Rosenrød Skrevet 8. mai 2014 #21 Skrevet 8. mai 2014 0,5 avocado En neve spinat Et grønt eple En halv selleristang 1,5 dl eplejuice Sunn og god :-)
Rægs Skrevet 8. mai 2014 #22 Skrevet 8. mai 2014 En neve spinatblad Tre ledd ingefær En skive hel ananas Saften av lime 3 dl vann Ferskpresset appelsinjuice (best når du presser den selv). La den stå i fryseren i en halvtime ca.
calio Skrevet 8. mai 2014 #23 Skrevet 8. mai 2014 (endret) Bruker juice av noe slag og frosne bær Endret 8. mai 2014 av calio
Sally-Go-Round Skrevet 8. mai 2014 #24 Skrevet 8. mai 2014 Jeg lagde denne igår, og den var veldig, veldig god! Blir nok å lage den igjen. Også var den veldig mettende, som er et pluss i min bok http://www.godt.no/#!/oppskrift/1692/fyldig-smoothie-med-blaabaer-og-havre
Gjest Badabing Skrevet 8. mai 2014 #25 Skrevet 8. mai 2014 Masse tips til sunne smoothies, skal prøve en av de grønne i morgen. I dag hadde jeg lyst på noe søtt etter en drittdag hvor jeg syntes synd på meg selv, så det ble en comfort-smoothie. 2,4 dl vaniljesoyamelk 1,5 frossen banan 3 ss macadamianøtter 2 ts agave 3 ts kokosflak 1 dl isbiter Ikke så sunn, men veldig god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå