Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg chattet litt med en Tinder jente ( ikke særlig pen), la hun etterhvert til på snapchat, der sendte hun meg masse irriterende meldinger som " skjer" og " hva gjør du".

hun spurte om hun fikk komme på besøk til uken, ettersom det er 4 timer og ferge tenkte jeg hun tøyset,Men den gang ei.
Vi så film og that's it. jeg gav henne komplimenter for fine sokker.
Jeg hadde i grunn ingen planer om å ligge med henne, men hun kjørte vell ikke i 4 timer bare for å se en film?, ser på henne litt som en klovn.
så får jeg melding dagen etter "hun er ikke interessert og at jeg blocket henne var en fin løsning. Jeg tenker bare "WTF"
Er 23 hvis det spiller noen roller på sammenhengen

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det var dårlig gjort av deg å la henne dra så langt når ikke du var interessert.

• Liker 4
Skrevet

Syns det var dårlig gjort av deg å la henne dra så langt når ikke du var interessert.

Men er ikke å ligge sammen gjennom Tinder nærmest blitt en Klisje?

Skrevet

DUUU! JEG FANT DEG! KVINNEGUIDEN FAKTISK!!

• Liker 2
Skrevet

Eh kjenner jeg deg?, siden du fant meg?

• Liker 1
Skrevet

DUUU! JEG FANT DEG! KVINNEGUIDEN FAKTISK!!

EH hvem er du?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var dumt gjort av henne å dra så langt og åle seg inn på han når han tydelig ikke var interessert.

Anonymous poster hash: b7fb4...341

AnonymBruker
Skrevet

Du ga henne et kompliment for fine sokker......!!!

Skjønner godt hvis hun ikke er intressert i deg hahahahaha!

Anonymous poster hash: 42944...7dc

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvorfor chatter du med noen du syns er irriterende? Hvorfor sa du ikke nei da hun foreslo at hun skulle komme på besøk til deg? Hvorfor ga du henne adressen din? Hvorfor lurer du på hvorfor hun ikke er interessert, når du ikke viste noen tegn på at du var interessert i henne da hun var hos deg?

:klo:

Du virker mer som en klovn enn det hun gjør, ut i fra innlegget ditt, TS :klovn:

Endret av Doge
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men er ikke å ligge sammen gjennom Tinder nærmest blitt en Klisje?

Eh, ja, det er kanskje det. Men å leke med en person som du gjorde er jo ganske patetisk av deg da. Hvorfor kan du ikke finne en å ha sex med som du faktisk respekterer? Måten du snakker om henne på sier jo mer om deg, enn om henne. Litt drittsekk er du, det kan vi være enig om.

Anonymous poster hash: 7b05a...59d

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor chatter du med noen du syns er irriterende? Hvorfor sa du ikke nei da hun foreslo at hun skulle komme på besøk til deg? Hvorfor ga du henne adressen din? Hvorfor lurer du på hvorfor hun ikke er interessert, når du ikke viste noen tegn på at du var interessert i henne da hun var hos deg?

:klo:

Du virker mer som en klovn enn det hun gjør, ut i fra innlegget ditt, TS :klovn:

Hun fant adressen min gjennom 1881, var i grunn ganske fascinerende at hun gadd.

kan vell kalle det et sosialt eksperiment fra min side. Ville selvsagt vært bedre hvis jeg møtte henne med rullestol, reaksjonen ville vært uvurderlig. vil heller kalle meg Joker enn Klovn på tross at jeg likte smileyen din.

• Liker 1
Skrevet

Var det noe du lurte på?

Ja jeg ville få tilbakemeldinger på situasjonen som for meg virket ganske absurd: ville vite om jeg var drittsekken noe det har vært delte meninger om

• Liker 1
Skrevet

Du ga henne et kompliment for fine sokker......!!!

Skjønner godt hvis hun ikke er intressert i deg hahahahaha!

Anonymous poster hash: 42944...7dc

Ja jeg gjorde det mest for også ha en morsom fortellling " WHAT sa du det Filip"

Gjest Lincoln
Skrevet

Ja jeg ville få tilbakemeldinger på situasjonen som for meg virket ganske absurd: ville vite om jeg var drittsekken noe det har vært delte meninger om

Hun var sur for at hun kjørte i fire timer uten å få stake. Så enkelt er det.

• Liker 2
Skrevet

Hun var sur for at hun kjørte i fire timer uten å få stake. Så enkelt er det.

Takk chuck norris;)

keep it simple

AnonymBruker
Skrevet

Well, damer får faktisk skylde seg selv også. Den derre hintingen deres er til å bli gal av. Vil de pule så får de faktisk prøve å si det rett ut.

Anonymous poster hash: b7fb4...341

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...