Andrine22 Skrevet 9. juni 2004 #1 Skrevet 9. juni 2004 Noen som vet hvor lenge negler man fikser på neglestudio varer? Jeg ønsker meg pene negler som er hvite på tuppen, men de skal IKKE være for lang (jobber i bhg), men se naturlig og sterke ut... Det sikkert noen av dere som har/har hatt dette? Hvordan er/var dine negler? (Lengde, farge...). Takk!
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #2 Skrevet 9. juni 2004 Hei jeg har hatt såkalte akrylnegler som ble lagt på neglestudio. Hadde hvite tupper. Du kan selv velge lengden. Første gang støper du dem, og etter ca 14 dager (litt individuelt) må du gå for å få etterfyll fordi da har neglen begynt å vokse, og du må "fylle på" helt nederst. Da blir de akkurat som nye igjen. Et sett støpte negler koster ca 500kr. Etterfyll koster ca 300kr. Prisene varierer fra plass til plass. Neglene blir utrolig flotte og vakre. Du kan selv bestemme hvordan du ønsker de; med eller uten hvite tupper, runde eller "firkantet" i form.. neglelakk osv.. Jeg hadde en passe lengde på dem, runde i form med en fin lys rosa farge slik at de hvite tuppene viste gjennom! Jeg hadde de litt over 1 mnd. Du kan ha de mye lengre, men da kreves også etterfyll for å holde de pene! Lykke til
Andrine22 Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2004 Takk for svar! Hva skjer om man ikke etterfylle neglene da? Jeg vet ikke hvor lenge jeg er interessert i å ha/bruke penger på dette... Dessuten bor jeg på en plass hvor jeg ikke kan etterfylle, dette må fikses mens jeg er på ferie i hjembyen...
Gjest Cuddly Skrevet 9. juni 2004 #4 Skrevet 9. juni 2004 Og Andrine; jeg hadde sånne flak-negler før. Etter at jeg begynte med B-vitaminer og trankapsler har neglene blitt mye sterkere. Vet ikke om det er begge delene, en kombinasjon eller bare en av tingene som hjelper, så jeg fortsetter med begge deler! Men støpenegler kan jo være morsomt å prøve mens man venter på virkningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå