AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Jeg oppdaget at jeg hadde en venn mindre og gikk igjennom listen min. Fant ut hvem jeg manglet og prøvde å søke denne vennen opp igjen. Profilbildet ble synlig, men når jeg trykket på bildet kom det en beskjed opp om at siden var fjernet eller var ødelagt. Hva vil det si? Har personen blokkert bare meg, eller har ikke denne personen facebook-side lenger? Jeg vet om andre som har forlatt facebook og de har ikke lenger noe synlig profil-bilde på facebook, dessuten pleier da personen fortsatt være venn, men siden er fjernet. Jeg finner ikke denne personen på mine venners venneliste heller, og alle kommentarer og "likes" fra denne personen er borte overalt. Har denne vennen blokkert bare meg.. siden ikke denne vennen er på min venneliste lenger? Dette er en person jeg vet ikke er så glad i facebook så det kan være at profilen er slettet. Men når jeg googler personen står det at personen har facebook-profil.. men når jeg trykker står det også at siden ikke er tilgjengelig selv når jeg ikke er logget inn. Anonymous poster hash: e4a88...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå