LaCoste Skrevet 9. juni 2004 #1 Skrevet 9. juni 2004 Jeg er usikker på hvordan vi skal ha bordene.. Tenkte først å ha U-bord, men da jeg snakket med hotellet der vi skal ha festen anbefalte de småbord. Så nå er jeg usikker. Syns det virker litt ok med småbord også, er det noen ulemper med dette? Og fordeler? Takknemlig for svar og synspunkt
vanille Skrevet 9. juni 2004 #2 Skrevet 9. juni 2004 Vi skal ha hestesko/u-bord i vårt bryllup. Synes småbord blir litt upersonlig og uoversiktlig. Synes det er bedre med hestesko/u-bord, da ser alle hverandre og brudeparet har god oversikt.
Fru Snurp Skrevet 9. juni 2004 #3 Skrevet 9. juni 2004 Vi hadde runde bord i vårt bryllup. Det var MEGET vellykket og anbefales herved!! Fikk masse gode tilbakemeldinger på det også. Det er veldig hyggelig for gjestene å sitte slik for de får da bedre kontakt, alle er med i samtalen, og ingen blir sittende "på enden"
Piarina Skrevet 9. juni 2004 #4 Skrevet 9. juni 2004 Vi er bare 20 til middagen så det blir langbord hos oss, men hadde vi vært flere til middag tror jeg nok jeg ville satset på småbord for da har man på en måte flere å prate med... Jeg syns det blir mer formelt med hestesko/E enn småbord. Så forresten bilde av et sted hvor de hadde dekket småbord, de hadde blandet firkantede og runde bord men med samme servise/pynt. Ble ganske tøft. Ulempen med småbord er kanskje at det kan bli litt livlig...? Litt restaurant liksom...? At folk har lettere for å løpe ut for å røyke, gå på do etc, at det blir vanskeligere å holde en slags helhet. Men det kan jo kanskje være en fordel også? Tenker høyt her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå