AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Jeg har et problem med sjalusi, jeg er klar over det å prøver jo så klart å gjøre noe med det. Det er ikke noe jeg veit om som har gjort så jeg blir sjalu, men jeg klarer nesten ikke å se statuser hvor kjæresten er tagget med eller av andre jenter! Jeg veit at jeg kan stole på han,det er jentene jeg ikke stoler på! Noen råd for å få bukt med sjalusi? Jeg sitter med en stor klump inni meg når han er på fest uten meg feks Jeg prøver å manne meg opp for å snakke med han om det, men er redd han tror at jeg ikke stoler han :/ Anonymous poster hash: 4958a...3aa
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Du stoler ikke på ham, ellers ville det ikke vært noe problem. Du klarer ikke å stole på ham, fordi selvtilliten din er elendig. Jobb med den. Anonymous poster hash: 9ba54...039
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Du stoler ikke på ham, ellers ville det ikke vært noe problem. Du klarer ikke å stole på ham, fordi selvtilliten din er elendig. Jobb med den.Anonymous poster hash: 9ba54...039 Det er jentene jeg ikke stoler på. Jeg veit at han aldri ville gjort noe, men jenter kan være så slue! Å sånn han det vært med de andre å, uten grunn. Han får gjøre som han vil, dra på fester og lever livet nøyaktig som han vil. Selvfølelsen min er fin den, jeg får masse bekreftelser fra han. Anonymous poster hash: 39d6d...f69
dillyduzit Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 (endret) Enig med AB (9ba54...039 ), det er du som ikke stoler på ham. Hva er det du er så redd for? Er han sammen med deg, er det nok deg han også elsker. Endret 18. april 2014 av dillyduzit
Cathrine88 Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 Det er jentene jeg ikke stoler på. Jeg veit at han aldri ville gjort noe, men jenter kan være så slue! Å sånn han det vært med de andre å, uten grunn. Han får gjøre som han vil, dra på fester og lever livet nøyaktig som han vil. Selvfølelsen min er fin den, jeg får masse bekreftelser fra han.Anonymous poster hash: 39d6d...f69 Hvorfor er det et problem at jentene er 'slue' dersom du kan stole på ham?
Sapientia Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Som et skikkelig sjalu monster selv så forstår jeg jo TS sine følelser. Jeg er fullstendig klar over at min sjalusi er irrasjonell, og det høres det ut som din er også TS. For mitt vedkommende er det ikke noe annet å gjøre enn å "kjefte på megselv". Da jeg vet det er komplett dustete. Jeg stoler på typen, overhodet ikke noe problem med det. Nå skal det sies at jeg ikke like lett føler sjalusien blomstre nå som helt i starten av forholdet. Og det er nok fordi jeg er tryggere på ham. Men kommunikasjon er også en viktig faktor. Typen min har visst hele tiden at jeg er irrasjonelt sjalu og at jeg gjør mitt beste for å ikke agere på den slags følelser. Så jeg vil absolutt anbefale kommunikasjon, alltid! Utrolig hvor langt man kommer med god kommunikasjon i forhold til om man ikke sier noe. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 Som et skikkelig sjalu monster selv så forstår jeg jo TS sine følelser. Jeg er fullstendig klar over at min sjalusi er irrasjonell, og det høres det ut som din er også TS. For mitt vedkommende er det ikke noe annet å gjøre enn å "kjefte på megselv". Da jeg vet det er komplett dustete. Jeg stoler på typen, overhodet ikke noe problem med det. Nå skal det sies at jeg ikke like lett føler sjalusien blomstre nå som helt i starten av forholdet. Og det er nok fordi jeg er tryggere på ham. Men kommunikasjon er også en viktig faktor. Typen min har visst hele tiden at jeg er irrasjonelt sjalu og at jeg gjør mitt beste for å ikke agere på den slags følelser. Så jeg vil absolutt anbefale kommunikasjon, alltid! Utrolig hvor langt man kommer med god kommunikasjon i forhold til om man ikke sier noe. Takk for et skikkelig svar ja jeg har jo absolutt ingen grunn for å være sjalu. Kanskje det går over mer etter hvert Anonymous poster hash: 39d6d...f69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå