Gå til innhold

Hjelp til å sette igang..

hr.pinnsvin

Anbefalte innlegg

Har etter ett års singelperiode funnet ut at det kanskje er på tide å gjøre seg tilgjenglig igjen..ut å treffe jenter og prøve seg på dating.

Problemet er det at sist jeg datet var jeg i en annen aldersgruppe og med en helt annen profil utad, jeg var i slutten av 20årene og barnløs.

Nå er jeg 40, har barn, litt grå i håret og har rett og slett blitt en voksen fyr med jobb, familieansvar, en fortid og en hverdag...ikke spesielt sexy og forlokkende i alles øyne :)

Og da lurer jeg på...for å fremstå som noe en kvinne i 30årene vil synes er interessant, hvordan bør man profilere seg selv?(skjønner man skal være seg selv..;)

Jeg mener, hvis DU skulle datet en fyr i min situasjon, hvordan hadde du ønsket han skulle være?

Jeg vet at de i min situasjon ikke er "førstepri" blant majoriteten av datende kvinner, men kan det være noen fordeler her å være en voksen mann m famile?

Takker for evnt input og svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor ikke forsøke noen i førtiårene og kanskje femti? For min del hadde det absolutt ikke vært interessant med en mann med unger og familieansvar. Jeg hadde villet ha et forhold med en mann og ikke med resten av alle hans forpliktelser. Jeg hadde villet være tett på første prioritet i hans liv og ikke ende opp med restene av det som kanskje var igjen når han hadde gitt alle de andre det de krever. Sånn er det bare. Anonymous poster hash: 42706...ca3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke forsøke noen i førtiårene og kanskje femti? For min del hadde det absolutt ikke vært interessant med en mann med unger og familieansvar. Jeg hadde villet ha et forhold med en mann og ikke med resten av alle hans forpliktelser. Jeg hadde villet være tett på første prioritet i hans liv og ikke ende opp med restene av det som kanskje var igjen når han hadde gitt alle de andre det de krever. Sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 42706...ca3

Ok, nevnte 30årene(30-39) fordi det virker som det er den aldersgruppen som gir meg mest oppmerksomhet hittil..;)

Og har ingen planer om å la kjæresten havne på annenplass..har nok av tid, krefter og muligheter til å behandle henne som som hovedfokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann i 40-årene med barn kan absolutt være interessant for min del (jeg er 35), dersom profilen gir inntrykk av en voksen person som er ute etter et seriøst forhold.

Om noen har barn synes jeg det er best at de oppgir det i profilen og ikke senere. Jeg synes også det er viktig at han har et godt forhold til barna og bruker tid på dem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Nå er jeg 40, har barn, litt grå i håret og har rett og slett blitt en voksen fyr med jobb, familieansvar, en fortid og en hverdag...ikke spesielt sexy og forlokkende i alles øyne :)

Jeg mener, hvis DU skulle datet en fyr i min situasjon, hvordan hadde du ønsket han skulle være?

For det første bør du begynne å fremstille deg selv i et litt bedre lys. Du fremstiller deg som en traust mann som kommer med lua i hånda, unnskylder deg selv og lurer på om noen synes du er bra nok.

En mann i 40 årene kan være ekstremt attraktiv og sexy for et stort utvalg kvinner, så sant du ikke har blitt feit, kjedelig og grå slik mange blir med årene.

Kortversjonen:

1. Bli så attraktiv som mulig, både utvendig og innvendig.

2. Vær selvsikker.

3. Finn ut hva slags kvinner du ønsker å møte og gå etter disse kvinnene med selvsikkerhet og uten unnskyldninger.

4. Fuck nettdating.

Lykke til.

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første bør du begynne å fremstille deg selv i et litt bedre lys. Du fremstiller deg som en traust mann som kommer med lua i hånda, unnskylder deg selv og lurer på om noen synes du er bra nok.

En mann i 40 årene kan være ekstremt attraktiv og sexy for et stort utvalg kvinner, så sant du ikke har blitt feit, kjedelig og grå slik mange blir med årene.

Kortversjonen:

1. Bli så attraktiv som mulig, både utvendig og innvendig.

2. Vær selvsikker.

3. Finn ut hva slags kvinner du ønsker å møte og gå etter disse kvinnene med selvsikkerhet og uten unnskyldninger.

4. Fuck nettdating.

Lykke til.

:)

Ja men dette var faktisk gode råd!OG det høres ut som en god plan :) Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har etter ett års singelperiode funnet ut at det kanskje er på tide å gjøre seg tilgjenglig igjen..ut å treffe jenter og prøve seg på dating.

Problemet er det at sist jeg datet var jeg i en annen aldersgruppe og med en helt annen profil utad, jeg var i slutten av 20årene og barnløs.

Og da lurer jeg på...for å fremstå som noe en kvinne i 30årene vil synes er interessant, hvordan bør man profilere seg selv?(skjønner man skal være seg selv..;)

Jeg vet at de i min situasjon ikke er "førstepri" blant majoriteten av datende kvinner, men kan det være noen fordeler her å være en voksen mann m famile?

Takker for evnt input og svar! :)

Kjæresten min er 40, grå, har to barn og mage. Jeg falt for utstrålingen hans, hvor kul han er, at vi har samme humor, at han ser meg. Han har en selvtillit som jeg beundrer og som gjør meg vill og kåt (og har gjort det siden første gang vi møttes).

Jeg kan ikke se noe i det du har skrevet som tilsier at du skulle stille med dårlige kort på noen måte. Men nettdating er kanskje ikke tingen. Hva med å se deg om blant de mer perifere bekjentskaper?

Anonymous poster hash: 9bb74...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er 40, grå, har to barn og mage. Jeg falt for utstrålingen hans, hvor kul han er, at vi har samme humor, at han ser meg. Han har en selvtillit som jeg beundrer og som gjør meg vill og kåt (og har gjort det siden første gang vi møttes).

Jeg kan ikke se noe i det du har skrevet som tilsier at du skulle stille med dårlige kort på noen måte. Men nettdating er kanskje ikke tingen. Hva med å se deg om blant de mer perifere bekjentskaper?

Anonymous poster hash: 9bb74...02f

Så bra! Da skal jeg høre på rådene her..drite i nettdating og satse på god gammeldags virkelighet :) Takker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips hr.pinnsvin, ikke ha pigger ute :P tihi

Vær åpen og ikke for mye på hugget. Legg bort alder litt, kan hende du finner ei yngre, ei eldre. Hvem vet.

Jeg hadde selv ikke hatt noe imot eldre men, også selv om de har barn, har barn selv og de er en håndfull så å finne seg en som ikke har barn men ønsker er ikke aktuelt.

Lykke til!

PS: hvor bor du :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips hr.pinnsvin, ikke ha pigger ute :P tihi

Vær åpen og ikke for mye på hugget. Legg bort alder litt, kan hende du finner ei yngre, ei eldre. Hvem vet.

Jeg hadde selv ikke hatt noe imot eldre men, også selv om de har barn, har barn selv og de er en håndfull så å finne seg en som ikke har barn men ønsker er ikke aktuelt.

Lykke til!

PS: hvor bor du :P

Hehe..skal sørge for å være åpen...ingen pigger her nei! ;) Bor i østfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..skal sørge for å være åpen...ingen pigger her nei! ;) Bor i østfold.

Synd :fnise:

Lykke til i jakten :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...