AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Jeg har time til mammografi og ultralyd på tirsdag. Vet dere om man må betale med engang eller kan man få regning? Evt hvor mye det vil koste? Takk:)Anonymous poster hash: 901d7...8fb
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Har du henvisning, er det til unilab eller offentlig? skal du både ha ultralyd og mammografi? Anonymous poster hash: 34394...258
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Har fått henvisning fra lege og skal til cutato røntgen i Bergen. Vet ikke om det et offetlig eller ikke :/Anonymous poster hash: 901d7...8fb
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 Men ja skal både til ultralyd og mammografi av samme brystet. TsAnonymous poster hash: 901d7...8fb
Gjest Kattifnatten Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 Regner med du er sendt til Curato fordi offentlig sykehus ikke har kapasitet og de har "kjøpt" undersøkelsen av Curato, altså en refusjonsavtale. Da skal du i så fall kun betale egenandel som ligger på litt over 200 om jeg ikke tar feil (vet ikke om du må betale for to ettersom det er ultralyd og mammografi). Du kan betale der og da, men de er som regel grei og gir deg giro om du ikke har mulighet til å betale med en gang.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Hvis de har offentlig avtale betaler du vanlig egenandel. Og det gjelder pr besøk, selv om du tar flere prøver. Jeg tok mammografi/ultralyd/celleprøve, manuell undersøkelse, og rask konsultasjon i ett, men betalte bare en egenandel for hele kalaset. Anonymous poster hash: ec1d5...dec
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #7 Skrevet 18. april 2014 Okei takk for svar. Ja håpe jeg slapp å betale masse penger. Mener det 1900 kr i brevet som jeg fikk fra de angående timen. Såg på det såvidt men kan ikke tenkte det blir så dyrt. Må fikse noen hull i tennene og så må ha råd til alt hehehAnonymous poster hash: 901d7...8fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå