AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 En alenemor av en bekjent flørter med meg, prøver hun å leke med meg eller? Hun har to barn og jobber på en butikk, jeg holder på med en mastergrad i rettsvitenskap. Tror dere hun er ute etter sex?, eller ønsker hun noe mer? Anonymous poster hash: c6717...019
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 En alenemor av en bekjent flørter med meg, prøver hun å leke med meg eller? Hun har to barn og jobber på en butikk, jeg holder på med en mastergrad i rettsvitenskap. Tror dere hun er ute etter sex?, eller ønsker hun noe mer? Kom igjen a. Du tar utdanning, hun jobber på butikk. Skal se hun vil noe mer for hun regner nok med at du kommer til å tjene godt. Anonymous poster hash: 527c0...76a 9
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Kom igjen a. Du tar utdanning, hun jobber på butikk. Skal se hun vil noe mer for hun regner nok med at du kommer til å tjene godt. Anonymous poster hash: 527c0...76a Det er dessverre min mistanke. Anonymous poster hash: c6717...019 2
Gakkepus Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 ...og kanskje hun rett og slett liker deg. Det er helt greit å stille spørsmål ved mennesker man møter og kan få et tettere forhold med, men come on, jeg tviler da sterkt på at hun planlegger hvordan deres fellesframtid kommer til å se ut... Hun jobber, noe som betyr, at hun holder hodet over vann, drukner ikke, har mest sannsynlig en leilighet og ok liv.. 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Kvinner tenker bare på penger. Anonymous poster hash: fb80c...fae 7
Spaghetti Skrevet 18. april 2014 #7 Skrevet 18. april 2014 Kvinner tenker bare på penger. Anonymous poster hash: fb80c...fae Feil. Menn med dårlig selvtillit pleier dog å tro slikt. 17
Teeden Skrevet 18. april 2014 #8 Skrevet 18. april 2014 Ikke la henne få mer en sex. Da lar du deg utnytte. 1
Gjest Tris Skrevet 18. april 2014 #9 Skrevet 18. april 2014 Hvorfor ikke bli kjent med henne før du gjør deg opp en mening om henne? Du får ikke svar på spørsmålet ditt vedr penger eller sex her på kg. 1
momo Skrevet 18. april 2014 #10 Skrevet 18. april 2014 Ja, selvfølgelig er det bare fordi hun tenker at en vakker dag, kommer du til å tjene mye. Tror nok det er helt andre grunner. De fleste enslige mødre klarer fint å forsørge seg selv, og sine barn. Det er ikke derfor de ønsker seg kjæreste. Og ingen her kan vite om hun bare vil pule eller noe mer.
Gjest Tris Skrevet 18. april 2014 #11 Skrevet 18. april 2014 Kvinner tenker bare på penger. Anonymous poster hash: fb80c...fae Sist jeg sjekket var menn også veldig opptatt av penger. Rettelse: Noen menn. 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #12 Skrevet 18. april 2014 hvorfor skal man stille spørsmål om sånt hele tiden? kanskje hun faktisk liker deg! ekke alle jenter som er golddiggers vettø! Anonymous poster hash: c48e5...0a9 1
Gjest Silverstream Skrevet 18. april 2014 #13 Skrevet 18. april 2014 Kvinner tenker bare på penger. Anonymous poster hash: fb80c...fae Menn tenker bare på sex.
Gjest Snuppi Skrevet 18. april 2014 #14 Skrevet 18. april 2014 En alenemor av en bekjent flørter med meg, prøver hun å leke med meg eller? Hun har to barn og jobber på en butikk, jeg holder på med en mastergrad i rettsvitenskap. Tror dere hun er ute etter sex?, eller ønsker hun noe mer? Anonymous poster hash: c6717...019 Hva for er et latterlig innlegg er dette da? Mastergraden din har da ingenting med at dama flørter med deg. Hvorfor spør du oss om hva hun vil? Du er vel utstyrt med evnen til å kunne spørre selv??
Teeden Skrevet 18. april 2014 #15 Skrevet 18. april 2014 Menn tenker bare på sex. Eh ja? Det er oppsøker vi kvinner. Hvorfor kan ikke dere heller studere børsen når dere uansett er mest interessert i penger? 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #16 Skrevet 18. april 2014 Hva for er et latterlig innlegg er dette da? Mastergraden din har da ingenting med at dama flørter med deg. Hvorfor spør du oss om hva hun vil? Du er vel utstyrt med evnen til å kunne spørre selv?? kommunikasjon er vanskelig vett Anonymous poster hash: c48e5...0a9
Gjest Silverstream Skrevet 18. april 2014 #17 Skrevet 18. april 2014 Eh ja? Det er oppsøker vi kvinner. Hvorfor kan ikke dere heller studere børsen når dere uansett er mest interessert i penger? Herregud, det var et køddesvar til hans teite kommentar.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #18 Skrevet 18. april 2014 1. Hva for er et latterlig innlegg er dette da? 2. Mastergraden din har da ingenting med at dama flørter med deg. 3. Hvorfor spør du oss om hva hun vil? 4. Du er vel utstyrt med evnen til å kunne spørre selv?? 1. Jeg synes ikke det er latterlig. 2. Hun er klar over at jeg har mastergrad. 3.For jeg er nysgjerrig på andres meninger. 4. Ja, men hvis hun er ute etter penger så vil hun ikke si det direkte... Anonymous poster hash: c6717...019
Spaghetti Skrevet 18. april 2014 #19 Skrevet 18. april 2014 Jeg tror de fleste menn ikke klarer å skille mellom betegnelsen "ha penger" og "økonomisk stabilitet". Det finnes kvinner som vil ha penger, ja. Selvsagt. Men, jeg tror de fleste vil ha en mann med stabil økonomi. Jeg tror også at de fleste kvinner ville ha foretrukket å tjene like mye (ca) som mannen. Virker litt som om du rakker ned på en alenemor med to barn som jobber i en butikk. Hvorfor, fordi hun jobber i en butikk? Og det er liksom en dårlig jobb? Å jobbe når du har to barn som du alene har ansvar for synes jeg er mye mer imponerende enn en mastergrad. Get off your high horse. 5
Gjest Snuppi Skrevet 18. april 2014 #20 Skrevet 18. april 2014 kommunikasjon er vanskelig vett Anonymous poster hash: c48e5...0a9 Ja, det er jo ikke kommunikasjon han studerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå