AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Jeg er i utgangspunktet en av de som nesten ikke drikker, og når jeg drikker pleier jeg å drikke helt vanlig, men jeg kan ha det moro likevel! Smiler og ler og er med på alt som skjer. For noen uker siden klarte jeg å bli sørpete pga ei venninne blandet drinker til meg og jeg drakk rusbrus som jeg tydeligvis ikke bør drikke. Jeg ble en skrytete fru richy rich! Jeg satt og snakket med en kar om penger, investeringer antall eide boliger og om en eller annen flott utdannelse som jeg ikke har. Yess! Værste var at han ikke syntes dette gjorde noe, jeg fikk bare et kjempesmil og en "jeg elsker jenter med ambisjoner!!".. Så senere på kvelden begynte jeg å snakke med en annen person om en tatovering (ble lei forrige)... Og da klarte jeg å buse ut at neste gang han skulle permanent merke kroppen sin med en slik "trampstamp" fikk han hellere komme til meg, for jeg ville kunne ordne en tattis som ville være så kul at han ville fjerne den han hadde fra før. For jeg er ekstremt flink til å tegne! Han spurte etter mitt tlfnr og han fikk det og sendte meg en mld noen dager etter... Jeg ble så flau etter denne kvelden, for dette er ikke meg i det heletatt. Venninnene mine bare ler av meg og synes det var moro å for en gang skyld se meg drite meg ut (en gang på 12 år er ikke ille). Selvfølgelig synes de det var enda mer kult at jeg også som udregelig klarte å få et par beundrere. Såh... Jeg kaster ballen videre og lurer på hvilke andre personer dere har blitt etter et glass for mye? Anonymous poster hash: 19ef9...95c 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Fikk i meg litt vel mye på en svær fest for noen måneder siden. Den kvelden syt jeg håret i en dott på hodet, skrudde på"blurred lines", stakk ut tunga og twerka folk oppi tryne. Dette ble selvfølgelig filmet i tillegg! Så nei, du er ikke den eneste som har driti deg ut på fylla 😉Anonymous poster hash: 9aaa9...6d4 3
helloworld Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Jeg driter meg aldri ut når jeg drikker. ALDRI. Neida, herregud. Jeg har vært "Alexandra", journalist fra Seattle på tur i Norge for å skrive en sak om By:Larm. Det var en morsom kveld. 5
Gjest tinbjo1 Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 Blir litt høy på pæra når jeg drikker. Var på et utested, og møtte på en jente som gikk på samme skole som meg, men to trinn over. Og jeg; "vi må bli venner, jeg må legge deg til på facebook, og blabla". Haha, flaut i ettertid. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 I går så ringte jeg fyren jeg liker og sa at jeg elsket han. Sikkert 100 ganger.. Fuck.... Anonymous poster hash: 5bf0a...54c 6
Gjest Leo Nardo Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Jeg tipper at du er ung og at du har en del sider du undertrykker når du er edru og som får utløp når du konsumerer alkohol? Selv blir svært sjeldent radikalt annerledes og er egentlig ganske frittalende og frempå alt når jeg er edru, men noen av karaktertrekkene mine blir nok forsterket og jeg kan bli enda mer motbydelig eller sjarmerende, alt ettersom. Standarden på mine seksuelle preferanser kan også dale NOE, men har aldri hatt noen alvorlige glipper som jeg virkelig angrer på, selv om jeg har høvlet over et par jeg kanskje ikke hadde vurdert noe seriøst med. Kan også bli emosjonell og trist når jeg drikker. De få gangene jeg har felt noen tårer de siste årene har vært når jeg drikker. Men jeg kan aldri huske sist jeg har sendt en fyllemelding eller gjort noe jeg virkelig har angret på, så disiplinen har blitt ganske bra. Sjarmert? Hilsen en drevet dranker. 1
Gjest Runforit Skrevet 18. april 2014 #7 Skrevet 18. april 2014 Jeg blir litt mer lidenskapelig og romantisk og blir veldig glad i vennene mine. Utover det så kan jeg være så full at jeg ser ser i kryss uten at noen legger merke til at jeg er full. Selv om jeg egentlig kan sjangle så mye at en rett linje er å krysse gata frem og tilbake så kan jeg gå helt rett med 15 cm høye hæler Har stålkontroll. Jeg er ganske fryktløs og det kommer også mer frem når jeg er full. Når jeg går hjem alene så kjenner jeg adrenalinet bruse og jeg er fullstendig fit for fight i tilfelle noen skulle prøve å angripe meg. Jeg blir ekstremt alarmert og ser meg tilbake flere ganger i tilfellet noen skulle følge etter meg. Men er alltid smart og følger opplyste og offentlige gater. Så uansett hvor full jeg er så har jeg allikevel vettet med meg. Har aldri dritet meg ut på fylla da jeg alltid har såpass kontroll over meg selv. Synes det er ganske fascinerende at jeg kan drikke så pass mye og allikevel aldri miste kontrollen. Spesielt når jeg ser hvordan andre rundt meg forandrer seg veldig med samme promille. 1
Gjest Silverstream Skrevet 18. april 2014 #8 Skrevet 18. april 2014 Jeg kan har en personlighet og energi noen ganger som får enkelte folk som ikke kjenner meg så godt til å alltid tro jeg har drukket noe .... Ellers blir jeg ikke sånn kjempeforandra, blir mest uskyldig flørting som overdreven klemming på både folk jeg kjenner og ikke kjenner. Man kan ofte dele inn fulle folk etter kategorier: - Hun/han som plutselig blir horer/strippere - Hun/han som alltid ender opp med å gråte og syte over tapte kjærester og gud vet hva - Hun/han som blir veldig klengete .... tror det var en til, men husker ikke akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #9 Skrevet 18. april 2014 Jeg tipper at du er ung og at du har en del sider du undertrykker når du er edru og som får utløp når du konsumerer alkohol? Selv blir svært sjeldent radikalt annerledes og er egentlig ganske frittalende og frempå alt når jeg er edru, men noen av karaktertrekkene mine blir nok forsterket og jeg kan bli enda mer motbydelig eller sjarmerende, alt ettersom. Standarden på mine seksuelle preferanser kan også dale NOE, men har aldri hatt noen alvorlige glipper som jeg virkelig angrer på, selv om jeg har høvlet over et par jeg kanskje ikke hadde vurdert noe seriøst med. Kan også bli emosjonell og trist når jeg drikker. De få gangene jeg har felt noen tårer de siste årene har vært når jeg drikker. Men jeg kan aldri huske sist jeg har sendt en fyllemelding eller gjort noe jeg virkelig har angret på, så disiplinen har blitt ganske bra. Sjarmert? Hilsen en drevet dranker. Veldig sjarmert Jeg er nærmere 30 enn 20. Jeg undertrykker ikke noe relevant og har ingen større behov for å fremheve meg. (Har også hatt en fuktig kveld på byen etter hendelsen i hovedinnlegget) Jeg blir aldri spesielt emosjonell annet enn at jeg kan bli skikkelig glad og er veldig inkluderende med alt og alle. (dvs min personlighet blir forsterket). De diskusjoner jeg har vært involvert i i fylla står jeg for også i edru tilstand. Jeg har ikke hatt en ONS etter en fuktig kveld på byen, men har ikke manglet tilbud. Jeg har aldri sendt pinlige fyllemeldinger eller fylleringt. Så... etter 12 års kjennskap til alkohol kom første glippe som var en kombinasjon av alkohol og kommende influensa... Synes ikke det er så ille, synes du? Mvh Ts Anonymous poster hash: 19ef9...95c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #10 Skrevet 18. april 2014 Jeg kan har en personlighet og energi noen ganger som får enkelte folk som ikke kjenner meg så godt til å alltid tro jeg har drukket noe .... Ellers blir jeg ikke sånn kjempeforandra, blir mest uskyldig flørting som overdreven klemming på både folk jeg kjenner og ikke kjenner. Man kan ofte dele inn fulle folk etter kategorier: - Hun/han som plutselig blir horer/strippere - Hun/han som alltid ender opp med å gråte og syte over tapte kjærester og gud vet hva - Hun/han som blir veldig klengete .... tror det var en til, men husker ikke akkurat nå. Etter min fuktige tur vil jeg si høy på pæra/ skrytepave.... Anonymous poster hash: 19ef9...95c
Gjest Leo Nardo Skrevet 18. april 2014 #11 Skrevet 18. april 2014 Veldig sjarmert Jeg er nærmere 30 enn 20. Jeg undertrykker ikke noe relevant og har ingen større behov for å fremheve meg. (Har også hatt en fuktig kveld på byen etter hendelsen i hovedinnlegget) Jeg blir aldri spesielt emosjonell annet enn at jeg kan bli skikkelig glad og er veldig inkluderende med alt og alle. (dvs min personlighet blir forsterket). De diskusjoner jeg har vært involvert i i fylla står jeg for også i edru tilstand. Jeg har ikke hatt en ONS etter en fuktig kveld på byen, men har ikke manglet tilbud. Jeg har aldri sendt pinlige fyllemeldinger eller fylleringt. Så... etter 12 års kjennskap til alkohol kom første glippe som var en kombinasjon av alkohol og kommende influensa... Synes ikke det er så ille, synes du? Mvh Ts Anonymous poster hash: 19ef9...95c Du høres litt kjedelig ut, så jeg tror du trenger noen flere glipper fremover. Anbefaler deg å prøve ut ONS, overdreven gråting og fylleringing før du er for gammel!
Lille-my1 Skrevet 18. april 2014 #12 Skrevet 18. april 2014 Jeg har gjort mange tabber på byn, jeg er en fest glad jente som går på byn så og si hver helg! Og de verste tabbene har venner på film dessverre
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #13 Skrevet 18. april 2014 Du høres litt kjedelig ut, så jeg tror du trenger noen flere glipper fremover. Anbefaler deg å prøve ut ONS, overdreven gråting og fylleringing før du er for gammel! Men spm er, hvilken glede jeg ville fått ut av å det? Jeg har hatt min ville ungdomsår på fylla med dansing på bordet, sex på taket med typen i fylla, roting med andre jenter osv... Jeg ser bare ikke på det som noe negativt eller som en glipp, jeg gjorde det fordi jeg hadde lyst - edru eller full. Anonymous poster hash: 19ef9...95c 1
Gjest Leo Nardo Skrevet 19. april 2014 #14 Skrevet 19. april 2014 Men spm er, hvilken glede jeg ville fått ut av å det? Du får prøve det ut og rapportere tilbake.
Inwe Skrevet 19. april 2014 #15 Skrevet 19. april 2014 Jeg er superglad når jeg er full, alt er fint hele tiden. Jeg surrer veldig mye rundt og skal snakke med alle, går ofte fra vennene mine på utesteder (heldigvis er de klar over dette og ringer om jeg har vært borte lenge, jeg går forsåvidt aldri vekk fra utestedet uten å ha sagt fra). Jeg kan også til tider synes jeg er helt fantastisk og sykt fin, men det tror jeg ikke folk legger merke til. Så kort oppsummert er jeg glad, pratsom og har sinnsykt god selvtillit, så så ille er det ikke.
goldenstove Skrevet 19. april 2014 #16 Skrevet 19. april 2014 Har blant annet vært politi, dealer, ultraløper(haha, dritbra kveld), mediestudent i Seattle, rikmannsdatter, livvakt og verdens største drittkjerring. Med unntak av ultraløp-kvelden hører alle episodene til tiden hvor jeg drakk sprit, så jeg slutta med det. Må jo ha hatt et ekstremt oppmerksomhetsbehov i den perioden. Nå har jeg lært meg hva jeg tåler så nå blir jeg stort sett bare meg i en ekstremvariant. Liker den varianten av meg stort sett, men noen stutte ting gjøres såklart fortsatt;)
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #17 Skrevet 21. april 2014 Jeg går fra å ha en ganske dårlig selvtilitt til å tro at jeg er Guds gave til alle menn.. dét er pinlig. Har skremt bort maange gutter på fylla fordi jeg oppfører meg som om de burde være evig takknemlig for at jeg i det hele tatt ser på dem eller prater til dem. Og jeg sier det også...... noenganger har jeg hatt lyst til å hoppe fra en bru eller noe dagen derpå fordi jeg skjems sånn over oppførselen min. Anonymous poster hash: f56af...0b5 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #19 Skrevet 21. april 2014 Når jeg blir full; som er ikke så ofte, så blir jeg motbydelig. Er litt frekk i kjeften, snakker i munnen på andre og oppfører meg rett og slett som ''den'' jenta som tror hun er sååååå kul. I tillegg til det så ler jeg mye. Jeg HATER meg selv når jeg er full Anonymous poster hash: 02c14...000
Apehjerne Skrevet 21. april 2014 #20 Skrevet 21. april 2014 Når jeg blir full; som er ikke så ofte, så blir jeg motbydelig. Er litt frekk i kjeften, snakker i munnen på andre og oppfører meg rett og slett som ''den'' jenta som tror hun er sååååå kul. I tillegg til det så ler jeg mye. Jeg HATER meg selv når jeg er full Anonymous poster hash: 02c14...000 Da burdedu ikke drikke i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå