Gå til innhold

Ta med tyggis i kaloritellingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk berserk når det kom til tyggis idag, og spiste 4stk 27-grams pakker. 100g har 186 kcal. Dvs at jeg har spist 200 kcal i bare tyggis. Skal jeg legge det inn i kaloriregnskapet?

Videoannonse
Annonse
Gjest tinbjo1
Skrevet

Off, skjønner ikke at folk gidder å telle kalorier.

• Liker 5
Skrevet

Teller du kalorier seriøst må du nok legge det inn ja.

Selv om jeg egentlig tror den laksiderende effekten av fire pakker tyggis muligens også kommer til å spille inn. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Teller du kalorier seriøst må du nok legge det inn ja.

Selv om jeg egentlig tror den laksiderende effekten av fire pakker tyggis muligens også kommer til å spille inn. :fnise:

Ok, takk for svar :) Blir ikke dårlig i magen av det, bare litt oppblåst :icon_lol:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange av kaloriene i tyggegummi får du egentlig i deg så lenge du ikke svelger tyggegummiene?

Anonymous poster hash: bbc9a...997

Gjest Jørild
Skrevet

Hvor mange av kaloriene i tyggegummi får du egentlig i deg så lenge du ikke svelger tyggegummiene?

Anonymous poster hash: bbc9a...997

Det meste da det ofte er søtstoff og smakstilsetninger og sånt skit som har kalorier.

Skrevet

Alt som har kalorier i seg skal inn i kaloriregnskapet om du teller kalorier, ellers er det jo ikke vits å telle kalorier. Hadde du derimot bare spist 1-2 tyggiser hadde det ikke vært noe vits. Men 200 kcal er jo ganske vesentlig.

Skrevet

Jeg teller ikke med pulverkaffen (om jeg ikke har melk i), og ikke 1 sukkerfri tyggis/pastill. Blir det mengder av det, ville jeg nok registrert det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...