Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kjærest må ta fly for å besøke barna sine.Og det året vi har vært sammen har det blitt noen helgebesøk.Når han er der bor han er der bor han sammen med barna og eksdamen. Er det normalt,han selv har ingenting å si på det. Må vel Kansje bare godta at skik er det...

Anonymous poster hash: 41c80...22f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke funnet meg i det nei.. Han få bo på hotell de helgene han er der! Går ut i fra at esken hans er singel, ellers vil det jo løse seg kjapt når det kommer en ny mann inn i bildet for han vil garantert ikke ha kjæresten din der i helger...synes at det bør gjelde for deg også!

Anonymous poster hash: d1a73...f6e

Skrevet

Nå er jeg mann, og jeg tror ikke jeg ville bodd hos ex-en hvis det hadde vært andre muligheter.

Hvis hun bor øde og hotell ikke er noe alternativ derimot ville jeg håpet at samboer hadde forståelse. Det er jo tros alt bra for barna at de har et såppas bra forhold (men kan jo skjønne at det virker litt for bra:P).

Eventuelt hvis jeg hadde jævlig dårlig råd og jeg derfor ikke ville ha mulighet til å se barna hvis jeg ikke sov hos ex-en.

Et annet element er jo om hun er singel eller ikke.. Har hun type ville jeg ikke vært så bekymret.. Mindre penger han bruker på å besøke barna, jo mer kan han bruke på at dere koser dere sammen..

AnonymBruker
Skrevet

Hun er singel.Vet han har godt forhold til hennes svigerfamilie og da evt kunne bodd der. Han sier ofte at han er alene i hjemmet med barna,men får jo aldri jeg vite helt sikkert.. Takk for svar. Han reiser dit annenhver mnd og da er han der noen dager...Har heller aldri møtt denne damen..

Skrevet

Mannen min har bodd hos eksen hver gang han har besøkt sønnen sin. Ser overhodet ikke noe problem med det.

• Liker 1
Skrevet

Hun er singel.Vet han har godt forhold til hennes svigerfamilie og da evt kunne bodd der. Han sier ofte at han er alene i hjemmet med barna,men får jo aldri jeg vite helt sikkert.. Takk for svar. Han reiser dit annenhver mnd og da er han der noen dager...Har heller aldri møtt denne damen..

Ser det er kjipt, men igjen virker det rart å skulle bo hos svigers.. Det er sikkert digg for mor å komme seg litt ut av huset også.. Hadde han bodd på hotell kunne han jo lett fått med seg noen der og, så mulighetene for utroskap er jeg uansett tilstede. Det kommer vel anpå hvor mye du stoler på han og ex-en.. Hva med å bli med en gang da? Det er kleinhetspotensialet ved å bo hos denne dama, men da får du hvertfall møtt henne..

Skrevet

Jeg skjønner at du ikke er begeistret, men det fremstår jo som om de har funnet en fornuftig løsning på samværsdilemmaet når de bor så langt fra hverandre. Når barna blir større kan jo de komme til dere..

AnonymBruker
Skrevet

Det bekymrer meg bare at når jeg ble sammen med han,ville hun ha han tilbake.Så er redd for hva hun prøver på.På den andre siden velger jeg å stole på han,for vet det er meg han vil ha..:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke funnet meg i det nei.. Han få bo på hotell de helgene han er der!

Anonymous poster hash: d1a73...f6e

Går ut fra at du da hadde sponset hotelloppholdet? Det er vel dyrt nok å måtte fly for å ha samvær, om man ikke skal blåse tusenvis på et hotellrom i tillegg?

Anonymous poster hash: b2028...f35

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...