Neonew Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Hei. Jeg trenger litt hjelp til å vurderer hjemmesitasjonen. Saken er den at samboer og mamma til vores 2 barn, på 2 og 5 år sliter i forholdet. Hun sier rent ut at hun ikke har følelser for meg, man samtidig at hun ikke kunne forestille seg å leve uten meg. Jeg er av den typen som liker å vise min kjærlighet, det si kysse, holde rundt, holde i hånden på tur, ret og slett kose, og det har vært greit. Men nå er det slett ikke greit. Hun sier at hun trenger rom og at jeg må gi henne plass til å komme til meg. Detter gjør jo bare at jeg blir ennå mer påtrengende for å vise min kjærlighet til henne. Vi har ugentlige samtaler hvor vi sankker om hvordan vi har det med hverandre, og hva vi føler, kan gjerne snakke 2-3 timer. dette har vi gjort i 4 uker, men jeg føler ikke at vi kommer nærmere en løsning eller gjør framskidt. Vi har ikke hatt sex på 2 mdr. Hun har ikke den slags følelser for meg. Hun har ennda tilbudt at jeg kan få lov til å finne en annen å ha sex med. Jeg deltar i alt husarbeidet hjemme, og som hun selv sier, så får hun alt servert på et sølvfat hjemme. Jeg vet at hun sliter med selvbildet og vekten, Hun har gått på Grete Roede kurs, og jeg har hjulpet og støttet henne, dvs jeg var også på kur da. Hun får gå på al den trening/spinning hun vil. Samtidig vet at hun også sliter litt på jobben med en ny sjef som ikke ser henne og den gode jobben hun gjør(hun får mye skryt fra kolleger) Hun sier selv at hun føler at hun ikke strekker til.... Men nå er jeg kommet dertil at jeg føler ikke at jeg får noe i retur/blir sett for det gjør, og jeg savner nærheten og kjærtegn i hverdagen. Jeg har ikke inntrykk av at hun er meg utro. Jeg er meget i tvivl om hva jeg skal gjøre? skal jeg sette stolen for døren og forlange at hun må ta mer tak? skal jeg vente å se om ting bedre seg? Jeg mener ikke at jeg er storforlangende.... Hilsen Neonew
Thinkerbell. Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Det kan høres ut som hun ikke har kjærestefølelsene for deg lengre. Hvorfor vil hun fortsette forholdet uten nærhet? Hvorfor vil du fortsette i et slik forhold? Eller gir hun uttrykk for at dette kan endres med tiden?
Neonew Skrevet 18. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2014 Hei. TS her. Det er jo det som undre meg og. Jeg har ikke noen interesse i å leve et "dødt" forhold. Tror hun kan velge det for barna sin del. Hun sier at hun håper at det kan bedres over tid. Men omvendt sier hun og at jeg kan få lov å finne en sexpartner. Forvirret... Ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå