AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Tidligere i uken var jeg på et apotek, de hadde solkremen på tilbud så kjøpte med meg et par stykker. Ser bakpå den ene i dag og der står det "EXP 12/13". Jeg går da ut fra at den er gått ut på dato, men samtidig står det også det lille tegnet som byr at den varer i 12 måneder fra åpnet (den lille krukker), så ble litt usikker? I tillegg har jeg ikke kvittering. Jeg bor et stykke unna dette apoteket, og er redd for at det kan ta et par uker før jeg kommer meg dit igjen. Har dere erfaringer med apotek, er de greie på å få bytte? For alt de vet er jo dette min egen solkrem fra i fjor som jeg ikke fikk brukt før tiden... Eneste jeg kan skaffe er kontoutskriften, men alt den viser er at jeg handlet i akkurat den butikken og for over 700 kroner... Anonymous poster hash: fe173...da8
The Kitten Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Jeg tviler sterkt på at du får byttet den uten kvittering. Hva med å ringe dem og høre, så slipper du en eventuel bomtur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå