AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Jeg går på cipralex og en bivirkning er at sexlysten forsvinner. For min del er det bra siden jeg er singel og ikke har kjæreste. Men tenk om jeg møter noen da, også klarer jeg bare ikke ha sex med han! Det blir jo vanskelig! Så hva gjør dere som går på denne typen medisin når dere får kjæreste? Tvinger dere dere selv til å gjennomføre samleie eller hva? Anonymous poster hash: fb3a5...9df
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Jeg går på cipramil og har kjæreste. Jeg har fått annerledes sexlyst, jeg blir liksom ikke så veldig kåt uten berøringsstimuli lenger. Men med litt berøring og kos går det fint Orgasmen kan dog være milevis unna hvis jeg tar tablettene på morningen som jeg egentlig skal, men jeg tar dem som regel etter sex når vi legger oss, og synes det funker greit. Men bruker vibrator for å komme, er glad jeg får orgasmer på tablettene ellers ville ting blitt fryktelig amputert.Anonymous poster hash: 80616...972
Infinite Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Går ikke på antidepressiva, men hadde samme problem med p-pillene jeg brukte før, og ja, jeg tvang meg selv til å ha sex selv om jeg ikke hadde sexlyst at all.
Gjest Chloe87 Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 Jeg går på Cipralex. Ble dumpet for tre uker siden. På begynnelsen av forholdet var jeg jo så forelska så vi hadde mye sex, men det dabbet av med tiden. I skrivende stund har jeg null sexlyst, Cipralex har jo redusert lysta kraftig, men det er jeg bare glad for fordi jeg er ganske innstilt på å aldri være med noen mann igjen. Brent barn skyr ilden.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Seriøst? Ha sex når man ikke vil Det klarer jeg fysisk ikke, hadde følt meg voldtatt. Jaja får bare holde meg unna menn. Tror ikke det er så mange som syns det er kult med en frigid kjæreste. Anonymous poster hash: fb3a5...9df
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Jeg bruker flere antidepressiva og har heller ikke sexlyst. Jeg vet ikke om det er medisinen som er syndebukken når det gjelder meg, men jeg har faktisk ikke hatt behov for sex i det hele tatt og jeg synes det er greit. Jeg hadde heller ikke lyst på sex FØR jeg begynte på medisinen. Er det man kaller asexuell... Anonymous poster hash: aec5c...ac9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå