m.t Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Hei alle dere Jeg sliter litt å komme meg videre med kjæresten som gjorde det slutt, nettop fordi vi ennå sover i samme seng( vi bor i kollektiv, så jeg har ikke noe valg), pluss jeg bare har hatt en deltids jobb, og nettop fått meg heltid. så da må jeg bo her. Har prøvd å finne meg en annen plass å bo, som er nærmere der jeg skal jobbe. Eneste som er problemet er at de er ikke ledig før juni/juli:/ Vi to krangla mye om småting, men etter vi bare ble venner har vi hatt d veldig fint. vi gjør ting som vi pleide å gjøre når vi var kjærester, og hadde nylig sex, som var veldig bra. ( vi hadde ikke sex på vinteren, pga han er vinter deprimert). og dette er noe stort for han og vårt forhold. Han sier vi ikke skal definere forholdet vårt, at vi skal prøve å glemme alle vonde ting, og bare være venner.... Jeg vil gjerne komme meg videre, pga jeg kan ikke forvente noe. men d gjør vondt å tenke på at vi ikke kan være sammen heller....han sier jeg ikke kan forvente noe, men det gjør bare vondt. Eneste er at han trenger tid på å tenke på hva han vil. Hvis han ville vært sammen med meg, ville han da ikke visst det til nå? jeg vil virkelig ikke bli såra... jeg vet jeg sannsynligvis vil bli det, men virker som han er villig til å prøve på nytt, nå som vi er sammen mye og har det så fint. Han lager til og med mat til meg, vasker å gjør slike ting han ikke gadd før... prøver han å gi intrykk av at han vil ha meg i livet, eller tar han det bare som det kommer? eller er jeg bare sinnsykt naiv her? Han har ikke tatt bort statusen om forholdet vårt på facebook, og jeg vil heller ikke det. jeg spurte han her om dagen, hvorfor han ikke bare tok det bort, når han gjorde det slutt, så spurte han meg om jeg ville jeg skulle ta d bort? Jeg er meget forvirra... Jeg trenger litt råd fra en manns perspektiv her...
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Er jo ikke så lurt å avslutte forholdet med en diger krangel og brask og bram da, siden du ikke har noe sted å dra og fremdeles må sove i senga hans. Prøv å skaff deg et eget sted så fort som mulig. Så ser du jo om dere savner hverandre etter at du har flyttet ut. Det at eks'er har sex innimellom er jo helt vanlig, hvert fall om man bor i samme hus så er det nok langt mer vanlig enn uvanlig. Anonymous poster hash: 8770f...424
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå