Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

- tatovering, hvor det står vil du gifte deg med meg ? eller gift deg med meg eller noe sånt og så vise den til personen du elsker over alt på jord. Har flere tatoveringer så dette vil ikke ødelegge noe som helst, får jeg nei eller det blir brudd så er det bare å forandre den litt.easy. Synes dette var veldig annerledes enn alt annet. Skal ha det i bakhodet da dette blir aktuelt i fremtiden I hope.

Hva synes dere ? Spesiell måte å fri på.

Anonymous poster hash: 06515...1e2
Videoannonse
Annonse
Gjest tinbjo1
Skrevet

- tatovering, hvor det står vil du gifte deg med meg ? eller gift deg med meg eller noe sånt og så vise den til personen du elsker over alt på jord. Har flere tatoveringer så dette vil ikke ødelegge noe som helst, får jeg nei eller det blir brudd så er det bare å forandre den litt.easy. Synes dette var veldig annerledes enn alt annet. Skal ha det i bakhodet da dette blir aktuelt i fremtiden I hope.

Hva synes dere ? Spesiell måte å fri på.

Syns egentlig ikke det var spesielt sjarmerende.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

will you marry me, navn ?

AnonymBruker
Skrevet

Syns egentlig ikke det var spesielt sjarmerende.

ikke ? :(

Gjest tinbjo1
Skrevet

ikke ? :(

Nei, men det er bare min mening da :)

• Liker 1
Skrevet

Ville løpt motsatt vei tenker jeg. Men kommer vel an på dama, om hun er tattofrelst så kan det hende hun syns det er søtt.

AnonymBruker
Skrevet

Enda mer harry på engelsk..

Anonymous poster hash: a9e11...8d7

AnonymBruker
Skrevet

Enda mer harry på engelsk..

Anonymous poster hash: a9e11...8d7

Jævlig Harry av deg å synes det. haha

Skrevet

Jeg ville likt det! Men så er jeg tattoofrelst selv, og samboeren også, samt at vi begge har en del tattoveringer! Men det vet du jo selv om hun ville synes det er sjarmerende eller ikke basert på hvilken personlighet hun har :-)

AnonymBruker
Skrevet

Haha, kjæresten min kjenner en som fridde til dama si med en sånn tatovering. Midt på brystkassa. Han fikk ja, da :) Så det fungerte tydeligvis. Og så justerte han på tatoveringen i etterkant så det ble et litt mer tidløst motiv ;)

Anonymous poster hash: 345d2...379
Skrevet

Da må du være rimelig sikker på at hun kommer til å si ja, ellers blir det nok litt kleint for henne ;) Men hvis du er det synes jeg det hørtes veldig kult ut! Hadde kommet an på tatoveringen for min del, men da tar du jo noe du liker selv og som hun forhåpentligvis liker også..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ELSKET det. :rodmer:

Anonymous poster hash: d5554...fa3
Skrevet

Men jeg ville foretrukket norsk! Ikke engelsk! :-)

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Det synes jeg IKKE du skal gjøre. Hadde syntes det var veldig usexy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...