der.

Skrevet

Jeg konkluderer ikke. Jeg sier det er en mulighet. Ellers ville ikke ts laget tråden. Noen klarer å ha vennskap med en eks, noen klarer ikke. Og med klarer ikke, mener jeg at gnisten fortsatt kan befinne seg der.

Og igjen spør jeg - hvordan skal du eller ts avgjøre om det er gnister der eller ikke?

Skrevet

Og igjen spør jeg - hvordan skal du eller ts avgjøre om det er gnister der eller ikke?

På samme måte som alltid før. Du ser det på oppførsel, forandret oppførsel. Stikkord: Utroskapstegn.

• Liker 1
Skrevet

Forhåpentligvis innser han dumskapen og slutter, eller så innser han at han må gjøre det slutt dersom han tenker mer på eksen enn dama.

Jeg sier ikke at han holder på med utroskap osv nå, jeg bare prøver å belyse temaet. Mulighetene for hva som kan skje.

Det eneste hun får frem ved å kommentere det at han ikke får se,besøke,snakke med, whatever med ex'en sin er at hun ikke stoler på han. Og da ligger man på et større grunnleggende problem igjen.

Skrevet

På samme måte som alltid før. Du ser det på oppførsel, forandret oppførsel. Stikkord: Utroskapstegn.

Hva er disse utroskapstegnene?

Blir det ikke en litt trist holdning hvis man skal gå rundt og tru det verste så fort man ser at mannen er fornøyd og blid en dag? Eller hva nå de tegnene skulle være?

Skrevet

Mao, er hun pen og de har en munter tone så blir det fort gjort noe med.

Skrevet

Det eneste hun får frem ved å kommentere det at han ikke får se,besøke,snakke med, whatever med ex'en sin er at hun ikke stoler på han. Og da ligger man på et større grunnleggende problem igjen.

Ikke det eneste som vil skje, men ja, det kan føre til et tillitsproblem. Viktig å lytte til magefølelsen i slike situasjoner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...