Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ble slutt for noen dager siden og jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg på bena igjen. Det føles som all luft er pumpet ut av meg og jeg sakte men sikkert kveles...

Aldri har han vært så kjekk som den kvelden da han slo opp.

Aldri har han vært så snill og rolig som da.

Når vi var sammen ville jeg ikke ha han, men nå når jeg ikke kan få han så lengter jeg meg syk etter han.

Og så kommer tankene om at jeg skulle bare kjempet for å beholde han, for tenk om det ikke kommer noen andre og jeg blir alene for resten av livet. Men kan vel ikke tenke slik heller... Men klarer ikke å få tankene til å stoppe... Sukk...

Måtte bare få ut mitt hjertesukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sllike tanker vil komme og gå en stund, men det er flere fisk i havet (selv om det sikkert ikke hjelper akkurat nå)

:trøste:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan jo lese "Å komme over" lenger nede på siden her da.. :)

Ja, det er forferdelig. Jeg vet hva du snakker om.

Jeg også var klar for å satse på samboeren min, syntes han var ekstremt spesielt kjekk den kvelden- jeg var forelsket- og vips!! Han dumpet meg!!

JA det er smertefullt.

Gjest stakkars deg
Skrevet

Stakkars deg! Been there... og det var ikke noe morsomt!

Hvorfor skal du få tankene til å stoppe? Jeg fant ut at det beste for meg var å grine, rase med mer - få det ut og så begynne å se fremover igjen. Tror det kan være lurt å gi seg selv "sørge-tid" for det er vondt og det er mange rare tanker som kommer og det er greit å gå igjennom det og legge det bak seg før en går videre.

:trøste:

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg vet hvordan det er,har vært igjennom det selv. det er forferdelig vondt og man begynner å tenke på hvor utrolig mye man lengter etter denne personen tilslutt dreier alt seg om han. men du må prøve å tenke på hvordan det virkelig var med dere.

prøv å gjøre noe hele tiden,sakte men sikkert går det bedre det lover jeg. jeg har brukt tid på min kjærlighets sorg men føler at det går bedre nå. det har vært tøft men jeg føler at opp i det hele har jeg blitt kjent med meg selv på en ny måte og blitt sterkere. kommer ikke til og hoppe i et forhold med det første,men ser lysere på fremtiden.

gå på byen og dans å ha det moro så får du noe annet å tenke på,bruk venner :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det er uendelig vondt å ha kjærlighetssorg, inntil man vet bedre!

Det er letttt å gå i den fella og tro at den personen du var sammen med, er den eneste riktige... very wrong!

Det er riktig av deg selv å gi deg litt sørgetid, men MEN ikke dyrk kjærlighetssorgen! prøv å komme deg ut av den ekle mørke tunnelen og let etter lyset, for det finnes alltid!

Prøv å si til deg selv at du har så og så lang tid å sørge på, men etter den dagen er det slutt.... prøv å tenke på andre ting du er glad i , gode mennesker som for eksempel søstra di og foreldrene dine, osv, hvor mye viktigere de er for deg enn den teite fyren som dumpa deg!

og tiden leger alle sår, selv om det føles ut som du blør i hjel.....

Prøv å finne på ting du liker å gjøre, og plei deg selv, og hva med den kjekke kameraten du syntes var grei og søt som han har.... kanskje dere kan bli bedre kjent? det finnes veldig mange positive og koselige folk der ute!

stooooooooooor klem fra meg

:)

Gjest første gjest
Skrevet

Takk for mange gode råd og tips.

Skal gi megselv en bestemt tid å sørge, men så skal ikke han få lov til å ødelegge flere av mine sommerdager..

Jeg vet nok innerst inne at det ikke var noe å satse på, men en liten del av meg håper at han kommer tilbake og vil ha meg igjen..

Rart det der etter ett brudd, så ser en plutselig lykkelige kjærestepar alle veier. Virker som hele verden har kjæreste utenom meg :(

Men nå skal jeg jobbe forå komme meg på beina igjen.

Takk igjen for mange gode råd

Gjest Anonymous
Skrevet

hvor lenge var dere sammen? sa han hvorfor han ikke ville mer?

se på dette som en ny dør som åpner seg for deg :P

Skrevet

Når vi var sammen ville jeg ikke ha han, men nå når jeg ikke kan få han så lengter jeg meg syk etter han.

så egentlig så vil du ikke ha han? du bare vil ikke at noen andre skal ha han.

gjest, det er ikke kjærlighet du føler tapet av, men tapet av makt, eller et annet menneskes beundring kanskje.

På den andre siden, det ble jo slutt for bare noen dager siden, så det vil nok ta litt mere tid kanskje. Hvis du virkelig var glad i han da. Ellers så blåser det vel raskt over.

Lykke til!

Gjest første gjest
Skrevet

Det jeg mente med at jeg ikke ville ha han når vi var sammen, var at jeg følte ikke at han behandlet meg med respekt. Jeg ga så mye mer enn jeg fikk igjen. Han var så på-og-av, noen ganger veldig elskverdig, andre ganger veldig reservert.

Hvorfor blir jeg glad i 'feil' gutter? Jeg vil så gjerne overbevise megselv om at han ikke er noe å savne for han er ikke noe å samle på, men følelsene blir ikke helt med på leken. De savner han, alt ved han - og ignorerer blindt det at han ikke stilte opp for meg når jeg trengte det..

Gjest Anonymous
Skrevet

Been there, done that..

Kjærlighetssorg er grusomt!!!

Jeg måtte gjøre det slutt med mannen som jeg ønsket å gifte meg med fordi han var utro mot meg. Det var helt forferdelig! Det tok meg månedsvis med kvalme, gråt og depresjoner. Var hos legen som ga meg beroligende.

I alle disse månedene var det en mann som støttet meg hele veien. Han hørte på alt maset mitt, holdt rundt meg når jeg gråt og gav meg komplimenter uansett hvor fæl og forgrått jeg så ut.. Hjalp meg med å rydde i huset for jeg orket ikke. Han gjorde alt for meg!

Han fikk meg til å få opp øynene for hvilke menn jeg EGENTLIG ønsker å ha. For tidligere falt jeg alltid for de tøffe, pene, omsvermede, osv. Med andre ord: Dem som man ikke får ha for seg selv fordi det er 10 andre jenter som svermer om dem hele tiden. Disse mennene stiller aldri opp for deg og er mest opptatt av seg selv.

Så NÅ vet jeg hva jeg vil ha. Aldri mer egoistiske selvopptatte menn!! Jeg har funnet mannen i mitt liv. Og ja: Det er den mannen som støttet meg hele veien gjennom min kjærlighetssorg! :hjerte:

Så ikke tenk at du aldri kommer til å finne noen igjen. De kan være hvor som helst! :)

Lykke til og :klem: fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...