AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 MIn venninne og jeg hadde planlagt grilltur idag,siden de hadde meldt så flott et vær,som hun sa,det var opprinnelig hennes forslag og jeg var med på den avtalen Så igår kveld fikk jeg en mld av henne hvor hun skrev som følger(igår regnet det jo men hun visste at det var meldt strålende vær idag) "Det er vel ganske bløtt ute,skal vi heller ta en tur en annen dag,ja du må bestemme da. Hva synes du?"( altså jeg) Så våkner jeg jo tidlig i dag til et strålende vær og tekster henne,spør om hun skal være inne i det fine været? Nei ,hun skal på tur svarer hun. Jeg blir veldig paff, men svarer etterhvert henne tilbake "Alene"? og "Med hvem da?" Jo hun skal på tur med en annen venninne. Jeg synes det var dårlig gjort av henne. Måtte bare få det ut. :/ Ikke første gang hun viser slike takter og jeg har sagt klart ifra om hva jeg mener tidligere. Trodde hun hadde forbedret seg men det har hun tydeligvis ikke! Jeg gidder ikke kaste vekk energi på henne mere. Igjen ,jeg måtte bare få det ut! Anonymous poster hash: 82500...c9d 8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Altså jeg svarte ok da tar vi en tur en annen gang heller da som svar på meldingen hennes som kom i går kveld siden hun ikke virket udelt positiv til å dra på noensomhelst tur Ts Anonymous poster hash: 82500...c9d
Nuttery Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 Sånne ting er utrolig frekt. Det er så ubehagelig å vite at man bevisst blir dyttet ned som andrevalg. Jeg hadde sagt ifra på en pen måte om hvordan jeg følte om saken. 8
Gjest New_Girl Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 Da vet du hvert fall hvor du har henne. Hadde ikke brukt mer tid og energi på henne. 7
Kjempeliten Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Har en venninne som gjorde noe lignende. Hun sendte sms til meg og ei til og lurte på om vi ville være med å finne på noe sammen ei helg. Ja, vi var med på det vi! Morgenen den dagen vi avtalte å møtes sender hu meld og sier hu hadde blitt invitert med på noe lan med en gjeng. Skjønner at det sikkert er mer liv og morro der men likevel.. Hun kunne finne på å gjøre lignende ting og. Jeg sluttet å ha så mye kontakt med henne, og sluttet å invitere henne med på ting. Hun har nok tatt hintet virker det som nå om dagen da, da hun oppfører seg mye bedre. Så det hjalp vel å gi litt faen i henne. Men uansett, om de endrer seg eller ikke så er det best å bare prøve å ta litt avstand fra de.
Nutz Skrevet 18. april 2014 #7 Skrevet 18. april 2014 Sånne folk er det ikke vits i å kaste bort energi på, skaff deg en ordentlig venninne i steden
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #8 Skrevet 18. april 2014 Altså jeg svarte ok da tar vi en tur en annen gang heller da som svar på meldingen hennes som kom i går kveld siden hun ikke virket udelt positiv til å dra på noensomhelst tur Ts Anonymous poster hash: 82500...c9d Vel, hva klager du på da? Sånn sett har hun da ikke gjort noe galt siden du svarer "Ok, da tar vi det en annen gang/dag." Da tenker sikkert hun automatisk at "Jaja, da kan jeg vel legge andre planer ettersom jeg fikk den tilbakemeldingen". Anonymous poster hash: caf05...1b5
dillyduzit Skrevet 18. april 2014 #9 Skrevet 18. april 2014 Vel, hva klager du på da? Sånn sett har hun da ikke gjort noe galt siden du svarer "Ok, da tar vi det en annen gang/dag." Da tenker sikkert hun automatisk at "Jaja, da kan jeg vel legge andre planer ettersom jeg fikk den tilbakemeldingen". Anonymous poster hash: caf05...1b5 Men så kunne hun jo også fint sendt en melding og spurt om da TS ville ha vært med på denne turen. - Slike personer gidder jeg ikke, havner jeg i en sånn situasjon sier jeg bare fuck it til meg selv og hun får ikke svar på neste mld til hun innser hva hun egentlig har gjort. 6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #10 Skrevet 18. april 2014 Vel, hva klager du på da? Sånn sett har hun da ikke gjort noe galt siden du svarer "Ok, da tar vi det en annen gang/dag." Da tenker sikkert hun automatisk at "Jaja, da kan jeg vel legge andre planer ettersom jeg fikk den tilbakemeldingen". Anonymous poster hash: caf05...1b5 Herregud da! TS prøvde bare å være høflig! Hva skulle ts ha skrevet da. Begynt å krangle med henne på sms? Anonymous poster hash: 28e74...430 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #11 Skrevet 18. april 2014 Men så kunne hun jo også fint sendt en melding og spurt om da TS ville ha vært med på denne turen. - Det kan så være, men det kan være grunner for at hun ikke ble spurt. Kanskje den hun skulle på tur trengte moralsk støtte uten innblanding fra noen som for h*n er ukjent. Anonymous poster hash: caf05...1b5 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #12 Skrevet 18. april 2014 Herregud da! TS prøvde bare å være høflig! Hva skulle ts ha skrevet da. Begynt å krangle med henne på sms? Anonymous poster hash: 28e74...430 Skjønner bare ikke hvorfor det er så dårlig gjort. Selvfølgelig når noen formulerer seg på den måten så går personen ut i fra at da blir det ikke noe dagen etter, og finner andre planer. Anonymous poster hash: caf05...1b5
dillyduzit Skrevet 18. april 2014 #13 Skrevet 18. april 2014 Det kan så være, men det kan være grunner for at hun ikke ble spurt. Kanskje den hun skulle på tur trengte moralsk støtte uten innblanding fra noen som for h*n er ukjent. Anonymous poster hash: caf05...1b5 Godt poeng, da ville jeg såfall spurt hun venninna om det var noe grunn til at hun ikke fikk bli med neste gang de møtes.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #14 Skrevet 18. april 2014 Godt poeng, da ville jeg såfall spurt hun venninna om det var noe grunn til at hun ikke fikk bli med neste gang de møtes. Nettopp. Og hadde det ikke kommet noe vettugt, ja, da skjønner jeg at man kommer til KG. Anonymous poster hash: caf05...1b5
Chloe- Skrevet 18. april 2014 #15 Skrevet 18. april 2014 Det kan så være, men det kan være grunner for at hun ikke ble spurt. Kanskje den hun skulle på tur trengte moralsk støtte uten innblanding fra noen som for h*n er ukjent.Anonymous poster hash: caf05...1b5 Da går det an å beklage seg for at det ikke ble de to denne lørdagen. 2
The Kitten Skrevet 18. april 2014 #16 Skrevet 18. april 2014 (endret) Never mind Endret 18. april 2014 av The Kitten
Gjest Tris Skrevet 18. april 2014 #17 Skrevet 18. april 2014 (endret) Hvor gammel er den venninnen din ts? Jeg syns det var en utrolig tåpelig handling av henne. Det mest logiske ville vært at hun sendte deg en melding om morgenen med spørsmål om dere skulle dra allikevel. Men vet du hva jeg tror? Jeg tror hun brukte regnet som en unnskyldning til å avlyse avtalen og gå med den andre venninnen fordi det av en eller annen grunn var mer interessant eller morsomt. Eller hvilken unnskyldning hun måtte ha tenkt. Jeg føler nesten at jeg kjenner denne venninnen din også. Veldig lik oppførsel med noen jeg kjenner. Endret 18. april 2014 av Tris 2
Chloe- Skrevet 18. april 2014 #18 Skrevet 18. april 2014 Jeg ser heller ikke hva venninnen gjorde galt her. Hvis jeg avlyser en avtale med en venninne så forventer jeg virkelig ikke at hun skal være tilgjengelig til noe annet jeg heller vil finne på? Slik som TS formulerte det kan det virke som om hun selv ikke hadde så lyst til å treffe venninnen. Om vi to skulle på kino i morgen. Og jeg sendte deg melding med ledende spørsmål om at kino i morgen kanskje var en dårlig idé fordi det bare var dårlige plasser igjen (les: været). Hadde ikke du blitt snurt om jeg dro på samme filmen, på samme dagen, med noen andre? 10
Gjest Tris Skrevet 18. april 2014 #19 Skrevet 18. april 2014 Om vi to skulle på kino i morgen. Og jeg sendte deg melding med ledende spørsmål om at kino i morgen kanskje var en dårlig idé fordi det bare var dårlige plasser igjen (les: været). Hadde ikke du blitt snurt om jeg dro på samme filmen, på samme dagen, med noen andre? ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #20 Skrevet 18. april 2014 En misforståelse og kommunikasjonssvikt. Slapp av litt. Anonymous poster hash: d2d87...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå